Sorteren

Reviews over Pietra Ligure

Leuke badplaats

Monique
    12-8-2017

Pietra Ligure is een leuk vakantieplaatsje met gezellige pleintjes en straatjes. Ook aan de boulevard is het s avonds gezellig. Als je overdag een bedje wil huren aan het strand hou er dan rekening mee dat heel veel bedjes bezet zijn al zie je er niemand liggen. De bedjes worden voor een aantal dagen verhuurd, maar als je heel vroeg of laat (rond een uur of 3) komt, kan je altijd wel ergens terecht. De prijzen kunnen wel enorm verschillen. Wij waren meestal wat later en bij de ene verhuurder hebben we 20 euro betaald voor 2 bedjes, 2 stoelen en een parasol en bij een tentje verderop 12,50.

Heerlijk pittoresk dorpje.

Fam. Dahler
    20-2-2017

Er zijn voldoende bezienswaardigheden in de buurt zonder dat het toeristisch

aandoet.

Een min punt, strandbedden zijn meestal bezet.

Heerlijk

Irene
    14-9-2016

Leuk kleinschalig, echt Italiaans stadje met kleine straatjes en twee leuke, gezellige pleintjes. Heerlijk struinen door de straatjes, winkeltjes bekijken of op een terrasje zitten.

fijne gezellige plek

Peter van Schooten
    25-7-2016

Het viel ons op dat er meer italianen hebben gezien dan buitenlanders :-)

Leuk, gezellig dorpje

Irene
    13-9-2015

Het centrum is autovrij, dus met kleine kinderen heel fijn. Veel gezellige restaurantjes en tentjes met heerlijk koffie. Leuke pleinen en kleine straatjes. Zeer kindvriendelijke mensen.

Pietra Ligure scoort een 7,7 uit 10, op basis van 109 reviews