Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

We hebben een aantal aanbieders voor Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

Mooie omgeving

Nicole,
    14-9-2014

Het is een klein dorpje, maar daar omheen liggen Verbania en Baveno. Dit zijn grotere steden en daar is meer te doen.

Aan het water, waardoor er mogelijkheden zijn naar de eilanden in Lago Maggiore te gaan.

Mooie groene omgeving met bergen en water. Leuk als je een boot hebt, hier zijn veel mogelijkheden voor.

Jammer was deze zomer het weer niet mee zat. Er viel veel regen, gecombineerd met onweer. Soms regende het dagen achter elkaar.

Gereisd met partner in juli 2014

Klein dorpje weinig te beleven, mooi natuurgebied.

ronamejo,
    14-9-2014

Dorpje ligt tussen Verbania en Stresa daar kun je naar de markt, winkelen of een terrasje pakken. In het dorpje zelf weinig te beleven. Wel mooi gebied als je wil hardlopen je kunt vanaf de camping gemakkelijk een rondje maken (verschillende afstanden mogelijk).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie omgeving!

Dennis&Iris,
    7-9-2014

Erg mooie natuur en leuke gezellige dorpjes met hier en daar mooie watervallen. Zeer de moeite waard om met de auto/motor/fiets door de omgeving te rijden om zo te genieten van de mooie omgeving! Vriendelijke mensen al zijn de Italianen wel erg ongeduldig in het verkeer. Zo rijden ze graag op de bumper en halen ze je op de gekste momenten in. En nee dat ligt zeker niet aan mijn snelheid ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

schitterende omgeving

B.M. Kneijber,
    5-9-2014

Lago Maggiore is een mooi schoon meer. Het water is heerlijk. Loopt langzaam schuin af. Prima voor de kinderen. openbaar vervoer is prima. Treinen kunnen wel vol met graffity zijn beklad. Verbanie, Stresa, Baveno, Orta moet je bezoeken. Markt in Verbania, Cannobio zijn geweldig. Bij de Supermarkt Conad in Baveno gratis internet waar op de whats app het doet. Intercoop is groot met een leuk winkelcentrum voor regenachtige dagen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima basis voor uitstapjes naar de omgeving

N,
    8-7-2014

Prima voorzieningen als supermarkten en restaurants.

Voldoende campingaanbod, al zal t in het hoofdseizoen vast allemaal vollopen.

Weg naar Verbania kan tijdens werkweek druk zijn.

Verscheidene supermarkten in de omgeving. IperCoop Aselunga springen er uit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014
Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 135 reviews