Sorteren

vakanties Arco

Reviews over Arco

Ontzettend gezellig en mooie natuur

Gerrie
    11-3-2018

Een mooie gezellige plek om 1 a 2 weken te verblijven. Met een gezellig klein centrum met terrasjes en goede restaurants. Niet toeristisch maar een leuk sporters dorp waar veel fietsers en klimmers neerstrijken. Erg leuk om fietsen te huren. Je kunt er namelijk ook heel goed vlak in de omgeving recreatief fietsen. De fietspaden zijn ontzettend mooi aangelegd en erg lang. Wij komen hier zeker nog een keer terug , al doen we dat niet snel twee keer op vakantie op dezelfde plek. Je kunt er ook heel mooi wegwielrennen. Dat heeft mijn partner veel gedaan.

Leuke en gezellige plaats

R.Visser
    19-3-2017

Je kan alle kanten op. Naar het Gardameer en de bergen in.

Leuk stadje

Chris
    28-1-2017

Een zeer mooi stadje in een hele mooie omgeving. Leuke winkeltjes, restaurantjes en gelateria.

Leuk, klein, oud stadje

Letty
    12-8-2016

Erg sfeervol, met pleintjes en 's avonds life music. Fijne sfeer.

Sylvia
    29-7-2016

Wat een mooie omgeving! Vooral geschikt voor sportieve vakantiegangers, je kunt er erg mooie fietstochten maken zowel met gewone fiets als met mountainbike, mooie wandelingen, zwemmen in het Gardameer of kleinere meren in de omgeving. Bovendien zijn steden als Trento, Verona en zefs Venetie goed te bezoeken hiervandaan.

Arco scoort een 8,5 uit 10, op basis van 62 reviews