Diano Marina

We hebben een aantal aanbieders voor Diano Marina voor je op een rij gezet:

vakanties Diano Marina

We hebben een aantal aanbieders voor Diano Marina voor je op een rij gezet:

Reviews over Diano Marina

Meer dan Fantastisch ,wij zijn verslaafd .

Loes Meijboom Toen
    19-7-2018

Deze prachtige streek aan de bloemen Riviera moet je zelf bezocht hebben om goed te kunnen oordelen .Bijna altijd heerlijk weer ,strand, natuur, lieflijke dorpjes waar de tijd stil heeft gestaan .Voeg daarbij het heerlijke eten en prima wijn ,de vriendelijke bevolking en er is geen reden om een andere plek meer aan te bevelen .Zelfs fietsen langs de Middellandse Zee is mogelijk op goede fietspaden .Wij vinden vooral de brocantemarktjes gezellig en La Dolce Vita zit diep in ons hart .Het is moeilijk iets op te noemen wat negatief is .Ik zeg ,gaan en zelf ervaren hoe mooi het leven kan zijn .

Gereisd Met partner in april 2018

Middelmatige badplaats

Paul
    25-8-2017

In Diano Marina zelf zou ik niet willen zitten: druk, weinig sfeer, meer steenstrand dan zandstrand en veel tourist traps. Wij hadden een apartement drie kilometer de berg op bij een heel aardige gastvrije boerenfamilie en daar was het uitzicht ook een stuk beter. Zoals Diano Marina zijn er veel plaatsen langs de Ligurische kust. Het binnenland vonden we meer de moeite waard

Gereisd Met partner in juni 2016

leuk stadje

Corine
    22-5-2017

leuk stadje aan de kust. veelal betaalde stranden. Ga n eindje richting Cervo of voorbij Imperia,leuke zandstranden. Ook verschillende leuke restaurants en terrassen en leuke winkeltjes. Lekker toeristisch. Wel vaak druk en wij waren hier in meivakantie dus hoe moet t dan in hoogseizoen zijn?

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Perfect voor cultuur en heerlijk eten in Liguria .

louisetoen
    10-5-2017

Dit is geen all inclusive plek ,meer voor genieters van heerlijk eten ,zon ,zee en cultuur .Goede weg om te fietsen langs de Middellandse zee .Verder vanuit Diano Marina reizen per bus ,de Trein is 3 km verder .Als je met de auto gaat is dit natuurlijk niet van toepassing.Gezellig dorps centrum met winkels en terrasjes in overvloed .Uitgaansleven zijn wij te oud voor ,vandaar een 7.

Gereisd Met partner in april 2016

Diano Marina is a dream

Karin
    20-2-2017

Diano Marina, Italië,

Diano Marina ligt aan de bloemenrivièra en is een heel mooi romantisch plaatsje. Het is echt fantastisch om vanuit Diano Marina langs de prachtige kustwegen naar San Remo, Monaco, Nice of Cannes te rijden. Of op de fiets met je strandlaken en picknickmand naar Imperia. In beide gevallen is alleen het reizen al geweldig.

Diano Marina is een heel mooi vakantieplaatsje aan de middellandse zee, met hele vriendelijke mensen. Je voelt je er vanaf dag één thuis. Diano Marina heeft een mooie jachthaven en een heerlijk strand. Een klein nadeel aan het strand is dat het verdeeld is in vakken en elk vak heeft zijn eigen privé eigenaar. Hier mag je dan een bedje en parasol huren voor gemiddeld €12,00. In het weekend is het echter zo druk dat het raadzaam is de dag ervoor je plekje al te reserveren. Vanaf ons luchtbedje zagen we veel watersporters. En de mogelijkheid om te tennissen, paardrijden, fietsen ,joggen, yoga etc. Voor kinderen zijn in Diano Marina diverse speeltoestellen, speeltuintjes waar ook in de avonduren nog volop gebruik van werd gemaakt.

De Italiaanse keuken is geweldig. langs het mooie strand zitten gezellige terrasjes en restaurantjes, welke zorgen voor het ultieme vakantiegevoel. Het centrum heeft heel veel leuke winkeltjes en ‘ s avonds is het er gezellig druk.

Wij hadden ons in het dorp aangemeld voor een rondleiding bij een hele aardige Nederlandse inwoonster van Diano Marina. Zij vertelde vol passie en humor over haar dorp en alle Italiaanse gebruiken. We bezochten samen met haar het binnenland en ze wist veel te vertellen over het harde seizoenwerk op de olijfgaarden. We bezochten een aantal plaatsjes zoals Diano Castello, een burcht gelegen op de top van de heuvel . En Diana Borello waar je zeker de San Michele kerk moet bezoeken. We kijken na deze dag met een hele andere blik naar de Italianen en hun omgeving. Met veel liefde en respect nadat we letterlijk een kijkje in de keuken bij de hen hebben mogen nemen.

Diano Marina is a dream that keeps returning for the rest of your life.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Diano Marina scoort een 7,4 uit 10, op basis van 152 reviews