Reviews over Pacengo di Lazise

Gezellig pleintje

Annemie
    16-5-2017

Een heel klein dorpje met een gezellig pleintje met een paar goede restaurantjes en een leuk haventje waar zaterdags een marktje is.Sfeervol!

Een leuk oudentiek plaatsje

Sfeervol
    20-2-2017

Het is heel klein maar wel sfeervol.

klein maar alles is aanwezig

Mia
    15-9-2016

Vanaf het verkeerslicht in het centrum is er een weg naar beneden, naar een kleine jachthaven waar je een boot in het water kan laten en er weer uit halen. Op het parkeerplein is op zaterdag ook de markt. Pizzeria " senza nome" is een bezoek waard evenals de kleine bar op het pleintje. In het centrum is een heel mooie kerk, en zijn nog eet- en drankgelegenheden en een tea-room waar ze lekkere ijsjes verkopen. In restaurant "centrale" serveren ze vriendelijk en met een glimlach de lekkerste gerechten. Wel oppassen als het nat is want de tegels zijn zeer glad, heb ik zelf ook een slippertje gemaakt!

Mooie oude stad

Rob Janning
    26-6-2016

Mooi ommuurd stadje. Op woensdag gezellige markt. Echt een aanrader.

mooie stad

Jill Dockx
    31-8-2015

Het is een mooie stad om te bezoeken, de markt in Lazise is ook leuk, maar het is er wel duur om iets te gaan drinken.

Pacengo di Lazise scoort een 7,6 uit 10, op basis van 136 reviews