Sorteren

Reviews over Moniga del Garda

Fantastisch! Aanrader!

Familie Gelders
    7-11-2018

Wij verbleven 12 nachten in een tweekamer mobilhome. Hadden wel al in november ervoor geboekt. Gevraagd om een rustige plaats owv onze zoon met autisme. En we hadden de rustigste plek van de hele camping gekregen! Ligt mooi in de natuur! Verzorgd! Mooie/rustige omgeving! Prachtig zicht op het gardameer. Leuke (ook nederlandstalige) animatie! Mooi zwembad en kinderbad. Iedereen is er heel vriendelijk van personeel. Lekker eten in het restaurant. Mooi terras in de mobilhome. Ook heel nieuw en zeker goed onderhouden, zeker het terras! Natuurlijk wel aan de kleine kant maar dat weet je van ervoor.

Je kan van daaruit zeker enkele mooie dorpen bezoeken! Winkelcentrum op 2 min met de auto. Of je kan ook te voet gaan. Wij zouden hier zeker terugkomen, maar willen meerdere plaatsen zien, anders kwamen we terug! Misschien ooit nog wel eens! Niets slecht aan te merken!

Altijd weer heerlijk om er te zijn!

D.
    6-11-2018

Voor de 4e keer hier geweest en voor de 2e maal een review. Hier komen is voor ons als gezin, een thuiskomst! Genieten van de rust die er heerst en hoe anders als op megacampings aan de overkant van het meer! Weer een mobilehome gehad en dit keer echt op de kleinste plek maar super gezellig! Kinderen vinden als vanzelf hun weg en zitten binnen no time bij de Kidsclub of schieten hun voorraad waterballonen weg bij de Water Wars! Eten bij het restaurant is goed en de pizza's niet te versmaden voor de kids! Supermarkten in overvloed nabij en als je er wat vaker komt ontdek je steeds meer plekken die het bekijken waard zijn of kleine winkels met heerlijke olijfolie of andere streekproducten zoals wijn. Personeel wat al jaren hetzelfde is en je ook echt herkend van andere jaren is super vriendelijk, behulpzaam en open. Zelfs de eigenaar schuwt een praatje met gasten niet. Perfecte uitvalsbasis voor bezoeken aan plaatsen in de omgeving. Ciao

Schaden an eigenem WW durch Wohnwagenabholservice

Dr. A. Richter
    5-10-2018

Direkt am Morgen nach der Ankunft herrschte Abreise-Aufbruchstimmung auf dem Stellplatz direkt neben uns. Es klopfte an unseren Wohnwagen. Ich nahm an, daß der Nachbar vielleicht Hilfe brauchte und so schaute ich draußen nach, was los sei. Dort war aber nur ein Mann, der dort zusammenräumte, so tat, als wenn er mich nicht verstehen würde. Offensichtlich war er an meinen WW gestossen, verschwieg dies aber. An der Heckseite meines Wohnwagens, die zu dieser Seite gerichtet war, sah ich keinen Schaden. So nahm ich an, daß er zwar gegen meinen WW gestoßen war, aber keinen Schaden verursacht hatte. Erst nachdem der Mann weggefahren war, sah ich, daß an der li. Wand eine Beule reingedrückt war. Dies meldete ich der Rezeption und bat um Hilfe. Die Rezeptionsleiterin tat erst sehr verwundert, weil Sie „so etwas diesem Gast gar nicht zutrauen würde“, versprach mir aber, den Gast per Email darauf anzusprechen und ihm meine Email-Adresse weiterzugeben. Aber erst nachdem ich den Campingplatz Piantelle schon verlassen hatte, erfuhr ich von dem holländischen Gast, daß er immer ohne Wohnwagen verreist. Sein WW wird schon jahrelang von einem Wohnwagen-Service, der in der Nähe ansässig ist, abgebaut und überwintert auch dort. Das Unternehmen ist auch dem Campingplatzbetreiber wohl bekannt!!! - Die Leiterin der Rezeption hat also schon bei Meldung des Schadens gewußt, daß der holländische Gast mit dem Schaden gar nichts zu tun hatte, sondern der Wohnwagenservice- Partner. Als ich dann von zuhause aus die Leiterin der Rezeption darauf ansprach, war die professionelle Freundlichkeit ganz schnell dahin, das Gespräch wurde recht unhöflich beendet, man wollte diesen Fall aber noch einmal mit der Direktion des Campingplatzes bereden. - Bis heute habe ich keine Nachricht erhalten.

Bellissimo !

Fam van Dis
    25-9-2018

Ruim opgezet complex, mooie tuinen met diverse zwembaden.

Zit je in een appartement op de 1e etage, dan hebt je een prachtig groot terras met een super uitzicht ! In het dorp kwamen wij een tractor tegen met een aanhanger vol druiven. De lokale wijn smaakt overigens voortreffelijk.

Leuk!

Eloise
    24-9-2018

Leuke camping met erg vriendelijk personeel en animatie team.

Tevreden over het winkeltje, voor het brood en de "vergeten" dingen. Supermarkt Italmarkt boven aan de straat heeft alles, ook een lidl in de buurt.

Het zwembad is simpel maar leuk. Echter in de hitte en daardoor intensief gebruik hadden de filters het zwaar (maar zeker geen issues zoals oorontstekingen ed zoals gelezen bij andere campings). Stacaravan gehuurd via touroperator, erg tevreden over de locatie. Geen last van geluid.

Dichtbij het meer en een mooi pad naar de haventje met leuke restaurants.

Enige "minpunt" was de samenstelling van het animatieteam. Gezien het feit dat Nederlanders zeker 80% van de totale bezetting waren, was het vreemd dat er enkel 1 Nederlandstalig animatieteamlid was. Ook niet echt handig gezien de grote hoeveelheid kleine kinderen die niets anders dan Nederlands verstaan en spreken. Het zou fijn zijn als ze het team konden matchen aan de bezoekers

Moniga del Garda scoort een 7,8 uit 10, op basis van 190 reviews