Reviews over Arcevia

Fantastisch!

Patrick van Dijk,
    29-9-2018

Het blijft voor ons iedere keer weer thuiskomen. Wat een geweldige locatie, ruime appartementen, geweldig uitzicht en fantastische, waar nodig behulpzame eigenaren Germa en Bert. We hebben nog nooit enig minpunt kunnen ontdekken. Zelfs nu na de zevende keer hebben we het er al over wanneer we weer gaan. Het blijft voor ons een hemelse plek op aarde.

Wanneer gaan we terug?

Jorgen,
    22-9-2018

Echt een zalige locatie. Mooi uitzicht, mooi en goed uitgerust appartement en vriendelijke mensen. Goed gelegen voor de sportievelingen onder ons met een mooi zwembad en stevige wandelroutes. Wat wil een mens nog meer op verlof? De restaurantjes in de buurt zijn zeker aan te raden: pure traditionele italiaanse keuken, gewoon genieten. En met een supermarkt relatief dichtbij moesten we zeker geen honger lijden. Het diner dat wekelijks door Véronique en Gino geserveerd wordt is ook zeker aan te raden: gezellig Italiaans tafelen met de andere vakantiegangers, gewoon een TOPAVOND

Uitstekend!

Marleen en Jan Sulman,
    8-8-2018

Wat kan een mens zich beter wensen?

Na jaren weer een keer naar Italië geweest. En het was geweldig! Dat was naast de natuur en cultuur van het land zeker niet in de laatste plaats te danken aan ons verblijf in de Casa dei Sogni d'Oro. De gastvrijheid van de eigenaren voelde als een warm bad. Het appartement voorzag ons ruimschoots in waar we behoefte aan hadden: rust na een jaar hard werken! En kijkend vanaf het terras naar de bergen was er de ervaring van een verstilde ruimte. Op een half uur rijden ligt de badplaats Moratta waar je naast een duik in de Adriatische zee ook nog eens heerlijk kan genieten van de Italiaanse keuken. Tegelijkertijd ligt de Casa niet al te ver van de historische stadjes Urbino, Gubbio en Corinaldo waar de geschiedenis zo'n beetje van iedere steen druipt! Het zal, naar we hopen, niet voor het laatst zijn geweest, dat we hier onze opwachting komen maken! Marleen en Jan Sulman

Geweldige locatie!

Mirjam Molenaar,
    6-7-2018

Wij hebben een geweldige vakantieweek gehad in appartement Rosa (van Rosa Nel Pozzo). Het is een ruim appartement met een groot terras (met schaduw van een grote boom) met daarbij een geweldig uitzicht. Je kunt daar heerlijk relaxen op de ligstoelen. Het appartement is gezellig ingericht en alles was lekker schoon. Net als het hele terrein. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Hier ervaar je rust en privacy. De omgeving is prachtig. Mooie vergezichten en goede restaurants. Bert en Germa zijn aardige, gastvrije eigenaren. De broodjesservice s ochtends was ook top! Het was voor ons de eerste keer in ' De Marken' en we zijn aangenaam verrast. Wij komen zeker nog eens terug bij Rosa Nel Pozzo!

Een aanrader!!

marc de cock,
    28-6-2018

Een warme ontvangst en een heerlijk verblijf op een top locatie. Veronique en Gino stellen alles in het werk om een zo aangenaam mogelijk verblijf te garanderen.

Arcevia scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews