Reviews over Barbarano di Salo

Een toffe vakantie

Leyssens An,
    11-9-2012

Hadden een beetje schrik om naar daar op verlof te gaan gezien de sommige negatieve reacties. Maar tot onze verbazing hebben wij daar een zeer geslaagde en ontspannende vakantie gehad. Zelfs onze dochter van 13 was vol lof over deze vakantie. De ligging is ook niet slecht, misschien is het verkeer wat storend maar het heeft ons alleszins niet geergerd.

niet voor de 2e keer,ligt niet aan het meer

r van rixoort,
    28-9-2011

het hotel heeft volgens ons een ster te veel,een tv in de kamer van 30 cm. met 3 zenders. een wasbak met een kraan op de verkeerde plaats, het hotel is wel aan een opfrisbeurt toe. het eten was goed italiaans, pasta en nog eens pasta, maar daarvoor zit in italie.

Niet leuk met kinderen

fam. Hermans,
    31-7-2011

Wij zouden 10 dagen in dit hotel verblijven. Hotel ligt echter aan een drukke weg. Heel klein zwembad. Omdat wij 2 jonge kinderen hebben vonden wij het voor ons gezin absoluut niet geschikt. Er is voor kinderen helemaal niets te doen. Ook 's avonds is er niets te beleven, totaal geen gezelligheid. Dankzij de geweldige service van Blu-hotels (de keten waartoe dit hotel behoort) konden we na 3 dagen 'verhuizen' naar het nabij gelegen club-hotel Casimiro (ook een Blu-hotel).

Hier hebben we toen nog een hele fijne week gehad.

Kamers in Galeazzi zijn prima, eten wordt aan tafel gebracht (geen buffet). Als je er alleen met volwassenen heen gaat en geen strand/zwembad-vakantie wilt houden is het prima, anders zou ik zeggen: niet doen!! In dat geval kun je beter kiezen voor Blu-hotel Casimiro (direct aan het Garda-meer gelegen)

Gemengde gevoelens

E. de Groot,
    27-7-2009

Hotel aan drukke doorgaande weg (vrachtwagens). Meer op loopafstand.

Mooie, grote kamer. Uitzicht op meer. Kleine badkamer. Goede bedden. Handdoekenservice zwembad (borg). Maar elke dag schone badhanddoek vragen wordt niet op prijs gesteld.

Weinig gratis parkeerruimte. Betaald parkeren E10 per dag in garage. Van plm. 19.00-09.00 uur gratis parkeren in omgeving.

In park t.o. hotel tennisbanen, zonneweide aan meer met zwembad (E10), bar en restaurant. Aanrader (geen verkeer). Restaurant: tafel wordt toegewezen. Zonder probleem een betere tafel gekregen. Ontbijt: prima, uitgebreid. Het avondeten: slecht (keuzemenu). Soort gaarkeuken. Niets wordt ala minuut gemaakt. Van 4-sterren hotel verwacht je beter. Salades vooraf goed. Je kunt niet buiten eten. Sfeer in restaurant slecht. Bedienend personeel na stroeve start erg aardig (tip: laat wat liggen na diner). Conclusie: gemengde gevoelens.

Aangenaam hotel

Tim en Lotte,
    29-7-2008

Het hotel was naar Italiaanse normen héél mooi en smaakvol. Wij hadden een hele grote kamer + grote badkamer. De douche mocht idd wat groter zijn. De kamers zijn erg net. Het eten was goed, soms vonden wij het hoofdgerecht of dessert iets minder maar dat is natuurlijk persoonlijk hé. Je kan dan ook telkens kiezen uit 3 verschillende gerechten. Ieder zijn smaak is anders. Personeel is vriendelijk, de manager is dan weer koeler. Er is één probleem voor wie met de wagen komt. Dit hotel telt 40 kamers maar heeft maar 8 parkeerplaatsen. Er is wel een grote garage voorzien waar zeker plaats is voor iedereen maar dan moet je 10 euro per nacht betalen ook al logeer je in hun hotel.

Barbarano di Salo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews