Reviews over Albenga (Ligurie)

Wij komen weer!

Emie,
    11-8-2018

Gemoedelijke camping met gezellige woensdagavonden. Genoten van de gezamenlijke maaltijd. Sanitair schoon. Nette plaatsen. Manouvreren op camping prima te doen.

Team enthousiast en behulpzaam.

Mieke Vos,
    11-8-2018

Dit was ons eerste verblijf op camping Bella Vista . Wij hebben er enorm van genoten. Een kleine camping, prachtig zwembad en wij hadden gekozen voor een grotere plaats. Erg gezellige bar met terras, waar je voor weinig geld een heerlijke kop koffie of een lekker glaasje limoncello kan drinken! De omgeving vonden wij erg mooi, leuke dorpjes in de bergen en aan de kust .Monaco is ongeveer 1 uur rijden en leuk om een keer te zien.De whalewatch vanuit Imperia is een aanrader! Erg veel dolfijnen gespot.

Via de camping hebben we meegedaan aan de wandeltochten en de gezamelijke etentjes op woensdag ,bij een agriturismo of op de camping zelf.Beiden echte aanraders.

De douches zijn inderdaad aan de krappe kant, maar wel schoon.

Kortom wij hebben daar 3 heerlijke weken vakantie gevierd en komen graag nog eens terug! Mieke en Robin bedankt voor de gastvrijheid !

Erg leuke camping, gezellig en rustig

Dhr. Hofstee,
    8-7-2018

Mooie plekken maar beetje krap om te bereiken met caravan, de bochten op de camping zijn wat krap zodat je met auto en caravan moet steken om het te halen. Niet heel veel schaduw, maar koelde 's avonds wel lekker af. Veel Nederlanders maar camping stond lang niet vol, was wel lekker rustig en toch ook gezellig. Heerlijk zwembad met ligstoelen. Sanitair is wat oud maar wel schoon en voldoende aanwezig. Pizza's bestellen gaat prima en deze zijn erg lekker. Rustige omgeving, steile weg als je met de fiets op de camping moet komen. Wat mooi is, als je op de camping staat zie je aan de ene kant de zee en aan de andere kant bergen!

Redelijk goede camping voor max 1 week

Elza,
    5-6-2018

Bij aankomst waren onduidelijkheden door een stagiaire die nog maar een paar dagen op de camping was. Dit werd uiteindelijk goed opgelost door eigenaresse.

Fijn dat er iedere dag broodjes te bestellen waren, tijdens onze 2 weken vakantie is hier wel regelmatig wat mis meegegaan.

Er werd op woensdag een Italiaanse avond georganiseerd, erg leuk geregeld met lekker eten en wijn en gezelligheid van andere camping gasten.

Douches cabine is erg krap, vrijwel geen omkleed mogelijkheid. Handig om een badjas mee te nemen.

Sanitair was wel schoon!

Mooi zwembad, word heel goed schoon gehouden, genoeg ligbedden en stoelen. Zwembad is de hele dag open.

Bij aankomst eerst een rondje lopen om te kijken welke plek het best bevalt is een aanrader.

Wij hebben een leuke vakantie gehad alleen waren 2 weken voor ons te lang op deze camping omdat er verder niet veel faciliteiten op de camping waren.

Goeie camping

Henk van Soomeren,
    11-1-2018

Zwembad, Nederlandse eigenaar, gezellige pastaavonden.

Albenga (Ligurie) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 31 reviews