Reviews over Dormelletto

Erg goed

Gouke De boer
    29-6-2017

Leuke plaats om daarvandaan het lago maggiore te ontdekken.vanuit stressa de maggiore expres naar locarno en dan de boot weer terug geweldig

Een en al geweldig.

Mevr, J.N. Sahureka
    8-5-2016

Voor ons allemaal was de sfeer goed, de kinderen vonden het jammer dat ze al naar huis moeten.

Ze vonden het een prachtig ligging en een geweldig uitzicht naar het meer en de bergen.

Super mooie omgeving

H.L. van Hoogen
    22-11-2014

Mooie gebouwen,lekker eten, heerlijk meer

Het gaat om de omgeving

Familie
    17-8-2014

Het plaatsje zelf stelt niets voor, een doorgaande straat met veel winkels en leegstaande panden. Wat er in de omgeving te doen is maakt echter alles goed. Keus genoeg, al moet je wel overal de auto voor pakken. En bij slecht weer, ga je naar milaan. Daar was het weer veel beter.

Klein dorp

Fam. Vder Heijden
    4-8-2014

De hoofdstraat is niet veel bijzonders, wel een goede bakker, en einde van de straat supermarkt.

Dormelletto scoort een 5,6 uit 10, op basis van 45 reviews