Pacengo di Lazise

We hebben een aantal aanbieders voor Pacengo di Lazise voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Pacengo di Lazise

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)13°17°22°26°29°28°24°18°11°
Min. temp. (℃)-2°11°15°18°17°14°-1°
Zonuren3h5h6h6h7h8h10h9h7h4h3h3h
Dagen regen767999675786

Reviews over Pacengo di Lazise

klein maar alles is aanwezig

Mia
    15-9-2016

Vanaf het verkeerslicht in het centrum is er een weg naar beneden, naar een kleine jachthaven waar je een boot in het water kan laten en er weer uit halen. Op het parkeerplein is op zaterdag ook de markt. Pizzeria " senza nome" is een bezoek waard evenals de kleine bar op het pleintje. In het centrum is een heel mooie kerk, en zijn nog eet- en drankgelegenheden en een tea-room waar ze lekkere ijsjes verkopen. In restaurant "centrale" serveren ze vriendelijk en met een glimlach de lekkerste gerechten. Wel oppassen als het nat is want de tegels zijn zeer glad, heb ik zelf ook een slippertje gemaakt!

Gereisd Met partner in september 2015

gezellige sfeervolle italiaanse dorpjes

marjolein
    7-7-2015

Stranden zijn kiezels, grind, gras en af en toe een zandstrand. De directe omgeving is erg toeristisch. Veel pret- en waterparken, wel veel vertier dus in het hoogseizoen! Erg veel leuke restaurantjes en winkeltjes in Lasize en Pechira. Pacengo is een klein dorpje, maar heeft wel 2 of 3 leuke restaurantjes, een supermarkt (heel vriendelijk personeel), een slager, apotheek, een paar kroegjes en een bank met pinautomaat.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Stranden zijn klein en vaak smerig

jbs
    17-8-2014

Stranden onder aan de camping is niemand voor verantwoordelijk mijn inziens; klein en stinkend, een pier die al sinds een jaar of 4-5 bijna uitelkaar valt hetgeen betekent dat je j e hieraan flink kunt bezeren. Richting buurcamping is het groter en mooier nog beter de stranden vlak voor Lazise ( onderaan de camping Du Parc etc, nadeel auto nodig en parkeergeld betalen...)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Pacengo klein, Lazise prachtig klein stadje

peterensuzan
    16-8-2014

Pacengo vlak bij camping Lido. Apotheek, afhaalpizza, kiosk waar de Telegraaf te koop is, kleine supermarkt. Heerlijk gegeten bij restaurant Gallehus. In een grote tuin met uitzicht op het meer. Lazise leuk stadje met op woensdag hele grote markt. Als je daar naar toe wilt dan kan je beter op de fiets gaan vanaf de camping. Staat nl. een file vanaf de camping naar Lazise. 2 kleine supermarkten Liddl. Gardaland op vijf min. met de auto vanaf camping Lido. Canevaworld en Movieland 1 km lopen. Voetpad langs de weg. Fietsbaan in Lazise, ca. 2 km v.a. de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige omgeving en prachtig meer

Gianni
    18-10-2013

In Pacengo kun je wel lekker ijs kopen en goedkoop uit eten verder is er niets te doen. Lazise is gewoon top en altijd gezellig om te flaneren. Omgeving is top voor te wielrennen of wat dorpjes te bezoeken, wel vroeg weg en voldoende tijd uittrekken want de rondweg zit meestal behoorlijk dicht.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Pacengo di Lazise scoort een 7,5 uit 10, op basis van 136 reviews