Montefiore dell'Aso

We hebben een aantal aanbieders voor Montefiore dell'Aso voor je op een rij gezet:

vakanties Montefiore dell'Aso

Reviews over Montefiore dell'Aso

Fantastisch,

Paul
    11-8-2018

Pittoresk dorpje met leuke restaurantjes. Twee zondagen in juli is er een soort hap/stap in het dorp. 7 verschillende eetgelegenheden doen hieraan mee. Je betaald 25 euro per persoon, je krijgt een leuk tasje met een wijnglas, een flesje water en een stempelkaart. Je maakt een wandeling door het dorp en overal krijg je een heerlijk gerechtje met bijpassende wijn. Super leuk en lekker. Sfeer erg gezellig mede door allerlei muzikale begeleiding en activiteiten.

Klein middeleeuws plaatsje met prachtig uitzicht!

Fam. Van de Weerd
    28-7-2016

Mooi middeleeuws dorpje met een paar leuke barretjes en restaurantjes. In augustus is het er erg gezellig vanwege de dorpsfeesten in het weekend, vandaar de 8 voor het uitgaansleven. In de andere maanden zou ik een onvoldoende geven voor het uitgaansleven. Vanaf verschillende punten heb je een mooi uitzicht over de bergen en de zee.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch Italiaans dorpje.

Sandra
    24-10-2014

Alles wat je van een klein Italiaans dorpje verwacht. Kleine straatjes, mooi uitzicht over de bergen, schoon, heerlijke ijssalon, lieve mensen vooral bij koffiebarretje, feest van het varken waarbij het hele dorp een aantal avonden gezamenlijk in de straat eet. Met andere woorden Fantastisch.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Marloes Rustenhoven
    31-8-2013

Geweldige bestemming voor mensen die houden van rust en privacy. op korte afstand bevind je je weer onder de (Italiaanse ) mensen en kun je lekker uit eten gaan, een heerlijk ijsje gaan eten of mooie dorpjes en steden gaan bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Klein dorp, typisch Le Marche

Saskia
    30-8-2013

Best bijzonder dat zo'n klein dorp toch nog het één en ander aan voorzieningen heeft, zoals een klein ziekenhuis, meerdere restaurants en cafeetjes, winkels. Het is een kwartier van zee en anderhalf uur vanaf de bergen (Monte Sibilini). Zo ver ik weet is er niet echt de mogelijkheid om uit te gaan, of om musea te bezoeken of zo. Wel snuif je het Italiaanse leven op. De mensen van het café en de winkel herkennen je meteen en maken dat je je er thuis voelt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Montefiore dell'Aso scoort een 8,9 uit 10, op basis van 52 reviews