Reviews over Levanto

Geweldig stadje

Fam_Ros, 21-8-2017

Levanto is een heerlijk stadje vol met winkeltjes en restaurantjes waar je lekker in kunt slenteren. Je vind hier onder andere nog een authentieke foccaceria en pastamakerij. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Strand is ook leuk, wel ligbedjes reserveren!! Ook vaart vanaf Levanto de bood waarmeee je de 5 Terre kunt bekijken. Bij slecht weer vaart de boot niet uit hebben we gemerkt. Met de trein is dit ook goed te doen.

uitstekende uitvalsbasis voor cinque terre

ribo, 5-8-2017
    het dorpje zelf is best gezellig en heeft een aantal lekkere restaurants , bovendien zijn de dorpjes van cinque terre van hieruit goed te bereiken met zowel trein als boot. Ook een boottocht naar portofino is van hieruit een echte aanrader.

Heel gezellige plaats!

Nicole, 6-7-2017
    Ik logeerde midden in het centrum, vlak tegenover het strand, een super locatie! Gezellige restaurant in diverse prijsklasse. Ook mogelijk om een panini als avondhapje te eten, gitaarmuziek op straat en gezellig. Zeker een aanrader als uitval basis voor Cinque Terre bezoek. Met de trein kom je overal!

geweldig leuk dorp

theo fiat, 21-6-2017
    geweldig leuk dorp gezellig centrum leuke winkeltjes en restaurantjes ook ijs heerlijk dorp ligt aan het strand , station om de dorpjes en omgeving te bezoeken ,maar ook via geweldig mooie wandel routes de hele cinque Terre te ontdekken

Levendig!

A., 4-8-2016

Geen last hebben van tunnelvrees!

Om Levanto te bereiken vanuit Nederland ongeveer 100! tunnels gepasseerd!

25 juli Feest van de zee! Leuk en bijzonder om mee te maken!

Levanto scoort een 8,3 uit 10, op basis van 88 reviews