We hebben een aantal aanbieders voor Cingoli voor je op een rij gezet:

Reviews over Cingoli

Echt italiaanse dorp

C.,
    26-7-2017

Wij zijn naar de markt geweest, was leuk maar niet erg groot.

Een erg mooi dorp, echt italiaans, bijna niemand spreekt een woord engels maar proberen je altijd te helpen. Er is een plek waar je uitzicht hebt over de gehele valei. Je kunt daar alle dorpjes zien.Staat ook met een bord aangegeven. Zeker de moeite waard.

Wij zijn er niet geweest maar het schijnt dat ze hier van tijd tot tijd feesten organiseren wat erg leuk is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig dorpje

Rob,
    17-9-2013

Cingoli is een leuk dorpje met een gezellige sfeer. Voor de jonge mensen is er niet veel te doen. Vanaf het vakantiepark is het zeker nog een minuut of 10 rijden. De ene kant van Cingoli kijk je uit op onwijs veel zonnebloem velden en lijkt vanaf boven een dorre vlakte. De andere kant van Cingoli heb je uitzicht op bergen en alleen maar groen. Het lijkt net een jungle, onwijs mooi!

Gereisd met partner in augustus 2013

prima vakantieplek

M Thomassen,
    2-9-2009

Vooral voor de kinderen een heerlijke plek bij het zwemparadijs. Het uitgaansleven is nihil denk ik. Dus boven de 15 jaar wordt het al wat minder interessant. Maar kids jonger dan 15 zullen zich goed amuseren. Voor de ouders is het ook goed uit te houden in het zwemparadijs. Drukte viel heel erg mee.

Het HP is wel goed. Een groot restaurant ...ontbijt goed & avondeten matig goed. Het is geen hoogstaande keuken. Aangezien het vrij afgelegen ligt is het practisch gezien handig om HB te boeken tenminste als je weinig naar omringde plaatsen wil gaan. Een leuke plaats in de buurt....macerate.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
Cingoli scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews