Dormelletto

Dagen regen6689109686786

Reviews over Dormelletto

• 5Familie K.21-08-2016

Niet veel te doen

Dormelletto is zelf geen bijzonder plaatsje, maar de omgeving biedt meer dan genoeg ruimte voor uitstapjes. Arona lig om de hoek, leuk levendig plaatsje. Verder kan je langs het meer naar kleine dorpjes rijden of bootje varen.

• 5Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

augustus 2016

• 8Jan13-06-2009

Gezellige topper

We zijn echte Italie gangers,en hebben dan ook de meeste meren gezien. Camping Lago Azzuro in Dormelletto vinden we een positieve uitschieter,met een goede ligging schoon sanitair en aardig en prettig personeel.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juni 2009

• 4martijn12-09-2014

Dormelletto zelf is helemaal niets!

Dormelletto is heelaaml niets, maar het lago Maggiore is schitterend. De omliggende plaatjes zijn wel de moeite waard. Lago maggiore is schitterend, dormeletto zelf stelt niets voor.

• 3Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 4Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

juli 2014

• 6CZERNIAK07-08-2013

Village en bout de lac

Rien d'exceptionnel sur cette commune, des campings et des commerces. C'est juste l'un des lieux où sont les campings en bordure du lac.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2013

• 3Anja17-10-2008

Klein en rommelig

Dorpje stelt niet veel voor. Hoofdstraat rommelig en zelfs Akzo Nobel met al hun chemicaliën ligt tussen restaurants en woonhuizen. Nog nooit van veiligheidsregels gehoord waarschijnlijk.

• 3Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Alleen gereisd in oktober 2008

• 6Eric Deuss07-08-2012

Niets bijzonders

Dorpje centraal gelegen aan lago Maggiore, zonder boulevard. In de nabije omgeving wel boulevard met restaurantjes met winkeltjes voor touristen. Maar deze zijn niet op loopafstand te bereiken. Maar met de auto wel goed bereikbaar binnen ca. 15 min.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

juli 2012

• 3Anne Turksma11-09-2012

Dormelletto is niks, maar dichtbij is genoeg leuks

dormelletto is met name een grote drukke straat. Daar zit wel van alles aan qua eetgelegenheden maar ziet er dus niet gezellig uit. Dicht in de buurt heb je leuke plaatsen langs het meer zoals Arona en Angera. Wat verder heb je Stresa e.d. dus de omgeving is mooi maar dormelletto helemaal niet.

• 3Sfeer in stad

augustus 2012

• 2Pieter16-08-2010

Lelijk !!!!Met een uitroepteken.

Wat een lelijke nietszeggende plaats. Bij elkaar geraapt zooitje, vol met winkels, industrie, restaurants met enorme veel borden en rommel langs de weg.

Snel vermijden deze "plaats".

• 1Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

augustus 2010

• 6rosario05-08-2013

Piccolo paesetto

Non è una zona turtistica, ma è un ottimo punto di partenza per visitare La Rocca di Angera (15 minuti) , Stresa e le isole Borromeo( 25 minuti), Arona (5 minuti).

• 8Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 6Cornelia Schuberth16-08-2013

Dormoletto

Dormoletto ist ein kleiner schöner Ort,der Ortskern liegt etwas abseits oben am Berg aber ansonsten sehr schön. gute Einkaufsmöglichkeiten in grossen Supermärkten ,und nicht weit entfernt von Arona

• 6Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn