Hotel Parchi del Gardasterstersterster

59 reviews over Hotel Parchi del Garda

• 2019
    7Nancy14-08-2019

Leuk hotel zonder sfeer

Fijne schone kamers met goede airco. Badhanddoeken service bij het zwembad. Gratis kluis Prima zwembad

Over het algemeen een beetje sfeerloos hotel. Grote tl verlichting bij binnenkomst en in de eetzaal. In de zomer erg chaotisch ontbijt en goede koffie (niet uit de standaard automaten) kun je voor €1 bestellen aan de bar. Personeel kon de drukte duidelijk niet aan dus gasten moesten vragen om producten aan te vullen. Er hangt voor ons gewoon geen relaxte sfeer (of wij zijn verwend in onze verblijven de afgelopen jaren, dat kan ook ;) )

Het was prima voor een keer maar in het vervolg kiezen we toch weer voor een ander hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8El31-07-2017

Mooi en gezellig hotel

Het is een mooi hotel. Kamers zijn groot en schoon. Ontbijtbuffet is goed. Zwembad is wat klein, maar prima te doen. Ligging van hotel is goed. In de buurt van restaurants en leuke plaatsjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Joke Klop18-07-2017

Het verblijf was weer goed.

De service wordt steeds beter. Je dient wel duidelijk te maken wat je wensen zijn en er wordt dan zeker moeite gedaan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt wordt steeds beter in goede banen geleid, maar op de laatste ochtend regende het en dan kun je dus niet buiten eten. Dan hebben ze moeite met het organiseren. Als je dan niet redelijk vroeg bent, moet je wachten tot er plek is. Dat is dan wel even een minpuntje. Het lijkt dan wel of ze geen raad weten met de op dat moment ontstane situatie.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Dendauw Kelly31-08-2016

Fantastische vakantie beleefd.

Vriendelijk personeel. Lekker gegeten: Avondbuffet was telkens variërend. Kindvriendelijk hotel. Leuk zwembad.

Guest Relation Hpdg, Sales & Marketing Manager, 30-01-2017

Beste gast, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Jannie14-08-2016

Mooi hotel

We vonden de kamer wat aan de kleine kant voor de prijs die we betaalden,maar alles was er zoals gratis kluis en koelkastje, mooie badkamer, zeer uitgebreid ontbijtbuffet en dinerbuffet, voor ieder wat wils, schone kamers iedere dag schone handdoeken, auto in de garage gratis en gratis wifi, omgeving genoeg te doen, wel een aanrader

Guest Relation Hpdg, Sales & Marketing Manager, 30-01-2017

Beste Gast, Bedankt voor uw gedetailleerde beoordeling. Het doet ons genoegen om te horen dat we aan de verwachtingen van uw vakantie voldaan hebben. Het hotel heeft vele soorten kamers, tweepersoonskamers, driepersoonskamers, vierpersoonskamers, voor 5 personenen en suites, de Experience kamers zijn interactief, elke kamer met een verschillend tema gebonden de parken van de omgeving. We hopen u snel weer als gast te mogen ontvangen, in de tussentijd kunt u op de hoogt blijven van het laatste nieuws op onze website.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Angelique Gal02-08-2016

Prima

Mooi en groot hotel. Nette en grote kamers met airco. Leuk zwembad, je mag er zonder badmuts zwemmen. Eten is in buffetvorm, dus voor ieder wat wils. Het eten zelf was prima. Wij gingen vaak buiten zitten en hoewel het daar vaak erg warm was, vonden wij dat wel leuker dan binnen. Genoeg animatie voor jong en oud, soms ook bandjes 's avonds voor de volwassenen. De prijzen voor de drank waren aan de hoge kant, maar genoeg supermarkten in de buurt om drank in je eigen koelkastje op de kamer te stoppen. Lazise was erg druk, fileparkeren en filewandelen. Niet ons ding. Wel leuk voor een avondje winkeltjes kijken of om er te eten. Gardaland ligt om de hoek, kan je vanuit het hotel naar toe lopen (20 min). Echt een leuk attractiepark, een aanrader. Tot 's avonds elf uur open in de zomer, dus je kan ook later gaan zodat het niet zo warm meer is. Wij hadden alles in het park gedaan in 8 uurtjes. Wachttijden 30 minuten of minder, goed te doen. Verona ook een aanrader, een mooie stad waar veel te zien is. Er liggen ook een dierentuin en een safaripark in de buurt (15 min rijden). Safaripark was filerijden, maar de dierentuin is mooi en groot. Er was ook een keer een poolparty bij het hotel, maar dat was echt een aanfluiting. De drank (bier en cola) kostte opeens 7 euro en er kwamen allerlei sjiek de friemel genodigden uit de buurt, die op bepaalde plekken mochten staan en zitten, waar wij niet mochten komen. We hadden echt het idee dat wij er voor de opvulling stonden, wat een aanfluiting. Wij waren er ook snel weer weg.Er is in de omgeving in ieder geval genoeg te doen voor 2 weken.

