Isola Rossa

We hebben een aantal aanbieders voor Isola Rossa voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Isola Rossa voor je op een rij gezet:

Reviews over Isola Rossa

Isola Rossa geeft een relaxe indruk, mogelijk te relax

marcel s,
    3-6-2006

Isola Rossa geeft een relaxe indruk, mogelijk te relax. Veel is er niet te beleven (behalve de mooie natuur). Andere plaatsen liggen ver weg en zijn te voet "niet te doen". Verder is het busvervoer ondermaats. Men kan een wagen huren, maar deze dient gebracht te worden vanuit standplaats 50 km verderop (kostprijs brengen en terughalen auto: 12 euro)en dan moet de auto nog gehuurd worden. Eind mei waren er ook wegenwerken in het dorpje (kon dit niet buiten het seizoen): gevolg soms lawaai (weg relax) én 1/3 van de straatverlichting was buiten gebruik. Een zeer positief punt: de bevolking is supervriendelijk.

Gereisd anders in juni 2006

In mei afgereisd naar daar ; is ons zeer bevallen

Dirk en Mirelda,
    4-6-2005

In mei afgereisd naar daar ; is ons zeer bevallen. Het was de eerste reis naar Sardinië en we waren getroffen door de rust die ons tegemoet kwam, het jaargetijde zal er ook wel voor iets tussengezeten hebben. Isola Rossa is een kleine nederzetting die wellicht niet zo heel lang geleden gebouwd werd. Er waren maar liefst 3 zandstranden beschikbaar waar je niet gehinderd werd door andere vakantiegangers door de uitgestrektheid van de stranden en het gering aantal baders. Verder is de natuur heerlijk ruw met veel rotsen en natuurschoon eromheen. Het dorpje is klein met een leuk haventje. Het telt slechts enkele winkeltjes maar die hebben alles wat je voor een weekje vakantie kunt nodig hebben.

Gereisd anders in Sat Jun 04 2005 22:06:36 GMT+0000 (UTC)
Isola Rossa scoort een 7,1 uit 10, op basis van 8 reviews