Reviews over Domaso

Wat een heerlijke vakantie!!

Wilma,
    4-9-2018

Een heerlijke vakantie doorgebracht aan het Comomeer, wij verbleven op vakantiepark Europa met onze caravan. Kleine camping, keurig sanitair, mooi zwembad, gericht op watersporten. VA de camping supermarkt direct in de buurt, kleine wijnwinkel waar je de flessen kunt laten vullen, e.d. Li om loop je naar het kleine centrum van Domaso, waar je goed kunt eten. De camping leent zich als uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving, hoewel wij nog lang niet uitgekeken waren na twee weken! Er loopt een fietspad langs het meer, camping ligt in het midden hiervan,dus zowel li om als re om is het leuk fietsen naar dorpjes en een kopje koffie te drinken. Een uitstapje naar Villa Carlotta met zijn prachtige botanische tuin mag zeker niet ontbreken op de to do list en daarna overvaren naar Bellagio. Er zijn mooie wandelingen te lopen, oa naar Grotto Dangri,vanuit Livo, en een bezoek met diner aan agriturismo Sorsasso was top!Noi reveniamo!

Ideaal !

Marianne,
    21-8-2018

Fantastische appartementen, goed ingericht, fijne groene buitenruimte, privacy, super service, fris zwembad, top locatie om de regio te verkennen, winkels, bars en restaurants in de buurt, weinig muggen omdat het op 250 meter van het meer ligt. Wij gaan zeker weer !

Ruim en schoon appartement met prachtig uitzicht

Joris,
    13-8-2018

Appartement 'Mansardo' is heel erg ruim (2 ruime slaapkamers en woonkeuken), heeft een groot terras met veel privacy en een mooi uitzicht. Ook was alles heel erg schoon, geen etensresten en rommel van vorige bewoners aangetroffen. indeling van de woonkeuken is wel wat onhandig, maar vanwege het mooie weer hebben we weinig binnen gezeten. Een airco is eigenlijk het enige dat ontbreekt, zeker op hete zomerdagen. Het ontbijt bij de receptie is goed (€5,50 p/p) en de familie die de camping beheerd erg vriendelijk en behulpzaam.

Op de camping is niet veel te doen, maar er is genoeg te doen in de directe omgeving.

top camping voor een top vakantie

Bart van de Sant,
    6-8-2018

Wij hebben op deze camping echt een heel fijne vakantie gehad.

De camping was perfect, en heel fijne en behulpzame eigenaren.

Het sanitair was schoon en ruim voldoende, alleen jammer dat wij van anderen moesten horen dat er douchemunten nodig waren.

Maar verder hebben wij zeker geen klachten, een top vakantie in een heel mooie omgevening

Leuke kleine gezellige camping

Patricia,
    3-8-2018

Hele leuke kleine en gemoedelijke camping aan het comomeer. Vanuit de camping loop je zo het strandje bij het meer op. De camping heeft een leuk terras met uitzicht op het meer. Langs het meer kan je leuk lopen en dan kom je een aantal andere terrasjes tegen. Lopend naar domaso kan ook. Klein dorpje waar je lekker kan eten en een Ijsje halen. De eigenaren van de camping zijn erg aardig en behulpzaam. Het sanitair is netjes en erg schoon. Een camping in een prachtige omgeving. Een aanrader waar wij zeker naar teruggaan!

Davide Ravelli, Gestore, 7-11-2018

Dear Guests,

we are happy to know you enjoyed your stay!

We hope to have the pleasure to welcome you again in the future!

Domaso scoort een 7,6 uit 10, op basis van 77 reviews