Badesi

Reviews over Badesi

Eenvoudig Italiaans stadje

Henk,
    12-7-2016

Zonder (huur-)auto kom je nergens. Ga voor je boodschappen niet naar de grote supermarkt aan de hoofdweg, maar naar de winkeltjes in het "centrum". Het is niet eenvoudig goede restaurants te vinden, vooral niet waar je buiten kunt zitten. Twee positieve tips: "Li Scalitti" aan de hoofdweg en "Mizar" aan de weg naar het strand. Ga zeker niet naar restaurant "K18".

Gereisd met partner in juni 2016

Rustig, maar ook saai dorpje

LvdS,
    5-11-2015

Wij verbleven in Residence Badus, een rustig gelegen appartementencomplex aan de rand van Badesi. Wanneer je over een auto beschikt, is er heel veel te zien. Schitterende stranden en baaitjes, mooie eilandan voor de kust, ruige rotsformaties, heerlijk verkoelende zee, gezellige oude stadjes en het italiaanse eten in een trattoria, ristorante of pizzaria.

Gereisd met partner in november 2015

Klein dorp, prima strans

Annemarie,
    27-8-2015

1 straat is het centrum. Er zijn wat restaurantjes op de weg maar het strand. Het strand is lang, loopt langzaam af, mooi helder water en wit zand. Bedjes te huur en betaald parkeren. Leuk restaurant in de eerste bocht op de weg naar isola rossa. Isola rossa is iets gezelliger wua centrum en reuring s avonds maar nog steeds niet erg groot.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Einde seizoen

Bart Sterckx,
    3-8-2010

Wij waren er op de voorlaatste week van het seizoen... Veel was reeds gesloten (begrijpelijk) maar wel jammer. In het hoogseizoen ongetwijfeld een aanrader voor gezinnen met kinderen... Het resort deed me denken aan het resort van de film dirty dancing... Ligt idd. nogal afgelegen vooral van de luchthaven is het een 2,5 u met bus... Auto huren is een must maar ging zeer vlotjes, gehuurd aan het resort. Goede uitvalsbasis voor het noordwesten van het eiland te ontdekken.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

badesi is een klein plaatsje, waar niet veel te beleven of

arie & sylvia,
    30-12-2005

badesi is een klein plaatsje, waar niet veel te beleven of te winkelen valt. het strand bij le dune villaggio is mooi. afstanden naar andere bezienswaardigheden zijn vrij groot, je vergist je gauw in de reistijden. zo zou het naar olbia slechts 75 km zijn, maar je rijdt er bijna twee uur op, ook alghero duurt bijna 1,5 uur, castelsardo ruim half uur. erg groene, rustige omgeving, echt voor rustzoekers/natuurliefhebbers, niet voor uitgaanstypes/shoppers!

Gereisd anders in december 2005
Badesi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews