We hebben een aantal aanbieders voor Arcevia voor je op een rij gezet:

Reviews over Arcevia

Stad met omwalling

Paul,
    15-7-2014

Het hangt een beetje af van de aanrij-route of je Arcevia spectaculair kan vinden of niet. Komende vanuit Genga, zie je enkel de zijkant van de stad liggen, maar als je van de andere kant komt aangereden, zie je al van ver de ommuurde stad op de berg. Vanaf de Piazza heeft men een mooi uitzicht op de omgeving.

Gereisd met partner in januari 2014

prachtige plek

Géke de Boer,
    27-6-2014

veel bezienswaardigheden in de omgeving, binnen een kring van 30 km. een auto is erg aan te bevelen. Grotten van Frassassi, Urbino, Gubbio, Jesi. allemaal oorden die je eigenlijk gezien moet hebben. de omgeving is niet toeristisch ingesteld, spreektaal is voornamelijk Italiaans. uit eten, kopje koffie drinken is goedkoop. E1,50 voor cappuccino. Eigenaren zijn Nederlanders die het Italiaans goed spreken..rondom de grotten van Frassassi is een natuurpark, hier kun je goed wandelen. een goede kaart is onontbeerlijk. navigatie komt er niet altijd uit.

Gereisd met partner in juni 2014

Mooi stadje met enkele bezienswaardigheden.

cams jos,
    8-10-2012

Alle dorpjes in de omgeving zijn authentiek en veel rustiger als bv. in Toscanie. We hebben er veel bezocht met de vespa maar enkel Castignoli was autovrij en zodoende een leuke plek voor foto's.

Jesi en Senigallia ( aan de kust ) zijn groter en drukker.

Gereisd met partner in september 2012
Arcevia scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews