We hebben een aantal aanbieders voor Gabicce Mare voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gabicce Mare voor je op een rij gezet:

Reviews over Gabicce Mare

• 8joke zwijnenburg29-07-2017

Geweldig 2 weken lang

Voor jongeren die willen uitgaan niet zoveel te doen voor wat ouder een heerlijke plaats overdag en in de avond levendig vanaf 12 uur in de nacht rust heerlijk slapen veel winkels andere grote plaats vlakbij als je iets anders wilt zien station 20 minuten lopen mooie omgeving veel te zien.

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Ria uit Amsterdam20-09-2016

Cabicce Mare is gezellig en heeft een mooi strand.

Het uitgaansleven steld niet veel voor. je hebt alleen leuke terrasjes en restaurants.

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7Mark22-09-2015

Vergaande glorie

Wij waren er in het naseizoen en het was er lekker rustig wel kregen we de indruk dat het wat vergaande glorie was ivm achterstallig onderhoud e.d.

• 6Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in september 2015

• 8Henny en Luuk07-06-2015

Mooie plaats!

Plaatsje in een groene gezellige omgeving en een mooie boulevard.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Fam. Peeters28-07-2014

Aanrader voor strandvakantie

Gezellig centrum met winkeltjes en bars

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2014

• 8C.T. de Jong15-09-2013

Prachtig en schoon strand

Prachtig en schoon strand en veel restaurantjes in het dorp

• 5Cultuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 8ftseyen26-06-2013

Gezellige vacantie stad

Mooie stranden. Verkeerse vrije en verkeers arme straten. Een toeriste treintje naar Gabicce Monte, Catolica en naar de markt (kleine markt), Catolica ernaast heeft een grote markt. Gezellige haven tussen Gabicce en Catolica. Een alcoholisch drank om een uur of 5 is bijna een maaltijd. Gezelige vacantiewinkeltjes.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7Remy14-08-2011

Leuk dorpje!

We hebben een bezoekje gebracht aan het zuidelijke stukje van deze drukke badplaats: Gabbice Monte. Dit dorpje is stukken rustiger dan het noordelijke gedeelte. Er zijn enkle bars en hotels te vinden en 1 a 2 winkeltjes. Wel Heeft men hier een prachtig uitzicht over de riviera!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Isabelle ter weijden29-06-2009

Fijne vakantiebestemming

Gabicce is een heel leuke badplaats , de eerste in de regio le Marche. Het ligt aan het begin van het natuurpark "Parco Naturale Monte San Bartolo", waar je al fietsend (pittig)of met de auto tot aan Pesaro kunt rijden, beginnend bij Gabicce Monte..Hartstikke mooi! Naar Gabicce Monte zelf is het ook aan te lopen( via een wandelpad),en vandaar heb je een schitterend uitzicht op G.Mare.. In het stadje zijn de winkels ,terassen en ijssalons heel de dag open tot 's avonds laat.. ook langs het stand is het leuk wandelen en fietsen. Fietsen kan je ook leuk (geen heuvels) naar Cattolica, Riccione en verder naar evt . Rimini. Verder is het de moeite waard om naar Urbino, San Marino , San Leo, Verucchio,te gaan , of van Fano de "Via Flaminia" route tot b.v Furlo te volgen.Het landschap is echt schitterend maar ook de zee azuurblauw, vooral bij Baia Vallugola.Als "verwende " Toscana/Umbrie ganger doet het er niet voor onder. Super hotel met zalige keuken is Hotel Du Parc, zie accomodaties.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Van Dyck Jozef19-06-2008

Wij waren in het Hotel Bellavista (verhuren ook appartementen) Zeer goede service - eten in buffetvorm - zeer goed.
    Er was ook wellness centrum - zwembad .... Mooi appartement Mooie omgeving om uitstappen te doen

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2008