Levanto

Reviews over Levanto

Prachtige en sfeervolle stad Levanto

Lisan,
    12-11-2018

Prachtig en sfeervol stadje in Italie. Chinque Terre is zowel per boot als met de trein goed te bereiken! Portefino is tevens goed te bereiken en ook absoluut een aanrader.

Levanto is een leuk stadje, veel vertier en direct aan zee! Vermaak is elke avond aanwezig, super leuke tijd gehad in dit stadje!

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk ouderwets en relaxt, niks voor jongeren!

Janine Dumont,
    4-7-2018

Levanto heeft die heerlijke sfeer van de jaren 50/60. Het is er normaal druk, grotendeels Italianen die hier huizen/appartementen hebben. Bijna geen pubers, er is ook niks te doen voor ze, dus gelijk hebben ze. Het heeft een relaxt strand,”. Tip: ga naar de blauwe stoelen aan de linkerkant ( als je met je gezicht naar de zee staat). Daar is een leuke relaxte bar met normale prijzen en attent personeel. De plaatselijke jeugd komt daar ook een ijsje halen. Super relaxte sfeer dus!!

Terug naar het heerlijke relaxte stadje. Geen uitgaansleven, wel een aantal leuke restaurantjes, mooie oude huizen, lekker slenteren en een ijsje halen ‘s avonds. Dat sfeertje. Heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig stadje

Fam_Ros,
    21-8-2017

Levanto is een heerlijk stadje vol met winkeltjes en restaurantjes waar je lekker in kunt slenteren. Je vind hier onder andere nog een authentieke foccaceria en pastamakerij. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Strand is ook leuk, wel ligbedjes reserveren!! Ook vaart vanaf Levanto de bood waarmeee je de 5 Terre kunt bekijken. Bij slecht weer vaart de boot niet uit hebben we gemerkt. Met de trein is dit ook goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

uitstekende uitvalsbasis voor cinque terre

ribo,
    5-8-2017

het dorpje zelf is best gezellig en heeft een aantal lekkere restaurants , bovendien zijn de dorpjes van cinque terre van hieruit goed te bereiken met zowel trein als boot. Ook een boottocht naar portofino is van hieruit een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

Heel gezellige plaats!

Nicole,
    6-7-2017

Ik logeerde midden in het centrum, vlak tegenover het strand, een super locatie! Gezellige restaurant in diverse prijsklasse. Ook mogelijk om een panini als avondhapje te eten, gitaarmuziek op straat en gezellig. Zeker een aanrader als uitval basis voor Cinque Terre bezoek. Met de trein kom je overal!

Gereisd alleenreizend in juni 2017
Levanto scoort een 8,6 uit 10, op basis van 90 reviews