We hebben een aantal aanbieders voor Barchi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Barchi voor je op een rij gezet:

Reviews over Barchi

Ik zou morgen zo weer gaan

Miriam,
    27-11-2018

Heerlijk nazomeren. Een momentje voor mezelf. Aan alle kanten een even schitterend uitzicht. Mooie steden en schilderachtige dorpen in de omgeving. Dat is pas tot rust komen, mede dankzij de fantastische gastvrouw en -heer.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Ineke,
    26-9-2018

Fantastische locatie met geweldige gastvrouw Anja die samen met ons ook nog eens heel gezellige kook sessies heeft gegeven .Super gezellig in prachtige omgeving met veel lokale producten ook uit ''eigen tuin'. En heel erg betaalbaar ,had best iets extra voor alle drankjes mogen rekenen denk ik!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Een aanrader voor de Italië-fan!

wanda kunz,
    9-8-2018

In het mooie Le Marche een prachtig kleinschalig appartementencomplex.

Wij hadden appartement 'Tre'. Het grootste appartement met 2 slaapkamers en een goede slaapzolder. Een prima badkamer, twee toiletten, goed uitgeruste en schone keuken (Nespresso!) en .... het allermooiste: een groot terras met waanzinnig uitzicht.

Het mooiste vonden wij het zwembad: een plaatje om te zien met fijne ligbedden en parasols, goed op de wind en als (jong)volwassene kun je overal staan.

Minder: het was erg heet toen wij er waren. Veel nachten wakker gelegen door de hitte. Er waren ventilatoren voorhanden, dat was fijn, hielp een beetje. Zelf zijn wij fan van horren. Zodat je 's nachts met de ramen open kunt slapen. Misschien esthetisch wat minder (La Giravolta is een heel mooi opgeknapt landhuis met luiken, misschien zouden horren de authentieke aanblik wat verstoren?) maar super praktisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Mirjam,
    5-8-2018

Countryhouse Montesoffio is een mooi onderhouden landhuis wat op een prachtige plek ligt. De gastvrouw is heel vriendelijk en kan ook heerlijk koken. Vanuit Montesoffio zijn er veel activiteiten te ondernemen. Het strand ligt op 25 km en veel omringende plaatsen zijn prachtig om te bezoeken. Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super goed

gert,
    1-8-2018

Het is een prachtig landhuis op een prachtige plek gelegen. De voorzieningen zijn uitstekend en wij kunnen alleen maar positief zijn over huis, ligging, niveau van de gasten, de gastvrouw (Anja is gastvrij en zorgt voor een duidelijke herkenbare structuur) en de mogelijkheden voor bezoeken in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Barchi scoort een 7 uit 10, op basis van 8 reviews