We hebben een aantal aanbieders voor Malcesine voor je op een rij gezet:

vakanties Malcesine

We hebben een aantal aanbieders voor Malcesine voor je op een rij gezet:

Reviews over Malcesine

Een surfersparadijs met pure Italiaanse traditie!

Brit,
    29-11-2018

Heerlijke plek onder de olijfbomen. Een paradijs voor surfers. Diverse accomodaties mogelijk! Al jaren gerund door de familie Tonini. Hier kwam ik al als kind. Door het mediterane klimaat en het prachtige meer tussen de bergen, elke keer anders!

Gereisd met partner in september 2018

Super mooi.

Ewa,
    4-10-2018

Het is hotel met een prachtig uitzicht op Gardameer.1 minut naar het strand vanuit hotel.

Gereisd met partner in juli 2018

Te massaal, maar goede keuken.

Esther bouten,
    19-8-2018

Prima hotel, maar voor mij net iets te massaal. Mocht je hier geen problemen mee hebben en je in de rij wilt staan voor de eetzaal, met overigens uitstekende gerechten, dan zeker doen. Jammer is het wel dat de openingstijden van de eetzaal voor ontbijt en diner zo kort en vroeg zijn. Dineren tot 20.30 uur is kort en vooral als je niet om 19.00 uur al wilt gaan zitten. Ook gaat het zwembad dicht om 18.30 uur, eigenlijk het lekkerste moment van de dag. In augustus waren er erg veel gezinnen met jonge kinderen (duits/Engels) en wordt het in de eetzaal en bij het zwembad al snel een drukte met veel heen en weer geloop. Er is een overdaad aan keuze in de eetzaal. Iedereen pakt maar en schept idiote hoeveelheden op, waardoor er veel in de afvalcontainers verdwijnt. Zonde! Het hotel heeft hier verder geen invloed op en ook het personeel zijn vriendelijk en doen meer dan hun best. Naar Malcesine is het net iets te ver lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fijn en mooi hotel wij komen zeker terug

s vd sanden,
    27-7-2018

voor de tweede keer in dit hotel wij gaan nooit n tweede of derde keer naar t zelfde hotel maar dit wel en we komen zeker ook weer terug heerlijk hotel alles schoon goed eten mooie zwembaden en ook n goede prijs

Gereisd met partner in juni 2018

Supper Camping en supper locatie

Fam Smolders -Begois,
    21-11-2017

Supper vriendelijke en hulpvaardige eigenaars alsook het andere personeel !! Mooie en heel propere camping , !!

Gereisd met partner in augustus 2017
Malcesine scoort een 9 uit 10, op basis van 112 reviews