Cannobio

Dagen regen6781014119108886

Reviews over Cannobio

• 9moonen31-08-2010

leuk touristisch dorp

Gezellig dorp aan het meer, leuke boulevard met restaurantjes , terrasjes en kleine winkeltjes. Je kunt er de veerboot nemen naar andere plaatsen aan het lago maggiore. In Cannobio is ook een mooie camperplaats. En zondags is er de bekende markt, met voor ieder wat wils.

• 8Cultuur

augustus 2010

• 9srietje11-05-2015

prachtige plaats aan het Lago Maggiore

Prachtige plaats aan het Lago Maggiore. EEn mooie schone en gezellige Boulevard waar je voor een mooi prijsje kunt eten en drinken en vriendelijk personeel

• 9Zorg voor natuur

mei 2015

• 9Linda Sonneveld07-12-2007

Ook ik kom net als jacqueline al sinds kind (nu 38) met mijn ouders nu met mijn kinderen, mijn zus met gezin en mijn ouders komen ook altijd. het is er zo schitterend dat wij niet uitgekeken raken op deze prachtige omgeving. wij hebben veel kennissen op de camping die ook elk jaar terugkomen dus je snapt hoe ontzettend gezellig wij het hebben. Mijn man is fanatiek aan het wielrennen en haalt zijn neus op dat ie hier in de alpen kan fietsen erg mooi ook. en..... altijd mooi weer. (op sommige giga stormen na)

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in december 2007

• 9Ron en Lisette03-07-2008

Wij zijn vorige week 10 dagen naar Cannobio geweest. Het is een gezellig klein dorp met leuke restaurantjes. Een uitstapje naar de borromeo eilanden is een aanrader. Verder zijn er meer dan genoeg bezienswaardigheden in de buurt om per auto of openbaar vervoer naar toe te gaan. Ook de markt op zondag is de moeite waard. Cannobio is een aanrader voor de mensen die van cultuur houden!

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in juli 2008

• 9D.H. Borg24-09-2012

Aanrader!

Authentiek en zeer gezellig

januari 2012

• 10Susanne Bekker-del Sasso16-07-2007

Super locatie. Niet te druk en ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Er is volop de mogelijkheid om naar het strand te gaan (kiezel). UIt eten is totaal geen probleem overal wel een restaurantje te vinden. Voor mensen die echt willen stappen is dit geen goede locatie. Echter in omliggende dorpen en o.a. in Locarno (Zwitserland) voldoende mogelijkheden.

Gereisd met familie in juli 2007

• 9INGRID25-10-2013

erg gezellig stadje

gezellig stadje waar iedere avond wel iets te doen was. Wel regelmatig een buitje s avonds.

juli 2013

• 9 E. Tukker03-09-2005

Wij zijn dit jaar op aanraden van mij vrouw naar camping internationale paradis gegaan, zij was daar in haar jeugd al 12 keer geweest. Wij hebben het er erg naar onze zin gehad en onze complimenten voor het onderhoud van deze camping. Ook de omgeving is schitterend en cannobio erg gezellig en schoon. Ook zijn er op korte afstanden leuke dingen te zien en te doen. Het kiezelstrand is een klein minpuntje maar door de kiezels heb je wel kraakhelder water.

Gereisd in september 2005

• 8j te wierik28-02-2007

ook voor ons is cannobio ons derde huis. Mooie camping in oud italianse stijl keine plaatsen veel groen prachtig uitzicht op het water. lekker wandelen mooie daguitstapjes kun je maken.

• 8Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8Elbers24-07-2014

Erg mooie omgeving! Aanrader

Cannobio, erg leuk stadje. Een van de mooiere in de omgeving! Leuk authentiek centrum.

• 9Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn