Pettenasco

We hebben een aantal aanbieders voor Pettenasco voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pettenasco voor je op een rij gezet:

Reviews over Pettenasco

Pettenasco zelf stelt echt niks voor

Krista van den Boogaart
    7-8-2013

Dit dorpje is nauwelijks een dorp te noemen: uitgestorven en geen eetgelegenheid, zelfs geen Italiaans ijsje te vinden. Maar het nabijgelegen Orta maakt dat allemaal weer goed. 5 minuten rijden, de parkeergarage in en je bent in een paar minuutjes op een gezellig pleintje met restaurantjes met uitzicht op het meer.

Gereisd Met partner in juli 2013

rustig dorpje

peter_cilissen
    11-6-2013

Pettenasco is een rustig klein dorpje, alleen de noodzakelijke winkels zijn er aanwezig zoals een bakker, slager en groente winkel, verder een drietal restaurants waar je tegen normale prijzen goed kunt eten. overig niet veel bijzonderheden.

Gereisd Met partner in Thu May 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend stukje Italië

Belgische familie
    16-9-2011

Wij waren hier eind augustus. Heel leuk dorpje , geen massa-toerisme en over de ligging van het dorp kan je maar één ding zeggen : SCHITTEREND. Wij zaten niet op hotel, maar huurden een huis en zaten dus bijgevolg ook niet aan de redelijk drukke weg, maar wel pal aan het meer. (echt voetjes in het water in de tuin). Je kon wat verder aan een strandje liggen (wel leuk voor de kleintjes, het meer liep hier stilletjesaan af). Enkele goede restaurants in de buurt. In Pettenasco zelf, niet ver van de kerk, een heel goed restaurant gevonden. Heel de vakantie alleen maar Italianen gezien (en daarvoor gaan we ook naar Italië). Natuurlijk ook Orta San Giullio bezocht, vlakbij, veel meer toeristen maar ook verschrikkelijk mooi. Bootje huren en het meer rondvaren, je kan bijna overal aanleggen, ook erg leuk. Wat mij betreft : één van de mooiste plaatsjes waar ik ooit ben geweest...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pettenasco is een prima oord om een aantal dagen te op en

chris
    8-7-2007

Pettenasco is een prima oord om een aantal dagen te vertoeven. Sprookjesachtig uitzicht op Lago d"Orta en een mooi hotel: La Silbilia Cuciana. Wel vervelend dat alle accomodaties dicht bij een drukke verkeersweg liggen. Je kunt voor boodschappen terecht in Pettenasco en uitgaan en uitstekend dineren in Orta San Giulio. Ook bovengenoemd hotel heeft een prima keuken.

Gereisd Met partner in juni 2007
Pettenasco scoort een 7,1 uit 10, op basis van 18 reviews