Camping Roma Capitol

Camping Info

10 reviews over Camping Roma Capitol in het Nederlands

• 10MC09-09-2019

Fantastisch!!

Dit is een top camping! Sanitair nieuw en schoon, zwembaden super. Wij stonden met de camper achter het toiletgebouw van t zwembad. Aanrader is een fiets om broodjes te halen, is te voet heen 10 minuten. We hoorden wel regelmatig ambulance rijden, maar storend is het zeker niet!! Nadat we eerst in Sorrento waren geweest met veel drukte, hebben we hier 2 nachten heerlijk kunnen bijkomen en genieten van de rust!! Zeker een aanrader dus👍🏽👍🏽

10Ligging
    9Eetgelegenheden
    7Staat v/h sanitair
    10Zwembad
    10Hygiëne

• 8MAS20-07-2019

Typische Italiaanse Camping met veel entertainment

Dit is een hele grote camping. Standplaatsen in alle maten en mate van schaduw. Let wel op waar je gaat staan (als je de keus krijgt). Er is entertainment bij het zwembad en bij het restaurant. Dit betekent dat als je niet uitkijkt je vooral 's avonds stereo luid muziek te horen krijgt. Achter het sanitair van zwembad heb je minder last van alle luide muziek. Niet alleen campinggasten komen op de camping, maar ook gasten uit de omgeving komen van faciliteiten gebruik maken. Langs de hoofdweg wil je niet staan. Gillende ambulances komen de hele dag en nacht voorbij. Slechte weg om naar de camping te komen door de vele boomwortels. Ook veel gaten in de wegen om de camping heen. Sanitair is nieuw en schoon. Wel zelf wc papier meenemen. Douche, wastafel en wc in 1 hokje. Twee zeer fijne verwarmde zwembaden aanwezig en badmuts verplicht. Extra zwembad is in aanbouw. Restaurant is een beetje sfeerloos, maar eten is goed.

7Ligging
    7Eetgelegenheden
    10Staat v/h sanitair
    9Zwembad

• 4Henk13-07-2019

Rust: no go!!!

Zaten in mobile home in buurt zwembad. Mooie camping met veel groen en mooie voorzieningen. Grote ergenis was echter het entertainment dagelijks tussen 10.00 en 12.00 en 16.00 en 18.00. Het volume van de muziek staat dan zo hard dat je er echt last van hebt. Muziek staat gewoon keihard voor enkele mensen die graag vermaakt willen worden. Echt niet leuk en daarom niet aan te raden als je enige rust wilt hebben. Camping ligt wel lekker dicht bij de stad Rome, 25 minuten met de trein.

5Prijs/kwaliteit

7Hygiëne

• 2018
    9Lotte23-10-2018

Super!

Hele mooie en rustige camping. Rustig omdat de camping nog nieuw is en nog niet enorm druk. Voor de toekomst veel belovend - alles is schoon, netjes en je bent van alle gemakken voorzien (restaurant, mini supermarkt en een grote supermarkt op korte afstand). Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Voor zowel gezinnen met kinderen als zonder kinderen is dit zeker een aanrader.

10Ligging

9Valerie van Heck22-10-2018

Mooie camping op toplocatie!

In juni hebben wij een luxe safaritent met sanitair gehuurd via touroperator op deze camping. De camping bevindt zich vlakbij de kust en op een half uurtje van Rome vandaan. Wij vonden dit dan ook een perfecte combinatie. Na een dagje Rome was het heerlijk ontspannen op de camping midden in de natuur. De camping is nog erg nieuw, waardoor deze nog in opkomst is. Er wordt veel geïnvesteerd in de camping en dit zie je ook terug in de faciliteiten. Vooral het zwembad met bijbehorende barretje zijn geweldig! Het is een grote camping en het winkeltje is vanaf de camping wel een stukje lopen, goed voor de beweging laten we maar zeggen. Aan te raden is om een auto te huren en lekker de omgeving te verkennen. De tent die wij huurde lag wat achterop de camping, maar op loopafstand van het zwembad. De tent was top, goed werkende douche, fijne bedden en een goede bbq. Zeker een aanrader dus!

