vakanties Cingoli

Reviews over Cingoli

Leuk voor 1 keer.

Mirjam,
    20-8-2018

Fantastisch aquapark en mooi apart zwembad voor alleen de parkbewoners.

De wildwaterrivier was alleen open tussen 11-12 uur en 15:30-17:00 uur dus continu lang wachten voor een ritje van +/- 2 minuten. Tussen 13-14 uur mocht er niet worden gezwommen in het aquapark, wel in het parkzwembad. Het entertainment team sprak amper Engels, daardoor was er vaak niet duidelijk wat er gedaan werd. Iedere avond werden dezelfde liedjes gedraaid en de bijbehorende dansjes gedaan tijdens de baby-dance en de groupdance. Voor alles wat je wilde eten / drinken moest je eerst betalen bij de kassa en vervolgens met de bon naar de bar en daar weer zeggen wat je wilde hebben aangezien er alleen "bar" op de bon staat, vreemd systeem. Lekkere broodjes kon je de dag van tevoren bestellen in het winkeltje. Wassen was gratis: machine staat in 1 van de stenen huisjes, zelf wasmiddel meenemen. Tips: Lago di Cingoli, Le cascatelles di Cingoli. Lidl in Jesi.

Heerlijke vakantie, aanrader!

Debby,
    14-8-2018

Mooi park met prachtige voorzieningen, met name het zwemparadijs is geweldig. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en denken graag met je mee. In juli en begin augustus komen hier voornamelijk Nederlanders en Belgen, voor de kinderen natuurlijk hartstikke fijn. Maar het echte Italie gevoel ontbreekt hierdoor wel een beetje. In de prachtige omgeving is genoeg te zien en te doen. Wel moet je hiervoor wat tijd uittrekken aangezien het gebied erg heuvelachtig is en je langer over de afstanden doet. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad, al vonden we 3 weken wel wat lang. Na 2 weken hebben de kinderen het zwembad wel gezien. Gelukkig hebben we genoeg leuks in de omgeving bekeken. Wij gaan zeker nog eens terug naar Le Marche.

Prima plek!

Rietveld,
    20-7-2018

Kleinschalig park met fantastisch zwembad voor de kinderen. Jammer dat je tussen 13:00 en 14:00 het water niet in mag. Verder leuke animatie, shows stellen niet heel veel voor maar het team is super enthousiast. Na de show nog groepsdansen wat echt gezellig is! Enige minpuntje voor ons is dat wij gevoel hadden dat er veel vaste gasten zijn die elkaar allemaal kennen en je er daardoor een beetje "buiten" valt.

Rustige camping in mooi gebied

Sjuud72,
    8-10-2017

Prachtige heuvelachtige omgeving, rustige camping met vriendelijk personeel. Erg mooi zwembad, à la carte restaurant was prima. Je moet wel tijd uittrekken om ergens te komen, maar dat vonden wij in zo'n mooie omgeving niet erg. Lekker in de zee gezwommen in Porto San Giorgio, uurtje rijden. De markt in Macerata is erg mooi en Faustino is er mooi dorpje met Sí Market. Cingoli is ook erg mooi, wat een prachtig uitzicht! Supermarkt op de camping is aanfluiting, niks te krijgen alleen de broodjes, daar was niks mis mee, wel weinig keuze. Supervriendelijk animatieteam.

Fijn vakantiepark, ideale combi van rust & vertier

Fam. de Vries,
    25-8-2017

We hebben 2 heerlijk relaxte weken gehad. We verbleven in een stenen huisje, op steenworp afstand van het zwembad dat alleen voor parkgasten toegankelijk is. Daar heerlijk rustig en schaduwrijk. Onze kinderen (11, 14, 16 jr) zwommen daar óf in het aquaparkje dat aan het vakantiepark gekoppeld is. Volop keuze dus. Ook qua overige voorzieningen prima geregeld met groot sportveld. Onze kinderen hadden geen behoefte aan de animatie door het animatieteam maar vermaakten zich 's avonds en overdag prima met andere Nederlandse kinderen in dezelfde leeftijden als die van ons. Wat miste was alleen een tafeltennis-tafel.

Restaurant is prima, barretje gezellig. Overal alleen maar aardige en behulpzame medewerkers. Dat is kenmerkend ook voor de streek vermoed ik. De mensen in de Marche zijn allemaal nog nét even aardiger dan we al gewend zijn.

De omgeving is mooi met relatief weinig toerisme. De dorpjes zijn allemaal even middeleeuws fraai, maar gezellige terrasjes ontbreken vaak.

Cingoli scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews