Baveno

We hebben een aantal aanbieders voor Baveno voor je op een rij gezet:

Reviews over Baveno

• 8Theo & Yvonne27-09-2016

ondergewaardeerde plaats

Baveno is een leuke plaats en biedt de vakantieganger wat men nodig heeft. Een klein maar compact centrum. Genoeg terrassen en diverse soorten restaurants. Leuke boulevard waarvandaan diverse boten vertrekken voor een boottocht over het meer, of een bezoek aan het zeer mooi Isole Bella. Men vind er een camping, luxe hotels en appartementen. Grotere plekken als Stresa en Verbania zijn niet al te ver weg en goed te bereiken. Als men ook nog een keer een wandeling maakt door de kleine straten stuit je plotseling op Piazza dell Chiesa. Ook zijn er langs de kustlijn genoeg plekken voor een duik in eveneens mooi Lago Maggiore.

• 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2016

• 7Marjolein26-07-2015

Mooi maar saai

Dit oord is net FLorida, je ziet hier alleen 60 Plussers! Het is er zéker mooi, lieflijk,en de mensen zijn heel attent en aardig. Er is echter niet veel te beleven voor de jongere garde. Leuk voor twee dagen. Het merendeel zijn het Duitsers hier.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 6Johan16-08-2012

Pitoresk en druk, druk en druk

Een pitoresk Italiaans dorpje aan het Lagio Maggiore. Er loopt een weg door Baveno, de levensader rond het Lagio Maggiore. Deze is enorm druk. Alle eetgelegen liggen aan deze weg. En van een troittoir is nauwelijks sprake. Als je even Baveno in loopt zie het oude, vervallen dorp. Alles is er druk, de Italianen, het verkeer, de toeristen, de boten, de woonomgeving. Het verkeer trekt op als formule 1 wagens, terwijl 50 meter verderop het volgende verkeerobject is waardoor ze met de zelfde energie weer moeten stoppen. Zebrapaden hebben een hele andere waarden als in Nederland.
    Al met al is het een druk toeristisch oord.

• 5Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

augustus 2012

• 9Thierry Van Dyck17-08-2012

Klein doch levendig dorp

Winkelgalerijen en grote terrassen moet je hier niet verwachten. Wel enkele leuke terrassen langs de meerkade. Geen drukke disco's of café's, waardoor aangenaam wandelen is 's avonds.

• 7Cultuur

augustus 2012

• 8Mike17-11-2011

Mooi centraal dorpje

Vanuit Baveno kun je gemakkelijk naar omliggende dorpjes rijden. Baveno zelf is ook een leuk dorpje om een paar uur door te brengen. Heel groot is het namelijk niet.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Verhulst Roger05-03-2005

kom al van in mijn kinderjaren naar Baveno. Ongeveer 40 jaar,ben ook ere-burger van de gemeente. Verblijven altijd in hotel Rigoli, is als familie. Ken de hele omgeving van het "lago maggiore" Prachtig, ook het interland mooie uitstappen per auto en te voet in de bergen en daar mooie zichten op het meer met zijn eilandjes

• 10Omgeving

Gereisd in maart 2005

• 9Peter26-06-2007

Mooi, gezellig plaatsje waar het gelukkig niet zo toeristisch is als in Stresa dat vlakbij ligt. Voldoende leuke en goede restaurants (niet duur) en bars met terrassen. Als je dit onder uitgaansleven verstaat dan zit je hier goed, niet voor de discotheken, die vind je hier (gelukkig) niet. Voor gezinnen met kinderen minder geschikt vanwege afwezigheid van geschikte stranden, hiervoor moet je naar ander meer. Gros van toeristen in deze periode zijn Engelsen op leeftijd die veel interesse in cultuur hebben. Ideale plaats voor mensen die rust zoeken maar toch voldoende winkels en eet- en drinkgelegenheden in de buurt willen hebben. Wij hebben hier een fantastische week doorgebracht.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2007

• 9Gerard en Corry Roelands23-06-2007

Het strand is erg klein en het water is vies. Apartementen Recidence Fiori is geweldig. Zeer veel lof over deze apartementen en hun personeel. De omgeving erg mooi echt een aanrader.

• 10Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Jori10-04-2018

Een prachtige vakantie.

Met een groep naar het Lago Maggiore Baveno, een geweldige reis mooi hotel Beau Rivage goede kamers lekker eten vriendelijk personeel. Mooie excursies ook op de heen- en terugreis en een goede vriendelijke chauffeur Martijn, die er alles aan deed om zijn gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Van deze reis krijgt niemand spijt een aanrader.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7jmiedema10-11-2012

Aardig dorpje maar het gaat om de omgeving

Cafe'tje bij de haven is leuk en niet duur. Verder het Lago, de eilanden, Stresa, Verbania, etc. Genoeg leuke dingen te zien.

• 7Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn