Reviews over Loro Piceno

Fantastische week.

Jan V,
    10-2-2018

Geweldige locactie met adembenemend uitzicht op verschillende hooggelegen kleine en leuke italiaanse dorpjes. Landelijk en rustig. Dichtbij prachtig natuurgebied rondom het meer Lago di Fiastra. Verbleven in appartement Falerio.

Eigen vervoer is noodzakelijk. Moeilijk te doen met openbaar vervoer. Vliegveld Pescara op 1u.15 min rijden. Zelfs in Oktober was het heerlijk weer en begonnen we dagelijks met een ontbijtje op het terrras. Het was een weekje genieten. Zeker een tweede bezoek waard.

In een woord: Geweldig!

Chris,
    16-5-2017

De ruimte, de rust en het uitzicht zijn dé pluspunten.

Wij bewoonden Falerio, het appartement helemaal vooraan met een overdekt terras.

Een groot grasveld met de paar olijfbomen en rechtsvoor , uit het zicht, het mooi onderhouden zwembad.

Binnen een gezellige huiskamer/ keuken. Twee ruime slaapkamers.

Er is een complete keuken met vaatwasser en Nespresso-apparaat.

Omdat het aan een 'witte' niet doorgaande weg ligt, is het een oase van rust.

Op ca. 3 km ligt Loro Piceno met supermarkt, bakker en een pastawinkeltje.

Omdat er in de omgeving nog veel te ontdekken valt komen we zeker nog terug.

O ja, Ik hoorde dat de stad Macerata de 2e operastad van Italië is, na Verona.

Macerata ligt op 40 km van Loro Piceno.

Prachtige accommodatie en uitzicht

Ann,
    18-9-2016

Alleen maar pluspunten, mooi terras, onderhouden zwembad. Kindvriendelijk

FANTASTISCH

DIRK VAN AERT,
    4-8-2016

Alles was goed.Het uitzicht was prachtig.

Il settimo cielo

Sandra,
    24-7-2016

Fantastische omgeving en zeer centraal gelegen. De Azienda heeft heel veel ruimte, zowel om het eigen huis of appartement heen, als de gezamenlijke ruimte. Zwembad is super. In de huisjes is de inrichting zeer compleet. Ook de oude dorpen in de buurt zijn een bezoek waardig. De heerlijke kust, civitanova Marche en de bergen liggen op slechts 30 minuten afstand. Een aanrader is de rit naar Ascoli Piceno, je moet er de tijd voor nemen maar dan beleef je wel een fantastische rit met prachtige vergezichten. Ook het dorp zelf op 2 km is van alle gemakken voorzien. Meer dan voldoende restaurants in de buurt. Bijna zonde om dit juweeltje aan te raden, zou het het liefst geheim willen houden.

Loro Piceno scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews