Reviews over Apiro

Juweeltje in de Marche

Ton Rouwette,
    14-1-2012

Een onvoorstelbaar mooie plek als je van rust, natuur, kleinschaligheid en privacy houdt. Een aantal jaar geleden zeer fraai gerestaureerd/opgebouwd. Zeer ruim, uiterst smaakvol en zeer compleet ingericht. Naast een appartement een even fraai B&B beschikbaar. Het huis ligt boven op een heuvel. Adembenemend uitzicht zowel vanaf grote terras als vanuit zwembad. Een mooier en schoner huis nergens aangetroffen. Heerlijk groot zwembad met zout water (ipv chloor). Auto nodig voor verkennen omgeving. De kust is evt. in 60 min. te bereiken. In omgeving (met auto) voldoende restaurants tegen schappelijke prijzen. Eigenaren Alison en Roberto: schatten van mensen, altijd bereid tot een praatje. Als gast echt het gevoel op vakantie te zijn, van ontvangst tot afscheid. Zij verdienen het om in alle seizoenen gasten in hun villa te mogen begroeten.

Zowel in 2010 als in 2011 een geweldige vakantie gehad. Ondanks de rust wilden onze kinderen (14 en 16 jaar) beslist terug. Juweeltje in de Marche!