8Hygiëne
    9Staat v/h sanitair

8Sven Hardeman17-10-2018

Mooie, ruime, rustige, kindvriendelijke camping

Ik ben eind augustus 14 dagen samen met mijn vriendin geweest op deze camping. Wij hadden een luxe glamping tent van toiuroperator geboekt. Deze tenten zijn gloednieuw dus daar is niks op aan te merken. Eigen sanitair, genoeg ruimte en heerlijk bedden! De camping is pas voor het 2e seizoen open. Daardoor hebben ze nog niet veel bekendheid opgebouwd. Camping is dus daardoor nog vrij rustig. Je ziet dat er zeker nog veel ontwikkelingen zijn op de camping. Zo zijn ze een waterpark aan het bouwen voor de kinderen, deze moet volgend jaar zomer klaar zijn. Zwembad is maar tot 18 uur open, dit kan wat mij betreft wel verlengd worden naar een uur of 21.00. Op sommige dagen vliegen er veel vliegtuigen over, dit is van de wind afhankelijk, sommige dagen ook niet. Maar dit weet je als je bij een grote stad als Rome gaat bivakkeren. Rome voor 1 of 2 dagen is ook zeker de moeite waard, je kan er voor maar 1,50 euro met de trein naar toe (retour). Succes

7Prijs/kwaliteit
    9Staat v/h sanitair

6Gert-Jan03-09-2018

Nooit meer. prijs/kwaliteit is slecht.

Camping is twee jaar open. Wij waren laatste week hoog seizoen eerste na seizoen. Ze kunnen 5000 mensen kwijt er waren er 100 toen wij er waren. Wij zaten in een tent van een touroperator en dat is achter aan op de camping. Internet bereik is slecht en wifi moet je voor betalen. En dan is de vraag of je goed bereik heb. Mooie zwembaden ook voor de hele kleintjes. Maar geen glijbaan Etc. Bedjes moet je voor betalen. 5 euro per dag op de laatste dag zeiden ze als je alleen op maandag voor drie dagen betaald is do/vrijdag gratis. Eten bij de bar van het Zwembad slecht. Restaurant matig tot goed. Nadeel, pizza is pas na 19:00 te verkrijgen. Camping winkel is voldoende tot goed. Douche en toilet gebouwen super(veel muggen). Overal muggen. Slapen s’nachts met lange mouwen en een broek en sokken. Conad supermarkt in de straat. Grote Lidl 15 min. Er is een privé strand van de camping. 4 vol, 2 kleintjes waren we voor 1 dag 38 euro kwijt

6Ligging
    1Prijs/kwaliteit
    7Hygiëne

Met jonge kinderen

5Gerdienke02-09-2018

wij gaan nooit meer zo dicht bij een vluchthaven

Goed = Nieuwe camping, prachtige touroperatortent (mooiste ooit), mooie bomen voor schaduw, compleet nieuw zwembad Niet goed = te dichtbij het vliegveld, hondenopvang te dichtbij en het zwembad is beperkt open (10.30-18.00), daarnaast is de camping gelegen aan een doorgaande weg: zeker in het weekend heb je last van de ambulances. Wij gaan nooit meer.

8Hygiëne
    4Prijs/kwaliteit
    1Ligging

Met jonge kinderen

9Andrea29-07-2018

Rust en ruimte

Een hele mooie grote camping met grote camping plaatsen. Alles is nieuw en de campi g moet echt nog bekendheid krijgen. Doordat er maar een handjevol campinggasten is hebben ze alles daarop aangepast, logisch maar wel jammer voor de gasten die er wel zijn. Er zijn veel wc gebouwen maar nu maar 1 open ivm de bezetting. Ook de winkel niet de gehele dag ooen ook logisch met weinig gasten maar wel vers brood en vriendelijk geholpen. Het zwembad is erg mooi alleen om 18uur gesloten. Ik denk zodra het drukker word ze zich in alles aan passen aan de hoeveelheid gasten. Heerlijke vakantie gehad in alle rust kunnen bijkomen.

10Hygiëne
    7Prijs/kwaliteit