Reviews over Nizza Monferrato

Frank,
    21-9-2018

Wij zijn hier inmiddels drie keer geweest en dat zegt eigenlijk alles. Een geweldige plek in het meest gevarieerde deel van Italië. Geweldige steden, prachtige dorpen, stranden en bergen dichtbij. Zowel in de zomer, herfst, winter als lente 100% la dolce vita. Genieten van (h)eerlijk Italiaans eten en goede wijn. De tenten en appartementen zijn stijlvol ingericht en voelen als "home away from home". De sfeer is ongedwongen en warm voor groot en klein. Je bent hier geen toerist maar echt op bezoek. Snel weer terug !

Met fantastisch doe ik deze plek tekort.

Bas,
    11-9-2018

Inmiddels hebben wij hier drie jaargetijden meegemaakt. Elk seizoen is een absolute aanrader. De mei vakantie als heerlijke voorzomer. Ideaal zonnig weer om het echte Italiaanse leven te ontdekken. In de zomer vakantie genieten van zon, zwembad en de Italiaanse warmte. De tenten zijn 's nachts koel. Door de enorme privacy kan je lekker 'open' slapen. Wat een feest. De herfst is adembenemend qua kleuren. Wijnvelden om je heen in fantastische tinten. Michael en Fijtje kennen de omgeving op hun duimpje. En zelfs als je er vaker bent geweest weten ze je altijd weer te verrassen met nieuwe tips voor heerlijke restaurants, een fantastische wijnboeren, een prachtig dorpje of een prachtig uitzicht. De tenten zijn geweldig. De appartementen zijn prachtig. Bovenop de heuvel met aan alle kanten uitzicht. Op de wijnvelden, een kerkje, de stad Nizza Monferrato of gewoon heel ver weg over de heuvels. Meer dan fantastisch !

Fantastisch!!

Erwin,
    10-9-2018

Absoluut een prachtige plek om een rustige vakantie te hebben. Schitterend uitzich en de tenten zijn van alle gemakken voorzien. Bedankt voor wederom een heerlijke vakantie, Michael/Fijtje!

Geweldige verblijf gehad

Ben & Monique,
    9-9-2018

Wederom geweldig naar onze zin gehad. Michael en Fijtje zijn heel gastvrij, de locatie is zeer sfeervol en de voorzieningen zijn meer dan goed. Er is volop activiteit in de omgeving. De mooie stadjes zijn binnen bereik, evenals de Middellandse Zee. Turijn is een aanrader.

Een heerlijk verblijf in de Piemonte

Marja en Ernst Jan,
    21-7-2018

We hebben genoten van een heerlijke week in één van de zeer comfortabele lodge-tenten die Michael en Fijtje neergezet hebben op hun landgoed. Geweldig uitzicht, prima bed, zeer privé. De gastvrijheid van Michael en Fijtje is groot, ze geven goede tips voor activiteiten in de omgeving én regelen alle reserveringen in restaurantjes als je dat wilt. Als je jezelf wilt verwennen dan is dit een uitstekende plek om naar toe te gaan.

Nizza Monferrato scoort een 5,5 uit 10, op basis van 2 reviews