Baveno

Reviews over Baveno

Super!

Natanja,
    26-11-2018

Prachtig hotel, mooie, nette, schone kamer. Heerlijk bed. Klein balkon om met 2 pers op te zitten. Het plaatsje baveno valt wat tegen. Stresa wel een aanrader, goed te doen met de boot of auto. Gratis parkeren iets verder uit t centrum langs de boulevard.

Gereisd met partner in augustus 2018

Jacqueline DK,
    7-9-2018

Prima hotel. Prachtige ligging direct aan het meer. Terras en zitjes aan het meer. Geen weg ertussen. Van het terras af loop je zo naar het aangelegde strandje. Ligbedden en parasols staan gratis voor je klaar. Waterschoenen aan en je loopt zo het meer in om heerlijk te zwemmen. Lekkerder dan een zwembad. Lieve familie en personeel staan voor je klaar. Centrum Baveno op 3 minuten lopen. Daar ook het vertrek van de veerboot, waardoor je overal naar toe kan. Bijvoorbeeld de eilanden en Stresa. Of naar Intra. Vrij parkeren, zo voor de deur. Minder geschikt voor kleine kinderen. Al 2x hier geweest, misschien volgend jaar weer. Geweldig!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig, doorgaande weg is heel jammer!!

A van Dijk,
    13-8-2018

Prachtig uitzicht op het meer, mits je aan de voorkant zit. Groot appartement met 2 badkamers. Fijn balkon. Wij zaten op de 6e verdieping en hadden fenomenaal uitzicht.

Heel groot nadeel: het lawaai van de auto’s. Dat hoor je ook op 6 hoog heel goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!

Sacha,
    26-7-2018

De camping doet zijn naam eer aan: Tranquilla. Andere campings in omg lago maggiore zijn schreeuwend druk. Deze camping is erg gemoedelijk en rustig. Heerlijk. Veel nederlanders. Badmuts verplicht in het bad, te koop bij receptie. 5 min met de fiets en je bent beneden aan het meer waar je boottochten naar 3 leuke eilanden kan regelen, met de lift naar Mattorone kan en rodelen kan. Terug fietsen is zwaar, berg op. Je kan ook vragen of de camping eigenaar je afzet met de gratis taxi oldtimer van de camping. Wij stonden hier met een camper, mooie plekken, vlak bij het zwembad of zeer rustig en grote plekken op het tweede deel van de camping aan de overkant van de rustige weg. Achter de camping begint een wandelpad dat de berg op gaat, helemaal naar de top. Een aanrader.

Douches zijn goed, onbeperkt warm water. Zwembad wordt goed bijgehouden, is schoon en lekker van temperatuur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

martine,
    21-7-2018

Heerlijk maar eenvoudig hotel. Prima faciliteiten, goed en zeer uitgebreid ontbijt.

Ligt midden in het centrum van Baveno maar toch lekker rustig. Prima basis om van hieruit diverse mooie dagtochten te maken. Eigenaresse Claudia is een schat!!!

Gereisd alleenreizend in mei 2018
Baveno scoort een 8,3 uit 10, op basis van 61 reviews