Reviews over Sassari

Hartje centrum

Roy
    15-10-2017

Dit hotel ligt midden in het centrum van de oude binnenstad.

De kamer is aardig - niet echt groot en 2 koffers kun je moeilijk kwijt - maar het bed is erg goed. Ook de badkamer is netjes.

Het ontbijt is aardig. Er is voldoende keuze, maar het buffet wordt maar mondjesmaat bijgevuld. De koffie uit de (zeer trage!) automaat is echt niet lekker, en de warme melk en warme chocolademelk uit de automaat is al helemaal niet te drinken. Jammer. Wel hebben ze heerlijke croissants.

Internet op de kamer werkt aardig - is echter niet beveiligd en je moet vaak opnieuw verbinding maken.

Parkeren wel een issue - er is een parkeerplaats op een plein achter het hotel, waar het op bepaalde tijden van de dag niet makkelijk is een parkeerplaats te vinden.

Geweldig B&B op een prachtig eiland!

Yvon
    27-5-2009

Bed and Breakfast Villa Asinara in Sassari is een prachtig B&B op een schitterend eiland. We hebben een geweldige week gehad! Franka en Antonello zijn enthousiaste mensen. En de ontbijten waren helemaal schitterend. Op het balkon, kijkend over een prachtig landschap met in de verte de zee... Je zit 4 km. van zee 25 km. van Castelsardo, 36 km. van Alghero en 35 km van Stintino. Behoorlijk centraal dus. Er is erg veel te zien en te doen, Franka heeft ons erg goed geholpen om een goede keus te maken. Voor rustzoekers en mensen die vooral voor natuur en cultuur en sfeer gaan, is dit een prima plek om (een stuk) van Sardinië te gaan verkennen.

Ik heb het B&B gevonden op een andere site. Ook daar kregen ze alleen maar goede beoordelingen. En ze hadden gelijk! Daarom heb ik deze B&B toegevoegd op Zoover en hoop dat ik meer mensen blij kan maken met deze tip.

Goed hotel, uitstekende maaltijden maar vooral de van de

ABP
    13-1-2008

Goed hotel, uitstekende maaltijden maar vooral de gemoedelijkheid van de eigenaar.

Sassari scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews