Reviews over Corniglia

pittoresk en lieflijk maar ook wat luidruchtig

Delft,
    5-8-2016

Logeren midden in het dorpje Corniglia is tijdelijk logeren in een schilderij of een foto op internet. Midden op het enige pleintje dat Corniglia rijk is logeer je in een lekker luxe appartement en voel je je één met de Italiaanse gemeenschap. Als de kinderen tot 's avonds laat tot 23.30 uur nog schreeuwend over straat gaan merk je ook de keerzijde want het wordt hier niet echt rustig. Vraag Lidia de gastvrouw, die erg behulpzaam is, dan ook naar de appartementen aan de achterkant van het gebouw en je zult vast een andere belevenis hebben. Voor wie het Italiaanse leven letterlijk wil aanschouwen is het heerlijk en aan te bevelen.

prima ligging, mooie omgeving

Erik,
    15-10-2008

als je op zoek bent naar een mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden dan ben je hier op het juiste adres. Echter zonder oefening is het niet verstandig om aan een tocht te beginnen.

Het appartement is prime verzorgd. Veel ruimte en heel netjes en goed verzorgd.

Corniglia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews