Camping La Rocca - Manerba del Garda

Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Camping La Rocca - Manerba del Garda
6,3

Camping La Rocca - Manerba del Garda is een niet al te grote en redelijk simpele camping. Wel is er een ruim zwembad om in af te koelen en vermaken de kinderen zich in het speeltuintje en met de animatie. Ook voor tieners is er genoeg plek om zich te vermaken. Je zit op loopafstand van het gezellige centrum van Manerba en de berg La Rocca.

We hebben een aantal aanbieders voor La Rocca - Manerba del Garda voor je op een rij gezet:

92 reviews over Camping La Rocca - Manerba del Garda in het Nederlands

Zeker de moeite waard! Sfeer is erg goed

Saskia
2-7-2019

Wij hebben hier met onze kinderen gestaan in de jonge leeftijd. Ik vond het een erg overzichtelijke camping. Prijs kwaliteit is echt meer dan prima. Plekken hier en daar niet groot, maar wij hadden een kleine plek. Caravan met voortent en twee tentjes. Was ok te doen. Het is wel echt Italiaanse camping, maar ook veel Nederlanders. Animatie niet top, maar prima. Meer is makkelijk te bereiken en mooi. Eten prima, brooddienst goed en supermarkt voldoende aanwezig.

Ik vond het een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie gehad met prima uitzicht.

E. Riba
15-12-2018

Reviewer uit onderstaande review had niet goed begrepen dat hij zijn luifel over het pad had gespannen, welke hij eigenlijk moest vrijhouden. Daarom moest hij zijn luifel iedere keer afbreken wanneer er mensen de plekken naast hem kwamen bezetten of vertrekken. Ook liepen wij e.a. buren gezellig onder zijn luifel door om het sanitair te bereiken. La Rocca is een typisch italiaanse camping met veelal kleine plekken waar je lekker dicht op elkaar gepakt zit. Reviewer had inderdaad één van de grotere plekken, maar blijkbaar niet groot genoeg voor een grote caravan met flinke voortent + daarvóór nog een luifel. Het sanitair laat wel wat te wensen over en ook de schoonmaak is niet top. Het zwembad daarentegen was zeker prima en de badmeester grijpt in wanneer jeugd overlast dreigt te bezorgen aan andere zwembadgasten, zoals bommetjes en balletjes. Ondanks de 'jaren 70' setting was de bar prima in orde voor koffie, drankjes en ijsjes.

Geen 4 sterren waard

Resie
22-9-2018

Simpele schaduwrijke camping gelegen aan het Gardameer. Wij hadden een plaats in het middenstuk van de camping. Caravan was met de auto bijna niet bij de plek te krijgen, alles vreselijk smal en op elkaar. Zwembad was simpel, maar wel lekker om af te koelen. Meer zelf is prachtig. Sanitair echt ontzettend smerig. Wordt met een tuinslang schoon gespoten, komt geen doekje aan te pas. Veel verstopte doucheputjes, erg vieze wc’s. Dit was onze eerste keer Italië, dus geen vergelijk, maar ik vind deze camping echt geen 4 sterren waard.

Lux-camp

Nederlandse kinderen worden gehaat op deze campin

J
27-8-2018

Wij hadden een grootte camping plek voor af gehuurd maar we moesten alleen iedere keer onze luifel afbreken als er andere buren kwamen omdat de doorgang ook bij je plek zat. Het zwembad was echt waardeloos het water was totaal niet helder en zat vol met smerigheid, de kinderen mochten geen bommetje doen en nog niet eens met een klein zacht balletje overgooien. De hele dag door was keiharde muziek te horen bij het zwembad wat over de hele camping te horen was( de muziek was zo hard dat je hier een gehoor beschadiging van kan krijgen) De animatie is voor jonge en oudere kinderen helemaal niets alleen een beetje dansmuziek in het Italiaans. De supermarkt was niet veel wat Italiaanse broodjes voor veel te veel geld. Het restaurant verkocht goed schepijs verder was het als of je terug stapte in de jaren 70 erg oud bollig . Sanitaire gebouwen werden schoongemaakt met een waterslang er waren maar een paar normale toiletten sterk verouderd

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Wederom prima vakantie gehad!!!

