Sorteren

vakanties Le Marche (De Marken)

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

Fantastische fietsweek

Lieuwe
    12-11-2018

Weer een fantastische fietsweek gehad in de schitterende omgeving van Sopra e Sotto. Arjan en Heleen verwelkomen je namens alle Italianen en laten je in 10 minuten thuis voelen. Alles valt hier samen in dit magische fietsparadijs waar voor iedereen een geschikte route te vinden is. Arjans enthousiaste aanwezigheid en de warme belangstelling van Heleen completeren een fietservaring die naar meer smaakt en je laat fietsen, fietsen en nog eens fietsen. We zijn er volgend jaar weer bij, tijdens de Giroweken. Kan niet wachten.

NL enclave in mooi stukje Italie

Fam. Van Essen
    11-11-2018

Indien je van een volledige NL camping houdt met “ons kent ons” mentaliteit dan is het zeker de moeite waard. Idd eigenaren doen erg hun best en het gebied is betoverend. Verder is het op de camping om 22:00 wel stil, alleen hebben de diverse honden in de buurt ons vaak wakker gehouden even als de hanen die om 5:00 opstaan...

Camping was voor een keer leuk, omgeving komen we zeker wel voor terug.

Mooi!

Marga van Sambeek
    1-11-2018

Samen met broer en zus paar dagen in Italië . Gezellig verblijf van waaruit van alles te doen en te zien is. Goede tips over de omgeving te verkrijgen bij eigenaren. Mooie accommodatie , mooie plek!

Nooit meer! Onaardige eigenaren!

Manuela
    30-10-2018

Wij hadden gelukkig een prachtige plek naast het rode huisje op de camping. Wat een uitzicht echt geweldig.

Nu schrijf ik hier boven 'nooit meer' en dat komt door de eigenaren. Zij zijn niet bezig met nieuwe gasten alleen de vaste gasten krijgen de beloofde gastvrijheid. Hoor je daar niet bij verwacht dan ook geen aardig woordje.Eigenaren niet geschikt voor kinderen op camping. Vanaf 10 jaar betalen de kinderen de volwassenprijs maar mogen niet van alle faciliteiten gebruik maken. Ligbedden verboden voor kinderen ze mogen zelfs niet eens even op een bedje lezen. Dan de manier waarop kinderen en volwassenen aangesproken worden in het zwembad. Ze tikken je heel hard op je hoofd voor ze tegen je schreeuwen. Eten en drinken veel te duur, pizza restaurant buiten de camping is top. Slager in het dorpje weet goede restaurants in de omgeving. Ik begrijp dat ze volgend jaar adults only worden. Bert en Nel zijn niet geschikt voor leuke kinderen.

Geweldig!

Hans
    27-10-2018

Aan het einde van het jaar nog even Italie bezocht op deze prachtige camping.

Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Mooie safaritent en schitterende omgeving.

En zeer vriendelijke beheerders!

Kortom; echt een aanrader.