We hebben een aantal aanbieders voor Arco voor je op een rij gezet:

vakanties Arco

We hebben een aantal aanbieders voor Arco voor je op een rij gezet:

Reviews over Arco

Ontzettend gezellig en mooie natuur

Gerrie,
    11-3-2018

Een mooie gezellige plek om 1 a 2 weken te verblijven. Met een gezellig klein centrum met terrasjes en goede restaurants. Niet toeristisch maar een leuk sporters dorp waar veel fietsers en klimmers neerstrijken. Erg leuk om fietsen te huren. Je kunt er namelijk ook heel goed vlak in de omgeving recreatief fietsen. De fietspaden zijn ontzettend mooi aangelegd en erg lang. Wij komen hier zeker nog een keer terug , al doen we dat niet snel twee keer op vakantie op dezelfde plek. Je kunt er ook heel mooi wegwielrennen. Dat heeft mijn partner veel gedaan.

Gereisd met partner in september 2016

Sylvia,
    29-7-2016

Wat een mooie omgeving! Vooral geschikt voor sportieve vakantiegangers, je kunt er erg mooie fietstochten maken zowel met gewone fiets als met mountainbike, mooie wandelingen, zwemmen in het Gardameer of kleinere meren in de omgeving. Bovendien zijn steden als Trento, Verona en zefs Venetie goed te bezoeken hiervandaan.

Gereisd met partner in juli 2016

super mooie omgeving

Marjon en Petra,
    19-7-2015

Een gezellig klein stadje met leuke terrasjes, ijssalon, restaurantjes en winkeltjes, in een mooie omgeving van bergen met palmbomen, cipressen, oleanders...... en op een afstand van 5 km het Gardameer.

Gereisd met partner in juni 2015

prachtig dorp

Michel,
    23-11-2014

Mooi dorp met leuk kasteel boven op de berg. Het grote plein is gezellig om te zitten en voor 6 euro heb je drinken voor vier personen. De winkels zijn 's avonds lekker open en er hangt een fijne sfeer. Ontspannen en gezellig druk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Wij waren er een tijd niet geweest .

fr_woning,
    3-11-2014

Het was een tijd geleden dat wij in Arco waren . In een achteraf straatje de auto geparkeerd en het dorp in . Je ziet vanuit velen hoeken het slot Arco op de bergrots staan . Arco is een typisch bergsport plaatsje , dat als zovelen denken , niet aan het Gardameer ligt , maar aan de rivier de Sarca. Langs de rivier ligt een fietspad , waar over je naar het Gardameer kan fietsen . Verder zijn er leuke kleine restaurantjes , waar o.a de Pizza geserveerd word .

Gereisd met vrienden in oktober 2014
Arco scoort een 9 uit 10, op basis van 64 reviews