Muravera

Reviews over Muravera

Auto(huur) een must!

Groningen
    22-5-2014

Niet echt gezellig centrum. Omgeving niet bijzonder. Genoeg winkeltjes voor de dagelijkse boodschappen, eetgelegenheden. Zeker de moeite waard om Cagliari te bezoeken en langs de kust van Costa Rei te toeren. Prachtige stranden. Let op dat je niet de oude route neemt richting Muravera maar de 'nieuw' aangelegde snelweg. Tenzij je en je medereizigers geen last hebben van wagenziekte.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Nog 5 jaar, dan is het uit met de pret.

Laurens
    15-9-2009

De nieuwe weg is voor 80% af, en als die 100% af is en men in 35 minuten vanaf cagliari kan arriveren wordt costa rei net zon ellendig toeristisch oord als vele anderen. Nu is het er nog relatief rustig en mooi.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet veel te doen!

Mark
    18-7-2009

Onze camping zat al gauw een half uur rijden vanaf Muravera, maar viel hier wel onder. Er is niet veel te beleven. Een paar winkeltjes en dat is het dan ook wel. Maar de omgeving is wel prachtig. Mooi strand op een paar kilometer afstand. Sardinië is een rustig eiland.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Muravera scoort een 6,5 uit 10, op basis van 13 reviews