Reviews over Dormelletto

Prettige camping

Niels Hoving
    29-10-2018

Prettige camping. Met vriendelijk personeel. Een leuke indeling van zowel de stacaravans en tenten. Ziet er netjes en verzorgt uit. De stacaravan is van alles voorzien. En is nog maar een paar jaar oud. De bedden zijn wel wat hard. De badkamers zijn er prettig met een goede warme douche. Het plaatsje Dormelletto stelt niet veel voor. Maar even buiten de camping heb je een grote supermarkt. En doordat het redelijk centraal ligt zijn steden als Milaan, Turijn en Comomeer prima te doen.

Onze tips om te bezoeken zijn: Milaan, Turijn, Stresa, het ortameer. Het hoogste punt bij Mottarone. Mooi punt in Zwitserland bij Val Verzasca. Advies voor Milaan te parkeren bij metrostation Molino Dornino. Voor 5 uur €1,80. En een metrokaartje voor een dag 5 euro.

Hele leuke vakantie

Petra van der Hoek
    17-10-2018

Een super leuke camping met hele grote staplaatsen. Echt hele leuke animatie. Prima restaurant op de camping en een hele grote supermarkt vlak achter de camping. Hele leuke plaatsjes in de buurt maar daar moet je wel even voor rijden. Het zwembad is prima, het meer is heerlijk. Mijn dochter van 16 heeft zich vermaakt maar het aantal kinderen van haar leeftijd is wat minder. Mijn nichtjes van 10 en 14 hebben zich prima vermaakt bij de animatie. Maar...als je voor je rust komt moet je hier niet naartoe. Het is een luide camping met veel vertier en lawaai. Maar dat is waar wij nu juist voor komen! Na 24.00 is het wel stil op de camping.

Aanrader!

Chadia
    30-8-2018

We zijn net terug en 10 heerlijke dagen gehad. We hadden een caravan van een touroperator geboekt. We vonden de caravan krap. Wel 2 badkamers, maar dat was eigenlijk niet nodig. De caravans stonden wat dicht op elkaar, maar de ligging vlak bij het meer was erg fijn. Het is een fijne camping.

Genoeg te doen voor de kinderen, al

hebben onze kinderen niet meegedaan aan de activiteiten. Zwembad was kleiner dan wij hadden verwacht, maar onze kinderen vonden het prima. Op de camping kun je prima eten. Als je gewoon een pizza, pasta en huiswijn neemt zeer betaalbaar. Pizza’s waren heerlijk en ruime keuze. Op loopafstand een grote supermarkt waar alles te koop is. Laatste dag gebruik gemaakt van het sanitair. Zag er zeer netjes en verzorgd uit. Camping is een aanrader . Wij waren er laatste 1,5 week van zomervakantie en hierdoor stuk rustiger.

Leuke camping heerlijk aan het water

Joyce
    28-8-2018

Hele fijne camping. Wij vonden het jammer dat het zwembad afgesloten was met hekken en er geen ligbedjes bij het zwembad lagen. Hierdoor kunnen de kinderen niet zelf gaan zwemmen met toezicht vanaf ligbedjes.

Verder erg fijne camping

Heerlijke vakantie

Gerard
    24-8-2018

Leuke vakantie gehad op deze camping. Een stacaravan geboekt bij de camping zelf. De stacaravan was netjes en schoon en staan op ruime plekken. Verder is het een ideale camping voor jonge kinderen. Die hebben zich goed vermaakt bij het meer en in het zwembad. De supermarkt in de buurt van de camping is super handig. Ook het plaatsje Arona is leuk om te bezoeken zeker s'avonds.

Dormelletto scoort een 5,8 uit 10, op basis van 45 reviews