/Italië/Ligurië/Diano Marina

152 reviews

Heerlijk
Door Eveline op 09-09-2018
Gereisd met partner

We verbleven in hotel Bellevue. Dit plaatsje is een verademing. Bijna alleen maar Italianen. Wel wat te doen, maar niet te veel. Heerlijk ontspannen. Geen disco’s en bars.

Meer dan Fantastisch ,wij zijn verslaafd .
Door Loes Meijboom Toen op 19-07-2018
Gereisd met partner

Deze prachtige streek aan de bloemen Riviera moet je zelf bezocht hebben om goed te kunnen oordelen .Bijna altijd heerlijk weer ,strand, natuur, lieflijke dorpjes waar de tijd stil heeft gestaan .Voeg daarbij het heerlijke eten en prima wijn ,de vriendelijke bevolking en er is geen reden om een andere plek meer aan te bevelen .Zelfs fietsen langs de Middellandse Zee is mogelijk op goede fietspaden .Wij vinden vooral de brocantemarktjes gezellig en La Dolce Vita zit diep in ons hart .Het is moeilijk iets op te noemen wat negatief is .Ik zeg ,gaan en zelf ervaren hoe mooi het leven kan zijn .

Quasi ohne Strand
Door Elisabeth op 04-07-2018
Gereisd met vrienden

Nur Privatstrände, für einen "Öl-Sardinen-Platz" zahlt man pauschal 35,-- Euro am Tag. Netter Ortskern mit Lokalen und Bars.

Middelmatige badplaats
Door Paul op 25-08-2017
Gereisd met partner

In Diano Marina zelf zou ik niet willen zitten: druk, weinig sfeer, meer steenstrand dan zandstrand en veel tourist traps. Wij hadden een apartement drie kilometer de berg op bij een heel aardige gastvrije boerenfamilie en daar was het uitzicht ook een stuk beter. Zoals Diano Marina zijn er veel plaatsen langs de Ligurische kust. Het binnenland vonden we meer de moeite waard

Gezellig ligging
Door Frans van Ooijen op 23-06-2017
Gereisd met partner

Het is een gezellig plaatsje met leuke boulevard en mooie stranden er zijn genoeg eetgelegenheden . In de buurt kan men lekker fietsen .

Strandwandeling vergeet het maar
Door Jannie en Bert Lodonk op 02-06-2017
Gereisd met partner

Aan de zeer drukke hoofdweg zijn heel veel zijstraatjes met alleen maar hotels, die op hun beurt allemaal hun eigen stukje strand hebben, zover die hotels aan zee gelegen zijn uiteraard. Was bij ons hotel niet het geval en verder weinig te beleven.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.