Sorteren

Reviews over Domaso

Heerlijk Italië😍

Vonk
    22-7-2018

Veel campings met weinig ruimte, wel schoon sanitair en prachtige ligging. Heerlijke plek voor mensen die van de Italiaanse meren houdt. Door de diepte van het Comomeer is het water aanzienlijk kouder naarmate je dieper komt.

Vlakbij een leuk webwinkelen waar uit het vast wordt getapt, dus proeven en tappen maar.😉😎

Heel gewoon en prima, niks bijzonders

Janine Dumont
    4-7-2018

Domaso is een soort van Capelle aan de IJssel. De kern is oud maar de rest is “nieuwbouw”. Als je er naartie rijdt zie je het ene prachtige paleis nahet andere. En dan rij je ineens langs normale nieuwere huizen. Domaso is niets bijzonders, gewoon prima en functioneel.

Domaso is prachtig

Jopie
    17-8-2017

Leuk pad langs het meer met gezellige horeca

Geweldig echt italiaans dorp en camping

Eric
    20-2-2017

Echt italiaans, maak kennis met de locals en krijg vrienden erbij

Prachtige omgeving

Piet
    1-9-2015

Prachtig uitzicht over het Comomeer en de bergen. In Domaso zelf valt niet veel te beleven, en als je zoals wij niet aan watersport doet heb je het er na een aantal dagen wel gezien. Aanrader zijn de cascate watervallen, deze liggen op loopafstand bij de rivier. Het is wel even klauteren om er te komen (waterschoenen zijn aan te bevelen, ook voor zwemmen in het meer aangezien de stranden en bodem met kiezels bedekt zijn) maar het is erg leuk om bij de watervallen te zwemmen (wel ijskoud water!). Verder zijn er veel wandelroutes in de omgeving. Ook een boot die de andere dorpjes rond het Comomeer aandoet, zo kun je bijv een dag naar Bellagio of Como stad gaan.

Er zijn twee supermarkten, 1 kleine en een wat grotere. Verder een aantal restaurants (vooral pizzeria's) waarvan Ajo een aanrader is; niet duur en prachtig uitzicht over het meer. 'S avonds eigenlijk niks te doen. Ook winkels zijn er nauwelijks. Auto is daarom aan te raden om er op uit te kunnen trekken.

Domaso scoort een 8 uit 10, op basis van 77 reviews