We hebben een aantal aanbieders voor Ispra voor je op een rij gezet:

Reviews over Ispra

ruim voldoende

Jan
    18-1-2016

Ispra is een rustig dorpje. Er zijn wat winkeltjes rondom het plein bij de kerk, maar verder is er niet zo veel te beleven. Wel is de ligging gunstig om via het water of de weg, vele leuke bezienswaardigheden rondom het meer te bereiken. Rondom hotel Europa is het gezellig vertoeven. Er is een strandje, een jachthaventje, een aanlegsteiger voor de rondvaartboot, een wandelpromenade met verschillende eet- en drinkgelegenheden en heerlijke schaduwplekjes. Ook 's avonds is het gezellig druk met soms live-muziek in een feesttent. In de nacht is het heerlijk rustig.

Gereisd Met partner in augustus 2015
Ispra scoort een 6,3 uit 10, op basis van 7 reviews