Hotel Majestic Palacesterstersterster

Tonen op kaart

162 reviews over Hotel Majestic Palace

• 2018
    8Esther bouten19-08-2018

Te massaal, maar goede keuken.

Prima hotel, maar voor mij net iets te massaal. Mocht je hier geen problemen mee hebben en je in de rij wilt staan voor de eetzaal, met overigens uitstekende gerechten, dan zeker doen. Jammer is het wel dat de openingstijden van de eetzaal voor ontbijt en diner zo kort en vroeg zijn. Dineren tot 20.30 uur is kort en vooral als je niet om 19.00 uur al wilt gaan zitten. Ook gaat het zwembad dicht om 18.30 uur, eigenlijk het lekkerste moment van de dag. In augustus waren er erg veel gezinnen met jonge kinderen (duits/Engels) en wordt het in de eetzaal en bij het zwembad al snel een drukte met veel heen en weer geloop. Er is een overdaad aan keuze in de eetzaal. Iedereen pakt maar en schept idiote hoeveelheden op, waardoor er veel in de afvalcontainers verdwijnt. Zonde! Het hotel heeft hier verder geen invloed op en ook het personeel zijn vriendelijk en doen meer dan hun best. Naar Malcesine is het net iets te ver lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9s vd sanden27-07-2018

fijn en mooi hotel wij komen zeker terug

voor de tweede keer in dit hotel wij gaan nooit n tweede of derde keer naar t zelfde hotel maar dit wel en we komen zeker ook weer terug heerlijk hotel alles schoon goed eten mooie zwembaden en ook n goede prijs

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Ad16-07-2017

Fantastische vakantie in Malcesine!

We (4 volwassenen) hebben een prima vakantie gehad in Malcesine. Het hotel is ruim van opzet met een mooie tuin annex ligweide. Gelukkig geen gedoe met handdoekje leggen 's morgens aan het zwembad. De kamers (bijgebouw) zijn echt gigantisch groot en mooi ingericht. Het personeel is uiterst vriendelijke en behulpzaam. De eetzaal doet bij volledige bezetting wat rommelig aan, maar dit gaat niet ten koste van de service en kwaliteit. Het eten is verder uitstekend met een ruime en overvloedige keuze. Een kniesoor die hier over te klagen heeft! De omgeving van het hotel is erg mooi. Malcesine zelf is een leuk stadje terwijl de kabelbaan naar de Monte Baldo op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel ligt. We hebben verder uitstapjes gemaakt naar o.a. Sirmione, Bardolino, Tori de Benaco, Garda, Limone sul Garda en het klooster Madonna della Corona bij Spiazzi (absolute aanrader). We komen hier zeker nog wel eens terug. Het hotel en de omgeving zijn echt super.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Wendy04-06-2017

Helemaal top

De ligging is perfect. Heel groen rijk. Ondanks het een groot resort is, weinig van te merken gezien er 3 zwembaden zijn. De kamers zijn groot en luxe. Het eten verbaaste ons iedere avond weer zoveel variatie en ontzettend lekker! Het personeel is zeer vriendelijk en ontzettend leuk met kinderen. Voor ons alle reden om volgend jaar terug te komen!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Fam. Appermont18-09-2016

De moeite waard

Gemoedelijk hotel met een gezellige sfeer, niet super de luxe maar er is alles aanwezig. Kamer die wij toen hadden was verouderd maar er zijn verschillende soorten kamers en in het nieuwe gedeelte van het hotel zijn de kamers zeer groot en mooi. Eten was heel goed en uitgebreid (ontbijt- en avondbuffet). Gezellig terras bij het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Dominiek30-07-2016

Mooi hotel

Perfect met kinderen, mooie zwembaden voor iedereen wat keuze.

Alles perfect onderhouden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Koerts25-06-2016

Prachtig,

Zeer mooi hotel, vriendelijk personeel, heerlijk schoon alleen je kon niet vanuit het binnen zwembad gelijk naar buiten, moest je het hotel weer door. Dat was in het hotel van dezelfde keten in Limone(precies aan de overkant) wel zo. Ook een geweldig hotel. we hebben het weer heerlijk gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Houben04-08-2015

Leuk hotel

We hadden mooi uitzicht, op het Gardameer, de bergen en de tuin. Het eten was lekker en gevarieerd. Onze kamer was in het bijgebouw en de kamer was zeer ruim.En extra grote bedden. Onderhoud van de kamers was zeer goed! Vriendelijk personeel zowel onthaal als in de eetzaal. Enige twee minpuntje... we konden niet buiten eten en geen licht op terras.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Iris04-08-2015

Super goed hotel! Een aanrader!!

