Sorteren

Reviews over Tempio Pausania

Mooi hotel op een mooie plek

Riette Schipper
    22-6-2017

Bijzonder verrast door dit hotel mooi uitzicht op de bergen nette kamer met terras heerlijk zwembad waar je niet hoeft te vechten om ligbedjes het ontbijt is Italiaans niet uitgebreid maar voor elk wat wils en voldoende variatie. Je moet hier wel een huurauto hebben als je hier langer bent dan twee dagen om het moois van sardinie te zien. Ook het diner is goed kortom een prima hotel waar wij een heerlijke vakantie hebben gehad

Een heerlijke plek op Sardinie.

Marjan en Hans Hendriks
    29-6-2014

Na wat hobbelige toegangsweg een plek om van te houden. Enorm uitzicht, vriendelijke, gezellige mensen en heerlijk eten.

in een woord " geweldig"

Winfried van Beek
    30-9-2013

Een enorme gastvrijheid bieden Frederica en haar ouders op dit Agriturismo. Alles staat in het teken van hun gasten.

De accommodatie is klein (maximaal 6 gasten) en ligt prachtig op een glooiende heuvel, ver van de bewoonde wereld.

De kamers zijn uitstekend, ruim en schoon. Dagelijks worden de bedden opgemaakt en de badkamer gereinigd.

Het eten is van een sublieme kwaliteit (moeder kookt), alles gemaakt met een enorme passie en gebruik makend van de locale producten.

Gevraagd en ongevraagd krijg je informatie over de omgeving, bezienswaardigheden en over het eiland Sardinië. Heel plezierig.

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Een zwembad hebben wij niet gemist.

Het was wel even zoeken voordat wij de juiste weg hadden gevonden.

Dit agriturismo zou ik zeker bij anderen aanbevelen!

Annelies en Winfried

Schitterend hotel voor doorreis

Didier
    31-7-2009

Wij zijn begin juni geweest. We hadden een late vlucht en waren pas tegen 23u in het hotel. De eigenares stond ons persoonlijk op te wachten. Het restaurant was reeds gesloten, maar men had voor ons een koude schotel aan de kant gehouden. Keuzemenu's waren superlekker. Kraaknette kamers met prachtig zicht op de bergen. Kortom, supergezellig gezinshotelletje

Prima familiehotel, goed eten en hele vriendelijke Het in

Marcel
    22-10-2007

Prima familiehotel, goed eten en hele vriendelijke bediening. Het ligt alleen niet in het centrum maar heeft wel een fantastisch uitzicht over de omgeving.

Tempio Pausania scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews