Sorteren

Reviews over Montefano

Mooi!

Marga van Sambeek
    1-11-2018

Samen met broer en zus paar dagen in Italië . Gezellig verblijf van waaruit van alles te doen en te zien is. Goede tips over de omgeving te verkrijgen bij eigenaren. Mooie accommodatie , mooie plek!

Voor herhaling vatbaar.

Johnny & Mia
    4-10-2018

Aanrader voor wie houdt van rust, lekker eten en mooie natuur. Zeer vriendelijke eigenaars die altijd klaar staan voor hun gasten.

Genieten in stijl! Indrukwekkend.

Christel
    3-10-2018

Deze bed & breakfast is prachtig gelegen, formidabel uitzicht. Je kan er genieten in alle rust en alle comfort is aanwezig. Bovendien wordt hier een heerlijk ontbijt geserveerd. Het is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar de kust, gezellige stadjes en bovendien zijn er zeer goede restaurantjes in de buurt. Ook een dagje luieren aan het zwembad is hier een aanrader. De ligbedden zijn bovendien van een uitstekende kwaliteit.

Wij komen terug.

Jeanne en marlies
    2-10-2018

Het is er fantastisch, hartelijk ontvangst. Tip en tips van Gonny en Jürgen betreffende onze uitstapjes.

Wat een geweldige plek!

Jessica
    2-10-2018

Wat een top plek!! Top uitzicht, heerlijke kamer en vooral een op en top gastvrouw en heer. Je komt hier niets te kort!! Perfecte ligging in le Marche om leuke dagtripjes te maken en te genieten van al het mooie wat deze streek te bieden heeft. Gewoon doen!!

Montefano scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews