Hotel Majestic Palace

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag8°2°
Hotel Majestic Palace
8,5

160 reviews over Hotel Majestic Palace in het Nederlands

Te massaal, maar goede keuken.

Esther bouten
19-8-2018

Prima hotel, maar voor mij net iets te massaal. Mocht je hier geen problemen mee hebben en je in de rij wilt staan voor de eetzaal, met overigens uitstekende gerechten, dan zeker doen. Jammer is het wel dat de openingstijden van de eetzaal voor ontbijt en diner zo kort en vroeg zijn. Dineren tot 20.30 uur is kort en vooral als je niet om 19.00 uur al wilt gaan zitten. Ook gaat het zwembad dicht om 18.30 uur, eigenlijk het lekkerste moment van de dag. In augustus waren er erg veel gezinnen met jonge kinderen (duits/Engels) en wordt het in de eetzaal en bij het zwembad al snel een drukte met veel heen en weer geloop. Er is een overdaad aan keuze in de eetzaal. Iedereen pakt maar en schept idiote hoeveelheden op, waardoor er veel in de afvalcontainers verdwijnt. Zonde! Het hotel heeft hier verder geen invloed op en ook het personeel zijn vriendelijk en doen meer dan hun best. Naar Malcesine is het net iets te ver lopen.

fijn en mooi hotel wij komen zeker terug

s vd sanden
27-7-2018

voor de tweede keer in dit hotel wij gaan nooit n tweede of derde keer naar t zelfde hotel maar dit wel en we komen zeker ook weer terug heerlijk hotel alles schoon goed eten mooie zwembaden en ook n goede prijs

Fantastische vakantie in Malcesine!

Ad
16-7-2017

We (4 volwassenen) hebben een prima vakantie gehad in Malcesine. Het hotel is ruim van opzet met een mooie tuin annex ligweide. Gelukkig geen gedoe met handdoekje leggen 's morgens aan het zwembad. De kamers (bijgebouw) zijn echt gigantisch groot en mooi ingericht. Het personeel is uiterst vriendelijke en behulpzaam. De eetzaal doet bij volledige bezetting wat rommelig aan, maar dit gaat niet ten koste van de service en kwaliteit. Het eten is verder uitstekend met een ruime en overvloedige keuze. Een kniesoor die hier over te klagen heeft! De omgeving van het hotel is erg mooi. Malcesine zelf is een leuk stadje terwijl de kabelbaan naar de Monte Baldo op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel ligt. We hebben verder uitstapjes gemaakt naar o.a. Sirmione, Bardolino, Tori de Benaco, Garda, Limone sul Garda en het klooster Madonna della Corona bij Spiazzi (absolute aanrader). We komen hier zeker nog wel eens terug. Het hotel en de omgeving zijn echt super.

Helemaal top

Wendy
4-6-2017

De ligging is perfect. Heel groen rijk.

Ondanks het een groot resort is, weinig van te merken gezien er 3 zwembaden zijn. De kamers zijn groot en luxe. Het eten verbaaste ons iedere avond weer zoveel variatie en ontzettend lekker! Het personeel is zeer vriendelijk en ontzettend leuk met kinderen.

Voor ons alle reden om volgend jaar terug te komen!

De moeite waard

Fam. Appermont
18-9-2016

Gemoedelijk hotel met een gezellige sfeer, niet super de luxe maar er is alles aanwezig. Kamer die wij toen hadden was verouderd maar er zijn verschillende soorten kamers en in het nieuwe gedeelte van het hotel zijn de kamers zeer groot en mooi. Eten was heel goed en uitgebreid (ontbijt- en avondbuffet). Gezellig terras bij het zwembad.

Mooi hotel

Dominiek
30-7-2016

Perfect met kinderen, mooie zwembaden voor iedereen wat keuze.

Alles perfect onderhouden

Prachtig,

Koerts
25-6-2016

Zeer mooi hotel, vriendelijk personeel, heerlijk schoon alleen je kon niet vanuit het binnen zwembad gelijk naar buiten, moest je het hotel weer door. Dat was in het hotel van dezelfde keten in Limone(precies aan de overkant) wel zo. Ook een geweldig hotel. we hebben het weer heerlijk gehad.

Leuk hotel

Houben
4-8-2015

We hadden mooi uitzicht, op het Gardameer, de bergen en de tuin. Het eten was lekker en gevarieerd. Onze kamer was in het bijgebouw en de kamer was zeer ruim.En extra grote bedden. Onderhoud van de kamers was zeer goed! Vriendelijk personeel zowel onthaal als in de eetzaal. Enige twee minpuntje... we konden niet buiten eten en geen licht op terras.

Super goed hotel! Een aanrader!!

Iris
4-8-2015

Prachtige ruime kamer voor 4 personen. Grote badkamer. Mooie ligging met balkon.

Heerlijk gevarieerd eten. Top personeel!! Erg behulpzaam.

Erg mooi onderhouden hotel, netjes en schoon.

Zeer zeker de moeite waard om heen te gaan!!!!!!

Top Hotel!

Roos
26-7-2015

Prachtig gelegen hotel op toplocatie. Geweldig, gevariëerd en zeer lekker eten, van uitstekende kwaliteit. Kamers erg ruim, met airco en balkon. Personeel heel behulpzaam & vriendelijk. Bij het concept van half pension is 4 dagen p/w lunch inbegrepen. Gezellige bar met bijna elke avond live muziek. Tijdens het buffet is gratis drinken inbegrepen! Mooie tuin bij het hotel. 2 mooie zwembaden. Het was een erg fijn verblijf bij Majestic Palace!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majestic Palace in Malcesine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majestic Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.