Reviews over Pacengo di Lazise

fantastische camping met schitterend zwembad

rooijkes
    13-11-2018

fantastische camping met mooie plaatsen. wij zijn hier terecht gekomen nadat we helaas moesten vertrekken van andere camping. goed ontvangen op deze camping en meegedacht voor ons. 2 weken verbleven en een fantastische vakantie gehad. schitterend zwembad en mooi strand. restaurant heerlijk gegeten al met al top ook voor onze puber kids. zeker een aanrader.!!

Top camping

Anne-Marie
    4-11-2018

Mooie camping aan gardameer

Heerlijke vakantie! :)

Lisette Jansen
    21-10-2018

Een grote camping met een heel mooi zwembad waar ons zoontje van 2 zich uitstekend heeft vermaakt. Glijbanen in overvloed en voldoende animatie gedurende de dag (voor iets oudere kinderen). Prima tent met aardige verhuurders. Sanitair was schoon en er werd hard gewerkt door de medewerkers op de camping! Een mooie omgeving en heerlijk eten buiten de camping (geweldige Pizzeria in pacengo zelf, naast de bank! Het restaurant zelf is geen aanrader en de bar qua eten ook niet. Wel gezellige en vriendelijke mensen! Overigens winkels genoeg dichtbij om op de camping heerlijk te bbqen! Al met al een top vakantie gehad!

Geweldig een aanrader

Gerard Hendriks
    26-9-2018

Supercamping, goede accommodaties en mooie zwembaden.

Prima camping, chagerijnig en onvriendelijk person

Mariska Schulte
    17-9-2018

Bij aankomst een zeer onvriendelijk onthaal. We mochten een plek uitzoeken, terugkomen bij de receptie om te zeggen welke plek we wilden, we kregen een bandje om en een papiertje voor het uitchecken en we konden gaan. Geen vraag of we goede reis gehad? Of info over de camping o.i.d. Wij hadden wel een mooie ruime plek, maar zit wel wat verschil in. 1ste week op de 2de rij aan het Gardameer gezeten 2de week verhuisd naar een plak aan het Gardameer, super mooi plekje! Sanitair vonden wij prima werd regelmatig schoongemaakt. Personeel in het winkeltje elke dag net zo chagerijnig als de mensen van de receptie (einde van het seizoen en geen zin meer denk ik!!) Personeel in het restaurant wel vriendelijk! Tenzij je muntgeld wilt wisselen..dat is erg lastig! Animatie super grappig en leuke vent die de animatie verzorgd! Helaas ging het uitchecken net zo onvriendelijk als het inchecken. Cursus klantvriendelijkheid zal de camping goed doen!!

Pacengo di Lazise scoort een 7,5 uit 10, op basis van 136 reviews