Ponte di Legno

We hebben een aantal aanbieders voor Ponte di Legno voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ponte di Legno voor je op een rij gezet:

Reviews over Ponte di Legno

in de zomer vooral uitvalsbasis voor wandelen

Arie,
    19-7-2015

Hoe het hier is in de winter weet ik niet, in de zomer zeer rustig. Je komt hier niet voor bruisend dorp, maar vooral omdat je vanuit dit dorp op hele korte afstand diverse bergen op kunt of dalen in kunt. prachtige wandelomgeving en je komt niemand tegen.

Gereisd met partner in Sat Jun 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige omgeving voor zomervakantie

Arie,
    17-9-2014

Ponte di Legno is primair een wintersportgebied, dat betekent dat in de zomer slechts een beperkt gedeelte van de hotels is geopend en dat m.n. al de appartementengebouwen voor de wintersport gesloten zijn. Hierdoor een zeer rustig karakter ook al zijn er best wel wat toeristen. Het is dan ook nergens druk en (voordeel !) veel ruimte voor de aanwezige toeristen. Het gebied is vooral vakantiegebied voor de Italianen en daarnaast ook wat Duitsers. Nedelanders heb ik hier vrijwel niet gezien. Omdat dit dorp niet erg bekend is in NL kon ik van te voren weinig informatie vinden en wist niet goed wat te verwachten. Het dorp was groter dan ik verwacht had en alles ziet er zeer netjes uit qua onderhoud e.d. Ook in de omtrek vond ik Ponte di Legno het aantrekkelijkste dorp.

Gereisd met partner in Sun Aug 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Ponte di Legno scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews