• Type accommodatie

Bergamo

Reviews over Bergamo

zo mooi!

lilianeoptroodt, 10-10-2017
    Heerlijke stad voor een paar dagen. Prachtige palazzo's die open waren in het weekend van ons verblijf. Wel alleen italiaanse rondleidingen, maar hier en daar voor ons ook een paar zinnen in het Frans. Gewoon een aanrader. Je moet wel goed ter been zijn, want de bestrating is nog altijd met kiezelsteentjes èn heen veel bergop/bergaf.

Super city trip

de_smet_jo, 20-2-2017
    De oude stad, waar we ook in verbleven, is echt wel leuk, fijne restaurantjes, mooi. Bergamo heeft op de heuvel ook leuke terrasjes die uitzicht geven op de stad. Met vaak optredens van bandjes en van dj's. Bergamo is ook leuk om een uitstap te maken naar een van de Italiaanse meren. Wij deden dat met de trein.

Nieuw en oud, schitterend naast elkaar.

Sofieenwim, 9-8-2016
    Nieuwe stad met alles van een nieuwe stad. Hier en daar een oud gebouw tussen de nieuwe in een prachtige mix. Klimmetje (of kabelbaan) naar boven en daar zalige steegjes, mooie pleinen, gezellige restaurantjes, ruïne van kasteel, ... Superstad!

Prachtige stad!

jennitameuleman, 16-6-2015
    Bijzonder mooi oud centrum! Het uitzicht vanaf de oude stadsmuur is echt heel indrukwekkend. Fantastische sfeer en ontzettend vriendelijke mensen. Italie zoals Italie hoort te zijn. Je kunt er goed winkelen en eventueel nog een uitstapje maken naar het Iseo meer.

kom zeker terug

peter de wit, 12-5-2015
    niet voor invalide mensen , veel klimmen
Bergamo scoort een 8,9 uit 10, op basis van 42 reviews