Tijdelijk €25 aanbetaling

Oleandro

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Oleandro voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 86 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

86 Reviews over Oleandro

• 8Manon en Bert18-07-2020

Zeer nette en schone accommodatie

Via via kwamen wij bij deze mooi en goed onderhouden accommodatie terecht. Eigenaresse is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Als wij weer richting Ligurië gaan , zullen we hier zeker weer overnachten

• 10Leo6916-01-2019

VTT Vacances près de Finale Ligure Riviera Italie

Nous venons d'y passer une semaine et sommes très satisfait. La résidence est loin des routes principales donc au calme. L'appartement est équipé de la climatisation qui est bien utile quand le soleil tape dans l'après-midi. La cuisine fonctionne très bien et la piscine est assez grande et très propre. Chaque appartement a une place de parking. La plage est de 15 minutes à pieds et de 5-7 minutes en voiture. On trouve toujours une place de parking au bord de la mers. La petite ville Pietra Ligure est ancienne, bien italienne et bien sympathique, où on y trouve pas mal de restaurants avec des produits de mer du jour. Mariangela et Pierluigi sont très accueillants et attentifs. On leur remercie.

• 7Monique12-08-2017

Leuke week gehad

Wij hadden een heerlijk 2 kamer appartement met voor- en achterbalkon, zodat je altijd lekker in de schaduw of in de zon kan zitten. Badkamer was netjes, al rook het er altijd wel een beetje muf. Vanaf het appartement is het een kwartiertje lopen naar het centrum en moet je wel van een beetje klimmen houden. In het zwembad dat gedeeld wordt met Dei Fiori zit een hoog chloor/chemicaliengehalte. Na een half uurtje zwemmen in de vroege ochtend in dit zwembad had ik glazuurproblemen met mijn gebit. Dat ging niet weg en ben nog naar een tandarts gegaan die geadviseerd werd door de eigenaresse van het appartementencomplex. Ze hadden dit nog nooit meegemaakt. In ieder geval ben ik heel goed geholpen en uiteindelijk is het allemaal weer redelijk in orde met mijn gebit. Wat er nou precies gebeurd is blijft een mysterie want ik schijn de enige te zijn geweest die dit is overkomen. Ik raad in ieder geval iedereen aan om je mond goed gesloten te houden in het water.

proprietaria, 04-12-2018

Thanks for your visit and opinion, we hope to see you again next summer. You will be surprise in our "apartment complex resort" much more comfortable and with the renewed swimming pool, we will be ready to take the best and healthy swimm. Residence Oleandro is waiting for you!

• 10Luigi30-01-2017

Hotel vicino all'Ospedale Santa Corona di Pietra L

Ho soggiornato presso il residence Oleandro per un lungo periodo dovendomi recare all'ospedale Santa Corona di Pietra Ligure. La struttura è molto ben organizzata, c'è un parcheggio privato gratuito e una lavanderia a gettoni interna. L'appartamento era molto pulito con un angolo cottura utilissimo per prepararmi la cena. La connessione wifi, indispensabile per il mio lavoro, è risultata ottima. Lo consiglio a chi cerca un buon compromesso qualità prezzo e deve soggiornare in Liguria.

• 10Waardering
    • 10Ruimte

Eigenaar, 28-01-2023

Molte grazie arrivederci a presto, il mare di Pietra Ligure è meraviglioso !

• 9Van Ek09-09-2016

Heerlijk

Geweldige tijd gehad. Prachtige omgeving. Pietra zelf is een prachtig dorp, genoeg winkels en eet tentjes met heerlijke italiaanse keuken. Genua is ook zeker de moeite waard en na onze mening sterk ondergewaardeerd. Je bent ook zo in Monaco. Onze accommodatie was geweldig, ruime en schone kamers en een riant balkon. Van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen heel belangrijk , er is wifi op de kamer. Leuke en vlotte eigenaresse die nergens te broert voor is en heeft leuke tips voor de omgeving. Zeker nog een keer!

• 9Kim & Marcel18-06-2016

Fantastische vakantie gevierd.

Keurig netjes. Vriendelijke gastvrouw.

• 8Angela18-05-2016

Fijn verblijf in mooie omgeving van Pietra Ligure

Wij hadden een ruim appartement met fantastisch zeezicht op de 2e verdieping van dit familie residence. Fijn balkon dat erg groot is, om zowel te eten en te zonnen. Super aardige gastvrouw Mariangela. Ontvangst met vers fruit en groente uit eigen tuin. Wat we ook fijn vonden was de aanwezigheid van een lift. De lift stopt tussen 2 verdiepingen in (vanwege de constructie vh gebouw kan dat niet anders) maar je hoeft maar een paar treden naar beneden met de bagage om bij je appartement te komen. De inrichting is functioneel en voldoet aan de verwachting te zien op de foto's. Wij hadden een appartement met 6 slaapplaatsen. 2 daarvan in de woonkeuken een soort onderschuifbed. Wij misten daardoor een bank met rug en armleuningen om s'avonds op te relaxen. De matras vh 2 persoonsbed was vrij hard. Wij geven de voorkeur aan een wat zachter matras. De wandeling om lekker wat te eten in het centrum (bij mimo) is goed te doen en fijn dat het kan, dan kun je beide aan de wijn. Je kunt zelfs naar het aangrenzende plaatsje Loano lopen (uiteraard is dat een langere wandeling dan naar Pietra centrum). Er is een nieuw zwembad bij de accomodatie gebouwd (3 jaar geleden) dus je hoeft niet meer de weg over te steken. Al met al een fijn verblijf in mei 2016.

• 8Duerr26-08-2014

Sehr entspannter Urlaub

Toller Blick aufs Meer bei Appartement (3Zimmer) mit grossem Balkon und Meerblick, alles war sehr sauber, Küche war neu mit großem Kühlschrank. Schlafzimmer etwas einfacher, Bad alles ok. Sehr hundefreundlich, leider nur kleine Hundestrände, die sehr voll waren. Frühstücksservice gern genutzt. Pools wurden täglich gereinigt. Reception sehr freundlich und hilfsbereit.

• 10Julia Heinrich22-06-2014

Schöner Badeuralub mit Meerblick

Die schöngelegene Wohnanlage von ca. 30 Apartments besuchen wir bereit zum dritten Mal. Pietra Ligure ist ein kleiner Ort mit schönem Alstadtkern, guten Restaurants und vielen Bademöglichkeiten. Die Wohnanlage liegt etwas am Hang ca. 10 Minuten Fußweg vom Zentrum/Meer entfernt. Es gibt sehr viele Ausflugsmöglichkeiten in der Umgebung zu entdecken.

Die Wohnung, die wir bereits zum zweiten Mal gebucht haben, besticht vor allem durch ihre tolle Sonnenterrasse mit Blick aufs Meer. Die Wohnung wurde dieses Jahr teilrenoviert. Neue Küchenzeile und neues Bad mit schöner Dusche. Betten sind etwas alt und für größere Menschen auf Dauer nicht so bequem. Wäre noch eine schöne Verbesserung. Sonst ist alles perfekt. Sehr sauber und gepflegte Anlage. Die Inhaberin und ihre Mitarbeiterin sind sehr freundlich und immer hilfsbereit. Die beiden Pools sind auch sehr schön und neuwertig. Auch in den Ferien hatten wir genügend Liegestühle und immer nette andere Gäste.

Vielen Dank Mariangela!

• 9pietro07-02-2014

vacanza relax a pietra ligure

appartamento oleandro pietra ligure , ordinato , comodo , bella e funzionale la piscina panoramica , monolocale con un buon rapporto spazio /necessita'

Appartement Oleandro info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar