• Type accommodatie

Reviews over Barchi

Heeel, heeel erg rustig

Paul
    3-7-2017

Toen wij er waren hebben we welgeteld 2 mensen gezien in het hele dorp en dat waren twee bejaarde mannen in de locale bar. Verder helemaal niemand gezien! Het is best een charmant dorpje maar er is totaal niets te beleven. Gelukkig zijn er in de nabije omgeving nog mooiere dorpen te bewonderen, ik noem graag Mondavio en Corinaldo

Leuk klein stadje

Mirjam David Nadine
    20-9-2015

Voor ons was Barchi de plek waar het Country Housen gevestigd is. Een goede uitvalsbasis om andere steden of dorpjes in de Marche te verkennen.

Barchi een rustig plaatsje

AGEETH
    8-7-2014

Barchi is absoluut niet toeristisch, als je dit zoekt dan ben je hier verkeerd. Maar de afstand naar zee is prima te doen en je rijd dan door prachtige Italiaanse dorpjes.

Le Marche is sowieso nog niet toeristisch. Aanrader de boulevard van Pesaro met een heel goed trendy visrestaurant L' angolo di Mario.

Rustig strand met overwegend Italianen bij het plaatsjeTorette.

Nog een tip dineren in de wijngaard van Terracruda in Fratta Rosa, heerlijke wijnen. Ook in Barchi zit een goede wijnboer.

Barchi scoort een 7,2 uit 10, op basis van 8 reviews