Guest Relation Hpdg, Sales & Marketing Manager, 30-01-2017

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het Gardameer biedt vele mogelijkheden voor uitstapjes: van het bezichtigen van steden in de buurt tot gastronomische wijn routes. Onze “Friday Sunset”: de zomerse aperitieven bij het zwembad, zijn altijd zeer succesvol geweest bij onze hotelgasten en de mensen uit de buurt. Sommige tafels en bepaalde plekken zijn tijdens deze avonden inderdaad gereserveerd door vrienden en families, het spijt ons dat u zich buitengesloten heeft gevoeld, maar meestal is er rond het zwembad nog genoeg ruimte om alle andere gasten zoals u te ontvangen. We hopen u spoedig weer te zien

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10gutjens23-09-2015

Heerlijk relaxed hotel.

Alles werd zo fijn voor je gedaan. Ontbijt top. Personeel vriendelijk, alles mooi schoon. We hebben een heerlijk week gehad en ons 25 jarig huwelijk bij jullie mogen vieren. Het was top dank jullie wel.

Enige min punt maar dan ook echt het enige was de kleine badmeester. Die was de hele week echt grof en brutaal tegen de gasten. Vreselijk, gênant.

Laura, Sales & Marketing Manager, 01-10-2015

Geachte Gast, badankt voor Uw feedback. Wat fijn dat U het Hotel Parchi del Garda voor het vieren van Uw 25 jaar huwelijk heeft gekozen en dat het hotel zo goed aan al Uw eisen heeft voldaan. Wat de badmeester betreft staan we wat versteld, het moet een geisoleert geval zijn geweest want we hebben een boel complimenten voor hun gekregen gedeurende het sezoen. Het beste is altijd direkt even waarschuwen aan de receptie om eventuele misverstanden of problemen ter plaatsen op te lossen of beter nog te vermijden. Graag tot gauw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Coussement - Janssens27-08-2015

Super!

Aangenaam verblijf in heel mooie en nette kamers. Iedere dag grondige schoonmaak, bedden net opgemaakt, handdoeken en acc. aangevuld. Heel vriendelijk personeel, ook naar de kinderen (14 en 3 jaar) toe! Niets was hen teveel, telkens onthaald met een glimlach! Buffet was ruim, keuze genoeg! Het eten was ook lekker, enkel de koffie uit de machines was niet echt lekker, maar dat is persoonlijk. De airco is overal actief, ik vond het daarom niet altijd aangenaam binnen. Free WIFI overal in het hotel wat heel belangrijk is voor onze tiener :) Het zwembad is ruim maar basic, ook vreemd door de schuine wanden en de steenstructuur. Niets speciaals voor kinderen... Kinderanimatie (voor ons dochter van 3 jaar)was ook meer dan goed! Ligging van het hotel is heel goed voor mensen die de pretparken rondom het hotel (Gardaland, Moviepark, Sealife, ...) willen bezoeken, ook een goede uitvalbasis om stadjes te bezoeken. Wel niet ideaal als je bvb. s'avonds nog een wandeling wil maken.

Laura - Guest Relation Hpdg, Sales & Marketing Manager, 18-09-2015

Geachte Gast, bedankt voor Uw mooie feedback. Fijn dat U hier bij ons van zo‘n plezierige vakantie heeft genoten. Aki stuurt een dikke kus. Als U ons op onze website wilt volgen bent U altijd op de hoogte van onze nieuwtjes en bezondere aanbiedingen. Graag weer tot ziens

Gereisd in augustus 2015

• 9Ellis27-07-2015

Geweldig hotel!

Mooi nieuw hotel, van alle gemakken voorzien. Goed eten, leuke (buiten) bar, prima zwembad. Behulpzaam personeel, erg vriendelijk. Vlakbij Gardaland en Seaworld. Ook het Gardameer is goed te bereiken.

Laura - Guest Relation Hpdg, Sales & Marketing Manager, 18-09-2015

Geachte Gast, Bedankt voor Uw enthousiaste kommentaar. Wat fijn dat U een geweldige vakantie heeft gehad. Wij hopen U komende zomer ook weer als gast bij ons te kunnen welkomen. Tot ziens

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Elke14-07-2015

goed hotel maar met toch wat minpunten

Zeer lekker diner. Mooie verzorgde kamers. Gratis handdoekenservice. Ideale uitvalsbasis om met de auto het gardameer te verkennen, wel te ver van alles om te voet te doen. Gratis wifi. Gratis overdekte parking. Minpunt: een extra babybedje kost 15 euro per dag wat vooraf niet gecommuniceerd werd. Kamer had geen balkon, onhandig als je nat badgoed wil drogen. Ontbijt is elke morgen hetzelfde en dat steekt na een tijdje tegen: enkel roerei, maar 1 soort koffiekoek/ brood en het beleg is beperkt en hetzelfde. Ontbijt lijkt een verplicht nummertje. Het zwembad is niet geschikt voor peuters. De snacks aan het zwembad zijn prijzig voor wat je krijgt. In het grasveld zitten veel bijen dus niet blootsvoets! Ook waterschoenen voor kinderen zeker een aanrader. Vriendelijkheid personeel kan beter. Niet erg spontaan aan de receptie en de redder is zelfs irritant: komt constant melden of je het afval bv. bekertjes etc. wil opruimen nog voor je de kans krijgt.

Laura - Guest Relation HPDG, Sales & Marketing Manager, 18-09-2015

Geachte Gast, bedankt voor Uw gedetailleerd kommentaar. Fijn dat het hotel aan Uw eisen heeft voldaan. Voor de prijs van het babybedje zijn wij wat verrast. Op elk aanbot en reservering die wij versturen staat duidelijk aangegeven dat een kindje tot 2 jaar gratis overnacht als hij samen met de ouders in bed slaapt of als U een eigen bedje meeneemt, anders is de prijs € 15,00 per dag voor het kinderbedje. Jammer dat U de indruk heeft gehad dat het personeel vriendelijker had kunnen zijn. Het personeel wordt juist altijd zo geprezen voor beschikbaarheid en hoffelijkheid. Wij lezen met interesse ook de andere opmerkingen en proberen danks deze onze service te verbeteren. Graag weer tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

4 tips over Hotel Parchi del Garda

• Johan, 19-08-2013

1.Wij hadden "half pension" geboekt bij de touroperator. Aangezien weinig gasten het heerlijke avondbuffet namen in Hotel Parchi Del Garda was er ruim plaats op het terras om hiervan in een aangename omgeving te genieten. Samen met een flesje italiaanse wijn en de immer vriendelijke en correcte bediening maakt dit een echte aanrader! 2. Elke avond was er leuke randanimatie op het terras van de bar. 3. Er zijn tal van bezienswaardigheden in de streek (Venetië, Verona,..), de auto is wel een must

• Carlo, 03-07-2013

Net voor peschiera zit een familia supermarkt waar je food en non food kunt halen

• jeroen en marieke , 31-08-2012

ga zeker na movieland gardaland. gardaland is het grootste pretpark van italie 37,50 intree open van 10.00-23.00 en te voet bereikbaar via het hotel. movieland is een pretpark die is opgezet uit films ook zeer gaaf 24.00 euro intree open 10.00-18.00. en eendagje na verona is ook heel leuk in het centrum staat het huis van romeo en julia leuk om te zien. en voor de mensen die ook graag een keer bij de mac willen eten in peschiera ligt een mac vanuit hotel links houd je peschiera aan 20min.

1 vraag over Hotel Parchi del Garda

• ter Horst, 25-07-2016

Koelkast familie kamer

Kan iemand aangeven wat we ons voor mogen stellen betreffende de grote van de koelkast op de kamer ?

Hotel Parchi del Garda info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats