We hebben een aantal aanbieders voor Torbole voor je op een rij gezet:

vakanties Torbole

We hebben een aantal aanbieders voor Torbole voor je op een rij gezet:

Reviews over Torbole

Leuke nette camping voor sportievelingen!

Simone van Dijken,
    15-11-2018

In augustus 2018 een week op camping Maoradi in Torbole gezeten. Mooie simpele camping. Perfect voor de sportievelingen. Je loopt de camping af en je staat zo goed als in het Gardameer. Water is in dit gedeelte wat kouder. Windsurfen kan voor de deur, stand up paddeling en zeilen.

Sanitair is netjes, regelmatig schoongemaakt. Leuk restaurantje op de camping, pizza is zeker een aanrader. Voor 1 euro kan je een fiets huren op de camping. Riva del Garda op loop afstand evenals Torbole. Arco is ook een leuk stadje en prima te bereiken met de bus/ auto, kasteel van arco is zeker een aanrader. De ferry pakken vanaf Riva del Garda is ook erg mooi, Limone is een leuk stadje evenals Malcesine, vanuit daar kunt u de kabelbaan pakken naar de Monte Baldo. Zeker een aanrader!! Al met al een leuke vakantie gehad op een prima camping!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Camping Maroadi, Camping Maroadi, 22-11-2018

Dear Simone,

thank you for staying at Camping Maroadi during your summer holiday on Garda Lake and for taking the time to give us a feedback.

We are really glad you enjoyed your time in Torbole and that you loved the service and quality offered by our camping.

We do look forward to welcoming you again next year!

Best Regards

Fijne camping, aanrader

Yvonne Duijn,
    21-8-2018

Fijn sanitair. Camping heeft een goede ligging vlakbij strand. Op loopafstand van Riva en Torbole. Fietsen te leen bij de camping. Voor 1 euro (gaat naar goed doel) kun je 4 uur gebruik maken van deze stadsfietsen. Gasten bestaat uit 80% Duitsers. Voor kinderen is er niet veel vermaak, behoudens een aantal keer per week een kinderdisco. Wordt ook niet erg gemist aangezien er in de omgeving genoeg te doen is, surfen, suppen, zeilen, fietsen, wandelen, boot naar andere dorpen nemen etc. etc. Wat minder was de overlast van hondenpoep. Echter hier kan de camping niets aan doen, dit ligt aan de baasjes van de honden.

Gereisd met partner in juli 2018
    Silvia, Camping Maroadi, 23-8-2018

Dear Yvonne,

thank you for staying at Camping Maroadi and for taking the time to write us a review. We are really happy you had a pleasant experience and that you found our service and activities well organised and of high quality.

We hope to welcome you soon. Best Regards from Garda Lake

Volgend jaar weer

Patrick,
    10-8-2018

Zeer fijne niet al te grote camping, relaxte sfeer dichtbij Torbole en Riva.we hebben zelfs een week bijgeboekt omdat 't zo beviel.Normaliter gaan we nooit achter elkaar naar een zelfde camping of plaats maar we hebben zelfs al geboekt voor volgende zomer.

Veel outdoor activiteiten mogelijk.

Enige klein nadeel is dat er maar 1 centraal toilet/douche/afwas gebouw is wat wel netjes en schoon is dat dan weer wel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Silvia, Camping Maroadi, 17-8-2018

Dear guest,

thank you so much for taking the time to give us a feedback. We hope to see you again in the future.

Best Regards

een aanrader

John en Marieke,
    1-6-2018

Villa Franca voldoet aan de verwachtingen van een toeristen hotel midden in Rome. ligt mooi centraal 5 minuten lopen van station Termini. Met de metro ben je heel snel bij alle bezienswaardigheden. Hop of hop on is aan te bevelen, ( wel gaan voor de rode bussen, die rijden om de vijf minuten ) ze hebben ons kaarten verkocht terwijl we gevraagd hadden voor de rode bussen voor City Rome, die rijden slechts met twee bussen die maar één keer in de drie kwartier langs komen

restaurantjes zijn er voldoende in de buurt waarbij er één in positieve zin uitspringt, Bramble, uit het hotel rechts, eerste straat rechts naar een paar honderd meter, uitstekend eten voor een redelijke prijs.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Knusse camping direct aan mooi surfstrandje

Jan Vastbinder,
    17-9-2017

Kleine 2 sterren camping, goed onderhouden, niet al te grote plaatsen, maar wel veel bomen met schaduw. Veel surfers, maar dat is logisch: bijna elke dag eerst wind uit het noorden (Pheler) en geen golven en elke middag wind uit het zuiden (Ora) met golven en dan 's-avonds weer heel rustig weer en rust op de camping. Prima sanitair, winkels in centrum Torbole op 5 minuten lopen langs het strand. Prachtig omgeving met leuke dorpjes en natuurlijk Riva op 20 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in september 2017
Torbole scoort een 8,2 uit 10, op basis van 81 reviews