Toscolano Maderno

We hebben een aantal aanbieders voor Toscolano Maderno voor je op een rij gezet:

vakanties Toscolano Maderno

Reviews over Toscolano Maderno

Enorm meegevallen

Fam. Stinstra
    28-8-2016

Na alle recenties toch wat met gemengde gevoelens naar camping Toscolano gegaan. Prima caravan met 2 slpkmrs en 2 douches. De kleinere versie stacaravans zijn behoorlijk behelpen en verouderd. Onze caravan was Schoon en netjes. Alhoewel onze voorgangers wel hadden geklaagd dat de caravan vies was. Misschien was hij wel extra gepoetst. Onze dochter van 14 had gelukkig snel vriendinnetjes. Mooi zwembad. Vrijwel steeds een bedje kunnen bemachtigen aan zwembad. Even t goede tijdstip kiezen. Tussen 13 en 15 vrij rustig aan zwembad. Badmeester is dan ook even weg. Bij receptie camping en hotel kun je wifi code krijgen voor 5 uren Alleen wifi bij receptie hotel. Als je 5 uren op zijn, krijg je zo weer wifi. Balen dat je geen wifi bij caravan hebt. Langs water is het ongeveer 2,5 km lopen naar Maderno waar n paar restaurantjes zijn

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

In laagseizoen de moeite om naar toe te gaan.

Martin
    5-9-2014

In en om Toscolano zijn er veel mooie wandel en mountainbike paden, Hoogseizoen kom je het dorp niet in of uit zo druk is het op de doorgaande weg. Dorpjes Toscolano en Maderno zijn leuk, goede boulevard met redelijke restaurantjes. Aanrader voor 1 a 3 weken vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

PRACHTIGE PLEK

Petra
    12-8-2014

CAMPING DIRECT AAN HET WATER; DAAR ZIJN ER 5 VAN IN TOSCOLANO MADERNO: Vanuit Limone bekeken: - Toscolano - La Foce - Riviera - Promontorio - Maderno

Allen aan het zelfde fietspad en daardoor toegankelijk voor de strand/horecatentjes. Pas op voor de fietsers (of fietsers; pas op voor de voetgangers! ;-) )

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Niet té toeristisch.

Mariska Vink
    16-1-2014

Het Gardameer is een erg mooie, maar ook zeer toeristische vakantiebestemming. Wat ik prettig vond aan Toscolano Maderno was dat er geen sfeer van het massatoerisme heerste, ondanks dat wij in het hoogseizoen zaten. We zijn gebleven voor een week, maar dat was lang genoeg. Voldoende horeca wat betreft restaurants, maar het uitgaansleven moet je ergens anders zoeken.

Gereisd Met partner in januari 2014

leuk plaatsje in schitterende omgeving

tm boorsma
    9-5-2013

TM is een aardig plaatsje, net als de meeste rond het Garda Meer. Ligt op een relatief groot, vlak stuk waar andere stadjes meer als een lint langs de bergen liggen. Mooie overtocht te maken naar de overkant.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Toscolano Maderno scoort een 8,8 uit 10, op basis van 57 reviews