Eddy Hutten
26-8-2018

Voor de tweede keer op rij naar la Rocca geweest. Prijs/kwaliteitverhouding klopt helemaal. Wederom een appartement gehuurd voor 8 dagen, dit keer gekozen voor het grootste appartement(6-persoons). Helaas geen airco aanwezig in dit appartement in tegenstelling tot het 4-persoonsappartement van vorig jaar. Zeer ruim appartement, schoon en netjes. Zwembad prima en schoon, natuurlijk lopen er ook geluidmakende kinderen! Animatie aanwezig voor de wat kleinere kinderen. De dame van de animatie deed haar uiterste best om het gezellig te hebben voor iedereen. Ten opzichte van vorig jaar gaat de camping er goed op vooruit, volgend jaar boek ik zonder aarzeling weer naar la Rocca! Supermarkten, restaurants, strand etc. allemaal op loopafstand en goed te doen. Al met al een prima plek om vakantie te houden voor jong en oud!

Helaas alleen in het italiaans en engels aanspreekbaar, lastig voor de kids.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer!

De Groot
23-8-2018

Regels in het zwembad onduidelijk. De één mocht met een balletje, de ander weer niet. Sanitair ronduit smerig. Echt vies. Staanplaatsen vrij klein en geen enkele privacy. De klant is koning kennen ze niet, het personeel zag je liever gaan dan komen. Hoe deze camping aan zijn sterren komt is ons werkelijk een raadsel.

Simpele camping, leuke ligging, slecht sanitair

Kate
13-8-2018

Tamelijk simpele camping met veel Nederlanders en een aantal schreeuwerige Italianen. Het meer grenst aan twee zijdes van de camping, dat is erg leuk. Ook leuk om ‘s avonds een stuk langs het meer te lopen. Ga je op pad, dan heb je wel een auto nodig, ook voor de supermarkt.

Het sanitair is ronduit slecht. Ik ben op veel campings geweest, maar dit sloeg alles. Geen toiletpapier, dus schaamtegevoel opzij en ouderwets met je rol op je wijsvinger over de camping. Een hele rij hurktoiletten en met een lichtje zoeken naar een normaal toilet. Wastafels uit het jaar kruik en schoon is het ook al niet. Dit kan echt niet op een viersterrencamping, met ook viersterrenprijzen. Het zwembad is erg simpel en vaak druk, maar lekker om even af te koelen. De regels verschillen per dag/badgast.

Al met al was het leuk voor een week maar met name vanwege de slechte sanitaire voorzieningen komen we niet nog een keer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping voor één keer!

Fam. Pietersen
9-8-2018

Schaduwrijke camping met veel Nederlandse kinderen. Direct aan het Gardameer met aan beide zijde 2 hele korte kiezelstranden. Ga alleen zwemmen aan de kant met de boten. Aan de andere kant kun je zwemmersjeuk oplopen door larven van platwormen, met veel jeuk en uitslag als gevolg! De staanplaatsen zijn in lanen waar je vlak naast en tegenover elkaar staat, waardoor je geen privacy ervaart en alles van elkaar hoort en ziet. Het sanitair is verouderd en het ontwerp zorgt ervoor dat het een modderige boel binnen wordt. Er zijn te weinig gewone wc’s, wel wat hurktoiletten. De straal van de douche is goed krachtig en altijd lekker warm, dat is een pluspunt. Het zwembad is druk bezocht. Het personeel in het winkeltje en in het restaurant is heel vriendelijk. Dat valt niet te zeggen van de oudere blonde dame bij de receptie. Bij het restaurant kun je alleen magnetron pasta maaltijden bestellen, maar er zijn genoeg restaurants in de buurt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heel leuke, vriendelijke camping.

Gezin met pubers
8-8-2018

Leuke, niet al te grote camping. Voor pubers voldoende hangplekken en gelegenheden in de buurt. Schaduwrijke plekken, zwembad redelijk en twee strandjes op loopafstand. Eten op de camping en sanitair is minder. Prima vakantie gehad.

Niet enthousiast

Stef
7-8-2018

Als je er van houdt om boven op de vakantiegangers voor, naast en tegenover je te zitten dan is deze camping een prima plek. Als je houdt van iets meer ruimte, privacy en comfort moet je hier niet wezen. Hele kleine staanplaatsen. Sanitair oogt niet fris en stinkt regelmatig. Douches zijn ondermaats. Geen bankje of haakje waar je je spullen kunt ophangen, dus alles wat je meeneemt naar de douche wordt nat. De oevers van het, via de camping te bereiken, meer ogen ook smerig. Veel rotzooi her en der. Geen pizza te verkrijgen in het restaurant van de camping. Pasta’s smaken wel prima. Weinig controle op de camping verder. De animatie is druk met hun mobiele telefoons en kijken amper naar de kinderen. Afhankelijk van hoe aardig de badmeester je vindt, mag je al dan niet met een bal/luchtbed in het water. De één dus wel, de ander niet. Camping heeft wel een prachtig uitzicht, verder zijn wij niet enthousiast.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Lux-camp

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine