Sorteren

Reviews over Albenga (Ligurie)

mooie bloemenriviera

Anja Ridderhof
    4-7-2015

De omgeving is vol mooie bloemen, palmen langs het strand en cactussen langs de huisjes, en olijfboomgaarden. Mooie stranden met gezellige boulevard en veel strandwachten voor de veiligheid.

Rommelige stranden

nielsvandekamp
    23-9-2014

De stranden zijn erg hutje mutje. Het stadje zelf is sfeervol met voldoende restaurants.

Het oude centrum is prachtig.

Rob
    21-9-2014

Elke keer als we hier weer komen is het de moeite waard. Het oude centrum is prachtig, de winkeltjes leuk, de mensen vriendelijk, het ijs heerlijk, het strand schoon en de zee in blauw. Wat wil een mens nog meer. Eh ja, er blijven!!!

Leuk toeristisch stadje!

Laura
    14-8-2014

Leuk stadje waar je 's avonds lekker pizza's/pasta's kan eten en lekker ijsjes kan halen. Het centrum ligt op 0,5 km van het strand. Ook zijn er leuke winkeltjes.

Albenga is leuk, maar Alassio is veel leuker!

fam. van der Hoef
    14-8-2014

Het gebied rondom Albenga is niet fraai, zeer veel kassenbouw, een mooie tocht door de bergen is de moeite waard! en San Remo en Alassio is erg mooi.

Albenga (Ligurie) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 31 reviews