Porlezza

Reviews over Porlezza

supervakantie

jeu Frusch,
    12-12-2018

Zonnecreem meenemen.goed humeuren de zon doet de rest

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Volgend jaar weer

E. Riedel,
    1-12-2018

Fijne Italiaanse camping met een beetje privacy maar vooral veel gezelligheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Familie Sieben,
    1-11-2018

Vakantie met net een beetje extra. Bij chalet Noord Italië staat persoonlijke aandacht en het iedereen naar de zin maken heel hoog in het vaandel. Ze hebben tips voor uitjes, helpen je de weg te vinden als je het niet meer weet, zijn uiterst gastvrij en hebben duidelijk een passie, dat (naast uiteraard de schitterende omgeving en heerlijke complete chalets) heeft ervoor gezorgd dat wij vorige week voor de 2e keer genoten hebben van een fantastische vakantie. Ondanks dat wij nu alles gedaan en gezien hebben wat we wilden, zouden we alleen voor de gastvrijheid en passie van Rob en Yolanda nog eens terug willen.

Lieve mensen, super bedankt voor een onvergetelijke week, wij hebben als gezin herinneringen for life gemaakt, en uit de grond van mijn hart zeg ik hopelijk tot ziens!

Fenomenaal😍

Judith Van der Linden,
    27-10-2018

Fantastische nazomer gehad in Porlezza. Wij verbleven in Como 9, een schoon en ruim chalet met heerlijke grote douche cabine. Twee slaapkamers, keuken, zithoek en grote veranda. Er is écht overal aan gedacht, keukengerei is vollop aanwezig, speelgoed voor de kinderen, spelletjes en er lag zelfs een bootje onder het huisje. Echt fantastisch. We hebben heerlijk weer gehad en daarom veel heerlijke momenten aan het strandje doorgebracht. Het strand ligt aan t einde van t straatje, ideaal!

Het zwembad was gesloten, maar we hebben het geen moment gemist, het meer biedt genoeg.

De omgeving is schitterend, authentieke dorpjes en natuurlijk de prachtige bergmeren en vergezichten. Wij hebben Como bezocht, wat alleen voor de rit ernaartoe al een aanrader is. Ook de berg op gereden naar het kruis dat vanaf de camping zichtbaar is, fenomenaal uitzicht! Ook Milaan bezocht, prachtige stad.

Kortom, Porlezza en Chalet noord italie is zeer goed bevallen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Was voor de vierde keer weer perfect! Tot gauw !

Raymond van Eijk,
    23-10-2018

Het was weer geweldig! Nu voor de vierde keer in Chalet Parigi I. Het voelde echt als thuiskomen. Fantastische plek vlak aan het meer van Lugano. Het chalet is van alles voorzien wat je nodig hebt. Er stond zelfs een extra gaskachel in chalet zodat we 's avonds nog lang op de veranda konden zitten! Alles weer perfect geregeld. Warm ontvangst door Jack. Onze dochter van twee heeft ook genoten. We komen zeker gauw weer terug.

Porlezza scoort een 7 uit 10, op basis van 231 reviews