Sorteren

Reviews over Cannobio

Fantastisch!

Staats
    12-10-2018

Al jaren te gast op deze camping met caravan en tent voor onze 2 tieners. In 2016 en 2017 in Frankrijk geweest, maar uiteindelijk toch blij weer op Del Sole in Italië te staan: Zeer vriendelijke medewerkers, super schoon sanitair met vriendelijke schoonmaak dame die alles goed in de gaten houdt. Zwembad schoon en ruim genoeg. Geen "kermis" camping met animatie en glijbanen, maar daar houden wij van. Omgeving geweldig. Maar ook voldoende vertier op loopafstand. Cannobio is gezellig, regelmatig optredens, marktjes etc.. Leuk dat je elke avond zo dichtbij in het dorpje met mooie boulevard een ijsje kunt pakken of een terrasje kunt pikken. Ook voor de boodschappen geen auto nodig. Restaurant op de camping uitstekend: wij kunnen er voor heel weinig geld héél lekker eten! Enige minpunt zijn inderdaad, zoals zoveel al geschreven, de kleine plaatsen. Maar genoeg positieve punten om hier altijd met veel plezier terug te komen!

Geweldig! Volgend jaar weer.

miranda vels
    1-10-2018

Wij kunnen ons niet vinden in de onderstaande negatieve reviews. Bij aankomst op de camping werden wij gelijk geholpen door de man op de golfcar en de baas van de camping om de caravan op zijn plaats te zetten. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad, en ja het is niet het nieuwste sanitair maar het was (op ons gedeelte) heel. 's Avonds niet altijd schoon meer maar het ligt ook aan jezelf hoe je het achterlaat. Het restaurant kun je goed eten en is niet al te duur. De camping op zich ziet er mooi uit en wordt goed onderhouden, de tuinmannen zijn de hele dag bezig. Het winkeltje kun je 's morgens lekkere verse broodjes halen en zijn hele vriendelijke mensen. Zwembad niet geweest maar ook geen klachten over gehoord. Dit zeker geen dure camping, wij hebben nog nooit zo'n goedkope camping gehad. Toscane betaal je veel meer. En wij hebben bij vertrek gewoon kunnen pinnen. Wij raden deze camping zeker aan! Volgend jaar weer!

Helemaal top👍

Gezin met 2 dochters uit Oldenzaal
    21-9-2018

Mooie camping, mooie omgeving, sanitair goed,aardig personeel,ik kom niet voor de eigenaar maar voor vakantie😀(zie andere reviews)lekker eten zowel op de camping als omgeving.

Zwembad goed👍Badmeester deed prima wat die moest doen .

Riviertje was heerlijk zowel om te bbqen als relaxen.

Kortom.... het was geweldig👍😀🍻🍗 tot de volgende x👋

Leuke camping!

Linda Van den broek
    9-9-2018

Mooie camping. Goed en netjes verzorgd. Super mooi schoon sanitair. Ideaal 5 min van t meer en 5 min van t centrum cannobio. Echt leuk italiaans sfeer dorpje, mooie boulevard en genoeg eet mogelijkheden.

Campingplaatsen zijn alleen klein.

Goede camping, mooie omgeving bij een mooi stadje.

van Doormalen
    22-8-2018

Camping met veel bloemen/struiken en bomen. Sommige plaatsen heel schaduwrijk, anderen helemaal niet. Sanitair prima en goed schoon met toiletpapier aanwezig. Zwembad is niet uitnodigend met alle restricties die er op het hek hangen, en sluit al m 17.00 uur. Rivier is prima , zeker voor kinderen, met hoge rotsen wara vanaf gesprongen kan worden in het water. Ligt net buiten het stadje aan een lange weg het dal in met diverse kleine oude plaatsjes eraan. Ook wandelen kan in de omgeving overal; wel uitdagend met veel trappen en hoogteverschillen. Eetgelegenheid op de camping zal wel okee zijn, maar wij hebben het in Cannobio gezocht. Ook een heel goed restaurantje aan de weg naar Cannobio ; 10 minuten lopen. Cannobio is mooi met een lange boulevard aan het Lago Maggiore, met heel veel eetgelegenheden. Ook in Cento Valli ( ca 25 km. is van alles te vinden. Ook een skilift met wandelgelegenheid. Mooie omgeving en mooie plaats .

Cannobio scoort een 8,7 uit 10, op basis van 114 reviews