Reviews over Alba

Super vakantie gehad,

Mark
    9-8-2015

We komen net terug van camping Alba Village. We hadden daar een mobilhome gehuurd.

Het is een klein schalige camping waar onze dochter zich prima heeft vermaakt.

Na het lezen van de vorige reacties en beoordelingen hadden we zoiets van, we kijken wel als we er zijn. Maar alles was super. Vriendelijk personeel, mooie mobilhomes met een mooie ligging, zwembad mooi, schoon en noem maar op. Je kunt negatief zijn wat ik gelezen heb maar boek dan de volgende keer een 5* vakantie!

Bakker op 10 minuutjes lopen en supermarkten ook dichtbij.

Vindt dat de camping prima gezikt is voor kleine kinderen. Zijn ze wat groter dan is er te weinig te doen.

Verder zijn de plaatsjes, barolo, cuneo, en asti mooie plaatjes en kun je mooie auto ritten maken in de buurt.

Wij vonden dit in ieder geval een aanrader!

Nette kleine camping

manonjonker
    9-10-2014

Kleinschalige nette camping. Mochten zelf een plek uitzoeken (caravan). Sanitair is schoon.

Zwembad is wel klein maar voor ons dochtertje van 10 mnd groot genoeg. Maar het ziet er niet uitnodigend uit. Verder geen bakker of winkeltje aanwezig op de camping zelf, in de omgeving wel bakkers en supermarkten, tis dan wel handig om een fiets bij je te hebben ,lopen kan wel hoor maar vond ik wel wat ver. Alba is een leuk stadje om naartoe te gaan. Mooie omgeving. We zijn hier 5 nachten geweest en dat is dan ook lang genoeg ( we waren dus wel wat beperkt door ons dochtertje)

Leuk voor kinderen en tripjes

Frank
    25-8-2014

Als uitvalbasis voor wandel- of fietstochten in de heuvelachtige omgeving een prima plek. Voor kinderen van basisschool vertier genoeg in en rondom kleine zwembadje en met andere kinderen op piepkleine camping. Naastgelegen park zeer geschikt voor hardlopen of luieren. Duidelijk gemis aan deze camping is mogelijkheid om 's ochtends brood te kopen. Ook in nabijheid geen bakker (geopend). Dus supermarktbrood of met de auto op pad. Ook is het barretje bij de receptie een aanfluiting. Zeer beperkt en wisselvallig open en beperkte kaart. Voor ons was het voor een vijfdaags verblijf allemaal prima, vooral ook vanwege de fantastische omgeving en de kleinschaligheid voor onze kinderen.

De stacaravan van touroperator was prima gelegen en in goede staat. Inventaris is zeer karig. Weinig servies, pannen etc.

Mooie rustige camping

Bert
    20-8-2014

Zeker een aanrader,huisjes netjes en schoon,bij vragen meteen netjes geholpen,personeel komt regelmatig groente en fruit uit eigen tuin brengen,

Elke.morgen verse broodjes op 500m,

In de omgeving zijn mooie wandeltochten/fietstochten.

Stadje Alba op een half uurtje lopen,is veel bedrijvigheid,

Zou alleen voor de omgeving al een keertje terug gaan

We waren volledig tevreden.

25-11-2013

Het beste in Alba! met groetjes vanuit Bar van alle gasten van het restaurant Hirssattel. Dit hotel kan ik alleen maar aanbevelen.

Alba scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews