Sesto San Giovanni

We hebben een aantal aanbieders voor Sesto San Giovanni voor je op een rij gezet:

Reviews over Sesto San Giovanni

Goede uitvalsbasis.

R. Beckers,
    14-10-2016

Goed hotel voor een goede prijs. Vriendelijk personeel en schone kamer. Ontbijt voldoende. Douchecabine mocht mag ruimer zijn. Hotel licht wel aan een drukke weg. Metro is op een paar honderd meter te bereiken. Vanwaar je binnen 20 minuten midden in Milaan staat. In de omgeving van het hotel, of in Sesto zelf, zijn diverse restaurantjes te vinden. Zullen zeker nog eens naar hotel St. John toe gaan.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prima hotel

Familie_Goedemans,
    1-10-2014

In het kader van bedrijfsuitje hebben we dit hotel bezocht.

Prima keus.

Gereisd met vrienden in september 2014

Zakelijk een prima hotel

Mathieu,
    1-8-2012

Accommodatie ligt vlakbij de Metro.

Zakelijk een prima hotel. Goede service, lekker eten.

Ontbijt is prima verzorgd.

Kamers zijn zeer verzorgd met mooie badkamer.

Gereisd zakelijk in juni 2012

goekoop schoon hotel voor stedentrip milaan

richard dales,
    14-12-2011

10 minuten van de metrostation sesto rondo, let op ticket : 1.90 Euro, de dagticket van Milaan is hier net niet meer geldig, veel dure controles ! Je zit net 1 zone buiten het stadscentrum, dus goed opletten met het aanschaffen van je tickets : de Milaanse stadticket is NIET genoeg.

Direkt 50 Euro boete, toerist of niet ! Sesto is een voorstadje van Milaan, maar voor je gevoel gewoon een wijk binnen de stad.

Hotel is schoon, maar eenvoudig en gedateerd. 50 E per kamer per nacht met 2 pers incl eigen toilet en douche.Ontbijt typisch Italiaans: simpel :crackers met zoetwaren, wel hele goede koffie. In 15 minuten bij de Duomo met de metro, goed te doen. Enige pizzeria's in de buurt, echte woonwijk. Voor de prijs is het OK, de bediening is niet erg vriendelijk, maar daar kom je ook niet voor. Schoonmaker is wel erg aardig !

Gereisd met partner in december 2011
Sesto San Giovanni scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews