Sorteren

Mooiste plekje op aarde

Tinka
    18-1-2018

Super echt Italië ❤️

We zijn verliefd op Cannobio zijn nog maar 2 keer geweest en komen dit jaar weer.

De sfeer de markt het eten gewoon top

We zijn nog lang niet uitgekeken!

Rob
    5-12-2017
    Een prachtige locatie, waar ondanks de vele toeristen nog veel respect voor de natuur en de authentieke straatjes is

Mooie plek aan het Lago Maggiore

Theo
    2-12-2017

Mooie plek aan het Lago Maggiore.

Als je mooi weer wilt, hoef je niet verder te rijden.

Romantisch mooi oud stadje. Echt iets voor verliefde stelletjes. Niet echt iets voor alleen reizende avonturiers. Erg toeristisch. Oude steegjes, mooi aangelegd park aan het water.

Super mooie omgeving en stadje

Keizer TentTrailer
    7-9-2017
    Wij verblijven op een camping aan de rand van Cannobio. Daardoor is het stadje lopend te bereiken en door het schone en verzorgde strand en terrasjes heeft het een zeer positieve indruk gemaakt. Direkte omgeving is ook een aanrader. de zondagsmarkt is gezellig en groot.

Erg leuk

Marion
    17-8-2017
    mooi dorpje op zondag een markt altijd erg druk, doorderweeks kun je er heerlijk eten en zwemmen
Cannobio scoort een 8,7 uit 10, op basis van 112 reviews