Reviews over Squaneto

Ruimte en rust

Marrit,
    19-11-2018

Rust, ruimte, heerlijk relaxen. Met 2 pubers waar de telefoon aan vastgeplakt zit en WiFi onder de eerste levensbehoeften valt, was het even wennen, maar na een paar dagen hadden we toch onze kinderen weer terug. Het zwembad was prima, het riviertje super, ook voor de hond.

En het is wel even rijden, maar in de omgeving is genoeg te doen.

En Barbara zei al dat ze de beste pizza's hadden, maar dat klopt dan ook gewoon!

Prachtige en nette camping op fantastische plek

Fam. Trommelen,
    28-9-2018

Prachtige camping, zeer goede en nette voorzieningen. Mooi zwembad (wel koud, maar we waren er dan ook eind september).

Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk welkom geheten.

De camping ligt op een hele mooie plek, op relatief korte reisafstand zijn al leuke dorpjes te bezoeken.

Het enige dat wat ons betreft nog aangevuld zou kunnen worden op de camping, is een bankje bij de speeltuin... Hele fijne tijd gehad dus en als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

Leuke camping in mooie omgeving

Carolien,
    16-9-2018

We hebben genoten op deze camping. Het sanitair is modern en schoon en netjes. Het is kindvriendelijk en kleinschalig. De studenten die in het restaurant werken zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. De pizza-avonden zijn heerlijk. Het is echt een perfecte camping voor gezinnen met kleine kinderen (tot ongeveer 10 jaar). Wij waren er met twee kinderen van 5 en 7 en zij vonden het fantastisch. Het zwembad, de tafelvoetbaltafel en de speeltuintjes waren favoriet. 's Avonds wordt je getrakteerd op een prachtige sterrenhemel. Het ligt erg afgelegen en daar moet je van houden. De weg er naartoe is prachtig. Onthaasten! Op 10 minuten rijden is een klein dorpje met een Italiaans restaurant (geen kaart, geen Engels) waar je verrukkelijk kunt eten met een speeltuin aan de overkant. Inderdaad een Nederlandse enclave in Italië maar zodra je de camping verlaat is dat over.

Tip: klein campingwinkeltje, want dat is echt een gemis.

Tip: prijs/kwaliteit in restaurant (buiten pizza om) aanpassen.

Ideaal om rond te hangen met kleine kinderen.

Anouck,
    3-9-2018

Een hele fijne camping als je jonge kinderen hebt. Relaxde mensen, lekkere pizza, prima broodjesservice. Wij hadden een ingerichte tent met uitzicht op het speeltuintje, ideaal zwembad voor kids met verschillende leeftijden, een vijvertje om beestjes in te zoeken. Een mooie omgeving, maar tegelijkertijd ook redelijk geïsoleerd. Er is weinig te doen in de omgeving en leuke stadjes/dorpjes zijn snel een half uur tot driekwartier rijden over kronkelwegen (dus niet fijn als je snel wagenziek bent).

Rustig gelegen gezinscamping

Fam. Van Hees,
    30-8-2018

Twee weken vakantie genoten in augustus 2018 op deze camping. We hebben er een fijn verblijf gehad, de kinderen maakten veel vriendjes en speelden zich te pletter in het zwembad.

- Wij stonden op het hoger gelegen deel zonder schaduw wat het met momenten zeer warm maakt. Maar daar kom je voor naar Italië én het wordt duidelijk vermeld op de website, dus als je je voorziet met een schaduwdoek kom je een heel eind.

- Het eten dat in het restaurant geserveerd wordt, is zeer lekker.

- De vriendelijke campingeigenaren laten zich omringen door enkele jobstudenten. Wij misten wat sturing bij deze jongeren. Sommigen wisten niet goed wat ze moeten doen of hoe ze moeten reageren.

- Absoluut lovende woorden over het sanitair! Zeer zeer proper! Het wordt twee of driemaal per dag gepoetst. Tijdens de 'piekuren' verminderde waterdruk, maar niet onoverkomelijk.

- Persoonlijk vonden we het een nadeel dat de camping enigszins afgelegen is. Je zit minstens drie kwartier tot een uur in de auto om ergens te geraken. Strand: 45 min. tot een uur, Barolo: anderhalf uur, Turijn: twee uur, Genua, twee uur. Als je dan bent aangekomen, is het wel telkens weer de moeite.

- Een fijn zwembad met groot peuterbad. Ook enkele speeltuintjes, een volleybalveld en pingpongtafels.

Tip voor de campingeigenaren: voorzie één of twee 'vertrekkerstenten'. Dit zodat vertrekkende gasten de dag voordien alles kunnen inpakken, enkel hun slaapgerief apart moeten houden en 's anderendaags vroeg kunnen vertrekken. (En de tent droog kunnen inpakken)

Squaneto scoort een 7,8 uit 10, op basis van 15 reviews