Prachtige ruime kamer voor 4 personen. Grote badkamer. Mooie ligging met balkon. Heerlijk gevarieerd eten. Top personeel!! Erg behulpzaam. Erg mooi onderhouden hotel, netjes en schoon. Zeer zeker de moeite waard om heen te gaan!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Roos26-07-2015

Top Hotel!

Prachtig gelegen hotel op toplocatie. Geweldig, gevariëerd en zeer lekker eten, van uitstekende kwaliteit. Kamers erg ruim, met airco en balkon. Personeel heel behulpzaam & vriendelijk. Bij het concept van half pension is 4 dagen p/w lunch inbegrepen. Gezellige bar met bijna elke avond live muziek. Tijdens het buffet is gratis drinken inbegrepen! Mooie tuin bij het hotel. 2 mooie zwembaden. Het was een erg fijn verblijf bij Majestic Palace!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

4 tips over Hotel Majestic Palace

• Hinsen-Roef, 13-07-2014

Een trip met de kabelbaan op de Monte Baldo is de moeite bij helder weer.

• JonaR, 22-08-2012

Pak muggenspray mee want dat zal je zeker nodig hebben hier.

• W van Someren, 03-10-2012

Je kunt bij dit hotel Half Pension + (HP+) reserveren. Dit betekent dat je om de dag een lunch extra heb. Wanneer je de tijd heb rijd dan ook zeker naar Venetië (op ongeveer 2,5 uur rijden van het hotel). Prachtige stad. Malcésine zelf heeft ook een heel leuk authentiek en pittoresk centrum waar vandaan je ook met de boot naar Limone kunt. Erg leuk. Even geen zin in hotelvoedsel? Ga dan eten bij All' Albero. De lekkerste mosselen en leuk personeel. Zin in een avondje uit? Bar8 is een aanrader.

8 vragen over Hotel Majestic Palace

• Van Rumst Werner, 14-09-2013

zwemmen in het gardameer

Hoi, wij zijn al op het zoek naar een vakantie bestemming voor volgend jaar. Onze kinderen gaan dan 2 en 4 jaar zijn, daarom vroeg ik mij het volgende af kun je en mag je in de buurt zwemmen in het gardameer en loop het water er geleidelijk af of is het meer onvoorspelbaar en rotsachting.

Alvast bedankt Werner

Hinsen-Roef, 13-07-2014

Vrienden van ons gaan reeds jaren naar dezelfde camping in Lazise en zwemmen ook altijd in het meer. Mij zaten dit jaar eerst een week in een camping in Peschiera en later een week op hotel in Malcesine. Ik vond beide plaatsen echter minder geschikt om in het meer te zwemmen. Je hebt ook echt waterschoenen nodig, want het zijn overal kiezelstrandjes. Ik verkies hier een mooi zwembad.

• Fam. Aerts, 21-08-2013

oudere jeugd

Komt hier ook wel oudere nederlandse jeugd rond 15 en 19 jaar? En zijn er misschien ook appartementen te huur? Dank

Vaendel, 26-09-2013

Wij hebben hier wel gezinnen gezien met oudere kinderen tussen de 15 en 20 jaar. Het uitgaansleven is echter beperkt tot restaurants en terrasjes.

JaMaJa, 27-05-2015

weinig.

• Joke, 13-01-2013

kinderstoel in restaurant?

in juni gaan we met ons gezin naar het Majestic Palace hotel. Onze kinderen zijn nog maar 1 en 3 jaar oud, daarom vragen we ons af of er kinderstoelen beschikbaar zijn in het restaurant van het hotel?

Nico, 02-09-2013

Beste, Ik kreeg nu pas de melding van jou bericht ! :-( Er zijn zeker kinderstoeltjes beschikbaar in het restaurant. Groetjes Nico

Familie De baets, 02-09-2013

Is beschikbaar (Ikea stoeltjes)

Hotel Majestic Palace info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats