Castelnuovo del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Castelnuovo del Garda voor je op een rij gezet:

vakanties Castelnuovo del Garda

Reviews over Castelnuovo del Garda

Leuke plaats

Rian IJzermans,
    7-7-2015

Hoewel de Resicence officieel in Castelnuovo ligt, ligt het tegen Peschiera del Garda aan. Dit is een erg leuk plaatsje, leuke winkeltjes, gezellige terrasjes en veel eetgelegenheden. Daarnaast is het ook een mooie plaats.

Gereisd met partner in Mon Jun 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein plaatsje

E.M. van Tuyl,
    17-8-2014

Het is eigenlijk een onderdeel van Peschiera en niet zo heel groot. Wij hebben er niet zoveel van gezien, omdat alles toch gauw naar Peschiera gaat. Daar is het heel gezellig, maar in het hoogseizoen erg druk zoals overal aan het Gardameer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie omgeving !

cm_heuveling,
    18-8-2013

Je zit vlak bij Peschiera del Garda, een drukke toeristenplaats. Leuke plaatsen in de omgeving zijn Sirmione (met de boot), Lazise, Salo, Borghetto en Venetië. Naar Venetië is het ongeveer anderhalf uur met de trein. Met gezin van 4 was dit ca. 75,= aan treinkaartjes. Vaporette kost 18,= per kaartje en is dus prijzig. Het Noorden van het Gardameer is zeker de moeite waard, in Riva heb je een flinke bries van het meer, heerlijk ! Ik zou zelf bij een nieuw bezoek kiezen voor het Noordelijke deel van het Gardameer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

goed te doen met je auto

Marianne Brusse,
    30-9-2012

omgeving is erg mooi maar na een keer te hebben rond gereden heb je dit ook wel weer gezien Garda viel erg tegen maar daar tegenover lazise wel weer erg leuk was sirminone er toeristisch maar wel een must seen.

Gereisd met partner in september 2012

Gardameer is een aanrader.

Ieniminie,
    12-9-2012

Voor ieder wat wils: natuur&cultuur, volop attractieparken voor kinderen, gezellige boulevards en winkelstraatjes in de prachtige dorpjes aan het meer. Een ritje langs de oever is zeer de moeite waard. Een aanrader is het bijwonen van een opera in de arena van Verona (ook als je net als wij geen operaliefhebber bent).

Gereisd met vrienden in september 2012
Castelnuovo del Garda scoort een 7,4 uit 10, op basis van 36 reviews