Manerba del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Manerba del Garda voor je op een rij gezet:

vakanties Manerba del Garda

Reviews over Manerba del Garda

Rustige plek aan inham van het Gardameer

Saskia,
    13-8-2017

Lekker wandelen langs de verharde weg. Kiezel, stenen strand, dus breng je zwemschoenen mee. Eet gelegenheden en lekkere ijsjes.

Mogelijkheid om boot te huren of boottrip te maken.

Liddle en andere winkels in de buurt. Burger King en MC Donalds binnen 10min.

Wat wij begrepen hebben was er een leuke disco in de buurt.

Salo op 15 min met de auto. Leuke stad voor te shoppen en eten met mooie prominade.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima

Natasja,
    9-8-2017

Het dorp heeft weinig winkels, geen gezellig slenterdorpje. Wel een heerlijke ijssalon en goedkope restaurantjes. Als er markt is, dan is het gezellig, vooral de uitgebreide avondmarkt met diverse bandjes was erg leuk! 3 supermarkten in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk, rustig dorpje met grote weekmarkt

Iris,
    21-2-2017

Leuk dorpje, met in het centrum enkele goede restaurantjes en winkeltjes. De meeste campings liggen wat verder van plaatsje af. Onze camping lag zo'n 3 km van het centrum.

Iedere week een grote gezellige avondmarkt, echt een aanrader!

Veel grote supermarkten buiten het centrum. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooi dorp.

L Kappert,
    6-9-2016

Manerba del Garda bestaat uit diverse delen. Zoals 2 havens het oude deel met aardig wat leegstand en het deel met de nieuwere grotere delen. Ook is er (in de omgeving) wel veel natuur . zoals het park op de heuvel. Er zijn aardig wat eet gelegenheden kleine en grotere supermarkten en ook wat bakkers , slagers etc. De winkels liggen over het algemeen niet op loopafstand van de campings. Dus een auto of goede fiets of loopbenen is dan echt nodig !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

stil plaatsje waar weinig te beleven valt

barchetta,
    24-8-2016

als je rust zoekt moet je hier zijn.

er zijn een paar terrasjes maar dan houd wel op.

deze kant van het Gardameer doet denken aan de bloemen Riviera , nog een beetje echt italiaans , minder toeristisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Manerba del Garda scoort een 8,7 uit 10, op basis van 148 reviews