Reviews over Porto Potenza Picena

Leuk park vooral voor de italianen

derksen,
    13-8-2014

Mooi autovrij park, dichtbij zee. Het heeft een smal steentjes strand. Zee wordt snel diep. Waterfietsen zijn gratis. Annimatieteam is zeer aktief, maar vooral gericht op de Italianen. Er is een voetbalveld aanwezig.

Nieuw zwembad, badmuts is verplicht. Woning is niet groot, maar je leeft buiten. Bedden zijn hard. De keukeninrichting zou uitgebreid mogen worden met snijplank, scherp mes, slakom en koffiezetapparaat. Marche is een mooie streek, maar Toscane is mooier.

Er komen beduidend minder nederlandse toeristen. Er wordt maar matig/slecht engels gesproken. Bevolking is vriendelijk doen moeite om je te begrijpen.

Ligging van het park is niet ideaal. Het ligt aan een erge drukke weg. Een wandeling maken naar nabij liggend plaatsje is gevaarlijk. Omgeving is niet bijzonder. Je hebt een auto nodig om wat van de streek te zien. Urbino en Loreto zijn de moeite waard. Pizzeria aan de overkant(Tavolo Malto) is een aanrader.

Ondanks de minpuntjes hebben wij er een prettig verblijf gehad.

Super!!!!!

Henk,
    25-7-2014

Vakantie van ons leven beleefd dankzij de voortreffelijke verzorging van Romina en haar medewerkers.

Ligging , zwembad , uitzicht , beplanting , uitstekende lunches is haast niet uit te leggen ga er heen en geniet net zoals wij genoten hebben.

Marlies en Henk

Heerlijk resort

Rianne,
    30-9-2013

Fantastisch verblijf gehad! Resort tot in de kleinste details verzorgd en eigenaren heel vriendelijk. Prachtig gelegen op een heuvel met uitzicht op zee. Geen enkel minpunt te bedenken.

wondermooi en warm onthaal

nathalie,
    13-8-2013

Supermooie B&B, uitgebaat door zeer vriendelijke mensen voor wie geen moeite teveel is. Zeer propere accomodatie met airco in de kamers, zeer mooi ingericht (alles nieuw), lekker uitgebreid ontbijt, mogelijkheid tot lunch 's middags. Zeer kindvriendelijk. In 1 woord geweldig!!

Boven onze verwachting erg goed!!!!

sebastiaanenwijke,
    12-8-2012

Snap de slechte recensies echt niet! Het is een heel goed onderhouden, schoon, mooi park. Prijs/kwaliteit is uitstekend! We kregen zelfs een bedlinnenwissel en schone handdoeken (nog nooit mee gemaakt in een huisje).Heerlijke bedden. Inderdaad echt Italiaans, de Nederlanders zijn op 1 hand te tellen. De treinen, drukke weg en tankstations hebben wij totaal geen last van gehad. Strand op loopafstand met ligbedje, stoel en gratis waterfiets. Helaas was het mooie strand Paviljoen gesloten. Steentjesstrand, maar met waterschoenen prima te doen! Zwembad kon je met het pendelbusje, maar eigen auto is meer aan te raden i.v.m. de beperkte tijden. Apart, mooi zwembad met zout water, grote glijbaan en bar in het midden van het bad. Ook hier overal ligbedjes.

Als we dan toch nog een minpuntje moeten noemen dan is het dat het terras voor het huisje, die grenst aan het terras van je buren met een open scherm, jammer dat die niet dicht was.

Kortom zeker een aanrader, wij komen hier vast eens terug!

Porto Potenza Picena scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews