Sorteren

vakanties Malcesine

Reviews over Malcesine

een heel gezellig plaatsje ,veel watersport

roel van rixoort
    18-2-2017

Eten aan het meer leuke winkeltjes

Gezellige plaats malcesine.genoeg te doen.

Lydia
    30-9-2016

Vanaf malcesine kon je overal naar toe met de boot.

Genoeg restaurants waar je heerlijk kan eten.

Gezellige drukke straatjes met hele leuke winkeltjes.

Gezellige plaats met leuke winkeltjes

Fam. Appermont
    18-9-2016

Sfeervol met leuke smalle straatjes, veel winkeltjes, restaurants en terrassen. Mooie haven met uitzicht over het Gardameer. Boottocht en met de kabelbaan naar de Monte Baldo zijn zeker de moeite waard.

Heerlijk stadje

Ria
    25-6-2016

Bijzonder mooi stadje met heerlijke pleintjes, kronkelende straatjes en een leuk haventje. Volop terrasjes, gelaterias en restaurantjes. Overdag moet je wel rekening houden met busladingen toeristen, maar s'avonds kun je er volop genieten van de gezelligheid. Veel winkeltjes, veelal gericht op toeristen.

zaterdag markt.

Sfeervolle gezelligheid!

Hanny Schoneveld-van Druten
    25-7-2015

Malcesine is een van het gezelligste plaatsje aan het Gardameer, met heel veel gezellige restaurantjes aan het meer.

Malcesine scoort een 8,9 uit 10, op basis van 111 reviews