Sorteren

vakanties Arco

Reviews over Arco

Wij komen jier zeker weer!

Wendy Schippers
    1-8-2018

Super leuke camping. Mooi niiew zwembad en bar waar je heerlijke pizza’s en pasta’s eet. Speelplaats en klimmuur voor de kids en alles op een centrale plaats.

Sanitair was prima maar mag iets vaker gekuist worden.

Klein winkeltje met allerlei en verse broodjes in de ochtend. Leuke rivier om in af te koelen. Hondvriendelijk ook. Actieve mensen zijn hier veel en er is genoeg te doen in de omgebing. Dorpje Arco lieflijk en leuk en haal zeker een ijsje bij Tarifa

Fijne schone camping

Sandra
    16-6-2018

Schone gezellige camping. Fijn zwembad. Ruime plekken. Ligging een beetje vreemd aan een industrieterrein. Geeft verkeerslawasi in vroege ochtend. Wel lekker uit de drukte van het Gardameer. Boodschappen etc kunnen allemaal op de fiets.

Komen zeker terug

Peter Jongkees
    13-6-2018

Prima camping met mooi zwembad. Gastvrij onthaal.

Toilet en douche prima maar wat weinig als camping vol is.

Heerlijke camping, echt Italiaans & gastvrij.

Marijke
    25-2-2018

Naseizoen, al weer heerlijk rustig zodat je zon of schaduw kan kiezen. Weinig gras meer over, maar behoorlijk grote plaatsen waar onze buscamper prima past. Vlakke en harde ondergrond. Electra/water op elk veld. Sanitair voldoende schoon, wel veel stuk gemaakt helaas. Kampwinkel heeft prima sortering, betaalbaar al verdienen ze goed aan brood... maar ach, je hoeft er ook niet ver voor te lopen. Wifi is kostbaar, gebruik dus gewoon je databundel. Kom hier nu voor de 6e keer in 10 jaar, soms een paar dagen soms 3 weken en het bevalt nog steeds super. Zwembad is gratis voor campingbezoekers. Prima uitvalbasis voor atb'en, dagje Gardameer of bezoeken leuke dorpjes. En, dit is van oudsher een super gevarieerd wandelgebied. Alleen weten de meeste toeristen dit niet en is het daardoor erg rustig. Bergen, kleine rustige dalletjes, stroompjes, wijn- en olijfgaarden, klettersteige, natuurschoon en historische wandelroutes en veel (fiets)paden.

Prima camping met kids

Danielle
    30-12-2017

Mooie ligging aan de rivier, leuk om in te spelen, net als het zwembad. Zeer aardige eigenaar. Kleine maar goed uitgeruste winkel op de camping. Voldoende schaduw op de plekken, wij hadden een grote c plek, was groot genoeg voor 5 persoonstent. Schoon sanitair. Prima pizza’s op de camping. Op loopafstand in dorp ook genoeg eettentjes. Gebied voor bergbeklimmers, leuk om te zien, kids hebben het ook een keer gedaan. Mooi klimpark in de buurt. Sportieve mensen op de camping, geen herrie ‘s nachts daardoor. Uitstapje naar Gardameer is goed te doen, Lidl in de buurt.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad en komen vast nog eens terug!

Arco scoort een 8,5 uit 10, op basis van 63 reviews