We hebben een aantal aanbieders voor Moniga del Garda voor je op een rij gezet:

Reviews over Moniga del Garda

Heerlijk

Marga,
    19-12-2018

In die periode heerlijk rustig.

Uitermate vriendelijk personeel.Mooi appartement .

Gereisd met partner in september 2018

Wij komen terug

Jolanda,
    13-12-2018

In de herfstvakantie met ons gezin in de gerenoveerde B appartementen weekje vakantie gevierd.Heerlijk rustig en nog prima weer.Kids konden dagelijks gebruik maken van het binnenbad.In de omgeving oude stadjes bezocht en wezen winkelen. Binnen bar was speciaal geopend voor het naseizoen. Heerlijk ontspannen weekje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Prima

Eef,
    12-12-2018

Met de racefiets in de omgeving 4 dagen wezen fietsen,aanrader.

In de hotel appartementen geslapen die rond het zwembad lagen.

Bij Roberto's bar ontbeten en 's avonds drankje gedronken.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijk Genoten

Jurgen,
    1-12-2018

wij zijn hier 2,5 week geweest met een Caravan. op een staanplaats xl. dit zijn mooie plaatsen, ruim in een leuk straatje voor aan op de camping. de camping heeft een leuk annimatieteam mijn Dochter was heel de tijd weg en heeft zich prima vermaakt in het zwembad of aan het gardameer. het gardameer loopt heel geleidelijk af waardoor je ver het meer in kan lopen. ideaal voor kinderen dus. Elke avond was er wel een show of iets voord e kinderen.

Het sanitair is ook super. en word dagelijks schoongemaakt.

je kan er ook goed eten in het restaurant op de camping.

op de camping is ook een winkel. die is goed heeft het hoognodige. maar je kan ook naar de grote supermarkt aan het begin van de straat van de camping.

verder zijn er in de omgeving ook andere supermarkten oa. lidl.

Super behulpzaam personeel overal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch! Aanrader!

Familie Gelders,
    7-11-2018

Wij verbleven 12 nachten in een tweekamer mobilhome. Hadden wel al in november ervoor geboekt. Gevraagd om een rustige plaats owv onze zoon met autisme. En we hadden de rustigste plek van de hele camping gekregen! Ligt mooi in de natuur! Verzorgd! Mooie/rustige omgeving! Prachtig zicht op het gardameer. Leuke (ook nederlandstalige) animatie! Mooi zwembad en kinderbad. Iedereen is er heel vriendelijk van personeel. Lekker eten in het restaurant. Mooi terras in de mobilhome. Ook heel nieuw en zeker goed onderhouden, zeker het terras! Natuurlijk wel aan de kleine kant maar dat weet je van ervoor.

Je kan van daaruit zeker enkele mooie dorpen bezoeken! Winkelcentrum op 2 min met de auto. Of je kan ook te voet gaan. Wij zouden hier zeker terugkomen, maar willen meerdere plaatsen zien, anders kwamen we terug! Misschien ooit nog wel eens! Niets slecht aan te merken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Moniga del Garda scoort een 8,2 uit 10, op basis van 190 reviews