Marone

Reviews over Marone

Italiaanse top lokatie

Conny
    28-6-2019

Rustig dorpje waar op zich niet veel gebeurd. Wel aanwezig ; Spar supermarktje, bank, bakker, station, drogisterij en koffiebarretje. Ook kan vanuit hier met een boot naar de andere kant van het meer gevaren worden of naar andere dorpjes of naar Monte d'Isola, een eiland in het lago d'Iseo. Waar je ook kunt fietsen. Rondje meer met de (race)fiets is ongeveer 63 km. Nagenoeg vlak. Het drukke verkeer hier en daar houdt goed rekening met de fietsers. Ook is er grote delen een fietspad aanwezig.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijke, rustige camping direct aan het meer

Nienke
    27-7-2010

Vooral de eerste week genoten van de rust, ruimte en schoon sanitair op deze zeer gemoedelijke camping. Personeel super vriendelijk en erg behulpzaam. Tweede week was drukker en meer boten. Echter, nog steeds genieten!!

Gereisd Met partner in juli 2010

Veel cultuur en mooie natuur in directe omgeving

Familie Slaager
    27-8-2009

Marone zelf is een eenvoudige plaats, maar de dorpen er om heen zijn leuke plekken. In de omgeving is de natuur mooi en is er goed te wandelen. Een bezoek aan Monte Isola is zeker de moeite waard, maar zelfs een bezoek aan Gardameer, Verona, Bergamo en Milaan behoren tot de mogelijkheden. In Marone zijn de uitgaansfaciliteiten beperkt, maar in de directe omgeving prima.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Gewoon italiaans dorpje in prachtige omgeving

B. de Beer
    9-8-2008

Marone is een gewoon dorpje aan het Iseo meer, waar de camping San Pietro is gevestigd. De camping vonden wij fantastisch. Het dorpje is een standaard dorpje waar niet veel te doen is. De omgeving is wel prachtig en een bezoek aan het eiland Monte Isola is het zeker waard. Vooral, voor de sportievelingen, is de beklimming van de berg naar de citadel op de berg, zeker een aanrader. Je wordt getrakteerd op een gigantisch uitzicht.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Marone scoort een 8,7 uit 10, op basis van 22 reviews