vakanties Pietra Ligure

Reviews over Pietra Ligure

Nooit meer

Teleurgestelde verblijver,
    21-10-2018

De camping opzich nette camping leuk stadje met zeer gezellig centrum. Alleen de hele nacht niet geslapen van blaffende honden dat door merg en been ging. Nachtbeveiliger sprak alleen Italiaans en zei dat hij niets kon doen omdat het de honden van de buren waren.

Eenvoudige, nette camping

M.,
    26-8-2018

Eenvoudige, maar nette camping. Ik heb twee weken met een tent op plaats 79 gestaan: een grote plaats. Dichtbij een wat verouderd toiletgebouw, maar ook op hele korte afstand van het vernieuwde toiletgebouw dat heel mooi en netjes is. Er wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Prima zwembad, met voldoende bedjes. Ook op het veld er naast staan bedjes. Parkeren binnen de poort is niet altijd mogelijk, maar direct buiten de poort zijn er genoeg parkeerplaatsen van de camping (achter een hek met code). Het strand is op korte afstand van de camping en het stadje is ongeveer een kwartier lopen.

leuke camping!

Madejo,
    19-8-2018

Terrassencamping, wij stonden met 3 gezinnen bovenaan. Daar waren voor Italiaanse begrippen ruime plaatsen. Toiletgebouw om de hoek. warm water om te douchen is nu zonder muntjes. qua hygiëne ziet er er voor het oog netjes uit, maar kan beter. hang dan ook gewone spiegels op ipv een stukje plastic. Zwembad sluit in de middag voor 1,5 uur. voor ons niet te begrijpen. zeer strenge badmeester die enkel en allen italiaans spreekt. verder gemoedelijk sfeer, veel tieners en dat was erg gezellig voor onze zoon. strandje; zo klein dat je letterlijk onder elkaar parasol zat. echt italiaans dus. leuk stadje, ook in de avond met veel restaurantjes en ijssalons. mooi omgeving, je kan er goed fietsen, mits niet te warm en je sportief aangelegd bent. auto mag je niet bij de tent parkeren, helemaal prima en daardoor erg overzichtelijk! aardige medewerkers bij de receptie en bij melding van een verstoring wordt dit gelijk opgepakt.

Prima camping

Ronald,
    13-8-2018

Ligt op een vrij stijle helling. Beneden veel caravans en wat drukker. Wij stonden bijna bovenaan en kregen voor onze grote en kleine tent twee aansluitende plekken, waardoor we meer dan genoeg ruimte hadden. Er staan veel bomen en er hangen ook veel schaduwnetten. Ondanks de hittegolf goed uit te houden. Het zwembad is heerlijk ruim en diep genoeg om te duiken (wel een badmuts op...). Weinig animatie (1x aquagym, 1 muziekavond tot 23.30 uur en 1 kindermuziekavond tot ca. 22 uur). Verder rustig en fijne sfeer. Pietra Lirure is een leuk stadje en bruist 's avonds.

Het strand van de bloemenrivièra is erg smal en daardoor vol. Veel betaalde stranden. Het lopen van de camping naar het strand en Pietra Ligure is een saai stuk langs de weg. Er is een binnendoorweg, even zoeken...

Tip: ga fietsen langs de kust over een oude spoorbaan: www.pistaciclabile.com en ga een dag met de trein (enkeltje 7,- p.p.) naar Genua.

Fijne camping

Kouwenberg,
    12-8-2018

Fijne camping; dichtbij strand/stadje/ snelweg om dingen te ondernemen. Super goede wifi; zelfs voor de tent. Jammer vind ik de strenge badmeester en de sluiting van het zwembad tussen 13.30 en 15.00. En er was niet veel te doen voor pubers!!

Pietra Ligure scoort een 6,2 uit 10, op basis van 109 reviews