vakanties Le Marche (De Marken)

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

Kindvriendelijk en kleinschalig

Familie Post,
    21-12-2018

Mooie en zeer kindvriendelijke camping. Genoten van de gezellige pizza- en filmavonden. Kleinschalig en daardoor heel overzichtelijk met veel leuke speelmogelijkheden. Ook onze kinderen vonden het een heerlijke vakantie!

Geweldig

Janita,
    16-12-2018

Een fantastische camping! Heel erg netjes en verzorgd. Super vriendelijke en betrokken eigenaren. Gezellige activiteiten die worden georganiseerd maar geen enkele verplichting om mee te doen. Super grote plekken, elke plek een eigen picknicktafel, ideaal voor de kinderen. Enige nadeel dat wij met jonge kinderen fietsen of wandelen vanaf de camping niet echt geschikt vonden ivm de drukke weg. Zwembad niet aanwezig maar niet nodig door beekje en groot opzetzwembad (groot genoeg voor ook volwassenen).

Fijne kleinschalige en gastvrije camping!

Familie Weening,
    16-12-2018

We zijn dit jaar voor het eerst naar Italië geweest. Na de uitzending van "Ik vertrek" hebben we gekozen voor deze camping. Wat hebben we het heerlijk gehad! De rust, ruimte en gastvrijheid waren echt top! Het is fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen. Er wordt van alles georganiseerd. Wim-Martijn en Elsemarijn doen er alles aan om het naar de zin te maken. Geen vraag is gek.

De omgeving is mooi en niet toeristisch. Het nadeel daarvan is dat je redelijk lang moet rijden om naar een stad o.i.d. te gaan.

Ons verblijf was een safaritent. Wat een ruimte! Ook erg prettig dat er sanitair in de tent aanwezig was. De tent was erg compleet.

Op de camping zelf is er geen zwembad. Deze ligt ernaast. Het is even flink onderhandelen over de prijs...

Dat we twee weken heerlijk weer hebben gehad (continue 30 graden) maakt het natuurlijk wel helemaal af!

Kortom: deze camping is een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

Heerlijk!

Harmen Lebbink,
    16-12-2018

Fantastisch sfeertje. Martijn en Elzemarijn hebben alles over voor de campinggast! Sociale activiteiten uitstekend geregeld zoals pizza avond en BBQ voor campinggasten

Geweldig!

Coralie,
    15-12-2018

Heerlijke, ruime,kleinschalige camping! Wij waren met onze 3 kinderen van 11, 8 en 4 jaar in een luxe safaritent. Ontzettend genoten! Gastvrij ontvangst en iedere dag n praatje met de eigenaren. Gezellige pizza en filmavonden in n super groene, omgeving. De beek biedt verkoeling en speelplezier voor alle leeftijden. De ruimte op de camping is zo fijn, lekker grote plekken. De safaritent kan niet beter! Omgeving is fijn, veel te zien maar wel allemaal even rijden. Wij hebben genoten!