Bari Sardo

Reviews over Bari Sardo

erg mooie stranden

r.pischedda
    17-11-2013

Barisardo is een hele mooie plek om je vakantie te vieren. wij komen elk jaar weer naar Barisardo toe en hebben daar een hele leuke camping gevonden(Camping la Pineta) ongeveer 300 meter van het strand verwijderd. echt een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2013

Prachtige natuur prima vakantiebestemming

Gert
    26-10-2013

Prachtig eiland met een geheel eigen identiteit maar met alle charme van de Italiaanse cultuur. Aardige, behulpzame en klantgerichte mensen. Het eiland is nog niet gewend aan Europees tourisme. Is te zien aan het zeer beperkte gebruik van andere talen, weinig Engels en Duits. Prijzen zijn vergelijkbaar met NL. Kwaliteit van de Italiaanse- /Sardiensekeuken is erg goed. Met weinig lokale ingredienten toch een intense smaak beleving, met name pasta''s en pizza''s.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013
Bari Sardo scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews