Reviews over Arcevia

leuk stadje

Hans
    27-10-2015
    Leuk stadje. maar de tuin aan de buitenkant van het stadje is echt het bezoeken waard.

top plek

Ingrid de Jong
    7-9-2014
    niet geschikt voor kinderen.

Fantastische plek

Emmy van Engelenhoven
    24-8-2014
    Deze bestemming heeft op kleine afstand (5 km) een supermarkt e.a. belangrijke voorzieningen. Dit gebied moet nog ontdekt worden door Nederlanders, alhoewel je ze er wel tegenkomt.

Stad met omwalling

Paul
    15-7-2014
    Het hangt een beetje af van de aanrij-route of je Arcevia spectaculair kan vinden of niet. Komende vanuit Genga, zie je enkel de zijkant van de stad liggen, maar als je van de andere kant komt aangereden, zie je al van ver de ommuurde stad op de berg. Vanaf de Piazza heeft men een mooi uitzicht op de omgeving.

prachtige plek

Géke de Boer
    27-6-2014
    veel bezienswaardigheden in de omgeving, binnen een kring van 30 km. een auto is erg aan te bevelen. Grotten van Frassassi, Urbino, Gubbio, Jesi. allemaal oorden die je eigenlijk gezien moet hebben. de omgeving is niet toeristisch ingesteld, spreektaal is voornamelijk Italiaans. uit eten, kopje koffie drinken is goedkoop. E1,50 voor cappuccino. Eigenaren zijn Nederlanders die het Italiaans goed spreken..rondom de grotten van Frassassi is een natuurpark, hier kun je goed wandelen. een goede kaart is onontbeerlijk. navigatie komt er niet altijd uit.
Arcevia scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews