Sorteren

Reviews over Manerba del Garda

Super

Martijn
    22-9-2018

Heerlijk genieten, rustig en toch alles bezet , zo fijn appartement complex veel ruimte en geweldig fijn personeel alles kan niks moet.

Mooie camping met aandachtspunten

Dennis Kagenaar
    17-9-2018

Camping Baia Verde is in ontwikkeling. Recentelijk hebben ze het grote gedeelte direct aan het strand erbij gekocht. In 2019 komt daar een nieuw modern toiletgebouw bij en vermoedelijk komen daar ook diverse mobile homes te staan. Ze zijn echt bezig er iets moois van te maken.

Het is een mooie camping op een van de betere plekken aan het Gardameer. Veel staanplaatsen en veel mobile homes. De mobile homes die o.a. door touroperator worden verhuurd zijn aan vervanging toe, de eigen mobile homes zijn mooi en nieuw.

De camping is zeer hondvriendelijk en direct aan de camping ligt FidoBeach, een strand voor honden en hun baasjes. Perfect geregeld, maar iets waar je wel rekening mee moet houden.

Het is een relaxte camping met een mooi zwembad, een prima winkeltje en een restaurant waar je voor een klein prijsje de lekkerste pizza's en pasta's kunt eten.

Goede accomodatie

Kitty Schwarz
    14-9-2018

Leuke accommodatie, direct aan het kiezelstrans. Zwembad goed onderhouden, badmeester aanwezig. Personeel bij receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Huisje is simpel, maar over het algemeen ben je veel weg. Er is geen opruim mogelijkheid in de keuken, er is een plank waar je alles op moet zetten. Helaas we veel muggen. Wij hebben een dag een boot gehuurd bij Rappyboat, dit is zeker een aanrader! Wij komen graag nog een keer terug.

Heerlijk ontspannen vakantie gehad

Ingrid Govers
    12-9-2018

Het was een kleine camping met een prachtig uitzicht op het meer. Omdat het september was, was het lekker rustig. Vriendelijk personeel in de bar/restaurant. Het sanitair was verouderd, maar redelijk schoon.

Heerlijke vakantie aan lago di garda

tamara van den breemen
    3-9-2018

Fijne camping, aan de mooiste kant van het lago di garda.

Direct aan het meer (steenstrandje, waar je ook lekker in de schaduw kunt liggen). Met op loop afstand een leuke beachbar (baia bianca), voor overdag maar ook 's avonds. (maar geen geluidsoverlast). Mooi zwembad op de camping, onder oplettend oog van de badmeester, die de kwaliteit van het water goed in de gaten houdt. Restaurant met een lekkere pizza (ook andere gerechten maar niet gehad), en dessert. En de regionale witte wijn (Lugana DOP) zeker proberen. Op de camping vele olijfbomen, zodat op bijna elke plek er wel een hangmat opgehangen kan worden (of een waslijn;)). Wassen kan ook prima, evenals alle toilet en douche activiteiten, prima. Wifi was wisselend qua sterkte. Er is een mooi voetbalveld en sportapparatuur er naast.

Als ik een punt een ter verbetering zou moeten noemen, dan zou ik graag een grote parkeerplaats buiten de kampeerplek.

Manerba del Garda scoort een 7,7 uit 10, op basis van 148 reviews