Reviews over Levanto

Erg fijne camping!

Hilde,
    19-11-2018

Erg fijne en rustige camping met een goede sfeer. Heel lieve eigenaren die overal mee willen helpen. We waren een stekker vergeten, konden we van hun lenen. Schoon sanitair. Voldoende schaduw op de camping. Brood voor de ochtend kon besteld worden bij de receptie. Locatie is ongeveer 15 minuten wandelen naar het centrum / strand. Bij vertrek een fles wijn cadeau gekregen van de camping. Aanrader om hier je vakantie te vieren!

Mooie camping voor bezoek Cinque Terre

Yvke,
    10-9-2018

Prima camping voor bezoek aan Cinque Terre. Dit kan zowel met de trein als met de boot. Wij hebben voor de boot gekozen, dit is prachtig, wel moet er rekening gehouden worden met het feit dat er maar een boot terug gaat om even over zes.

Ook het strand is nabij, tien minuten lopen. Wel zijn er zoals vaker op stranden in Italië grote gedeelten privéstrand en maar een klein gedeelte openbaar waar het dan ook erg druk is.

Plaatsen zijn klein, echt Italiaans. Sanitair netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam.Slechte wifi, voor ons niet erg maar voor de jeugd wel een nadeel.

Eetgelegenheden hebben wij geen gebruik van gemaakt maar gezien de toeloop, ook vanuit het dorp moet het erg goed zijn.

Fantastisch!

Foxx,
    26-8-2018

Het is een mooie camping met inderdaad niet al te grote plaatsen, maar voor ons geen probleem. Het enige nadeel vond ik de aanrijroute, die ging over een parkeerplaats en dat had ik eerst niet door. We hebben daar gestaan met de caravan van 12 juni t/m 17 juni. De camping is niet zover van het strand verwijderd en het strand is prachtig. Ook het restaurant op de camping is voortreffelijk. En het is een prima camping om van daar uit met de boot of op een andere manier naar Cinque Terre te gaan, schitterend!

Ideale uitvalsplek voor cinque terre

Frank,
    23-8-2018

Perfecte ligging voor bezoek 5 terre en levanto. Ideaal reizen met de trein. Fijne zee op 10 min wandelen. Hebben negen dagen lang de auto niet aangeraakt. Alles kon met de benenwagen trein en boot.

is er nog iets beters?

Regina Baks,
    4-8-2018

Een fantastische keuze als je b.v. de Cinque Terre wilt bezoeken. Mooie locatie in de heuvels van Levanto. Mooi ingerichte suites; zeer goed en uitgebreid ontbijt; gratis shuttle "naar beneden" tot aan het station van Levanto (dit is handig omdat de weg naar beneden een aantal zeer moeilijke bochten kent). Vriendelijk personeel,. Hele dag gratis koffie en thee. Eigen terras.

Levanto scoort een 8,6 uit 10, op basis van 90 reviews