Sorteren

Reviews over Malcesine

Super mooi.

Ewa
    4-10-2018

Het is hotel met een prachtig uitzicht op Gardameer.1 minut naar het strand vanuit hotel.

Te massaal, maar goede keuken.

Esther bouten
    19-8-2018

Prima hotel, maar voor mij net iets te massaal. Mocht je hier geen problemen mee hebben en je in de rij wilt staan voor de eetzaal, met overigens uitstekende gerechten, dan zeker doen. Jammer is het wel dat de openingstijden van de eetzaal voor ontbijt en diner zo kort en vroeg zijn. Dineren tot 20.30 uur is kort en vooral als je niet om 19.00 uur al wilt gaan zitten. Ook gaat het zwembad dicht om 18.30 uur, eigenlijk het lekkerste moment van de dag. In augustus waren er erg veel gezinnen met jonge kinderen (duits/Engels) en wordt het in de eetzaal en bij het zwembad al snel een drukte met veel heen en weer geloop. Er is een overdaad aan keuze in de eetzaal. Iedereen pakt maar en schept idiote hoeveelheden op, waardoor er veel in de afvalcontainers verdwijnt. Zonde! Het hotel heeft hier verder geen invloed op en ook het personeel zijn vriendelijk en doen meer dan hun best. Naar Malcesine is het net iets te ver lopen.

fijn en mooi hotel wij komen zeker terug

s vd sanden
    27-7-2018

voor de tweede keer in dit hotel wij gaan nooit n tweede of derde keer naar t zelfde hotel maar dit wel en we komen zeker ook weer terug heerlijk hotel alles schoon goed eten mooie zwembaden en ook n goede prijs

Supper Camping en supper locatie

Fam Smolders -Begois
    21-11-2017

Supper vriendelijke en hulpvaardige eigenaars alsook het andere personeel !! Mooie en heel propere camping , !!

Basic

Familie Bons
    22-8-2017

Wilden bij aankomst in eerste instantie omdraaien. camping tegen heuvel gelegen in terrassen opgedeeld. Dacht nooit dat ik onze caravan de steile helling, die je moet nemen om de camping op te rijden, kon bedwingen. Dit bleek achteraf helemaal geen probleem te zijn. Toen het zonnetje ook nog begon te schijnen en de vriendelijke beheerster Marta ons de plaats had toegewezen bleek het best aardig. Gelegen direct aan het gardameer met enkel ertussenin een drukke weg. Die wel nadrukkelijk aanwezig kan zijn als je dat wilt. S'avonds echter rustiger. Tunneltje leidde naar het Gardameer. Zwemwater helder en erg koud. Geen zwembad op de camping. Broodjes te bestellen bij receptie. Sanitair eenvoudig en schoon, enkel de vocht/schimmelplekken op het plafond! Restaurant Baitone aan de camping verbonden. Hebben wij geen gebruik van gemaakt. Genoeg te eten in de omliggende steden.

Malcesine in 10 auto minuten te bereiken. Verder Riva del Garda en Limone sur Garda in de buurt. Vanuit Malcesine voor 9 euro pp met de boot naar Limone. Leuk om te doen. Wij vonden Malcesine veruit de mooiste plaats. Rest zeker een bezoek waard. Ook kan men vanuit Malcesine de Monte Baldo op. Tip: Ga vroeg of ga niet. camping verder lekker rustig en voor een paar nachten om het mooie gebied te verkennen prima.

Malcesine scoort een 8,9 uit 10, op basis van 112 reviews