Tijdelijk €25 aanbetaling

Roma Capitol

We hebben de beste aanbieders voor Camping Roma Capitol voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 15 reviews
+51

7GoedScore uit 15 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden
  • 7Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Roma Capitol

• 5marja04-10-2021

nooit meer

Veel te grote lege camping. Campers zakken weg in het mulle zand. Je hebt een fiets nodig om naar de campingwinkel of restaurant of receptie te gaan. Het zwembad is prachtig net als het sanitair. Je moet overal voor betalen. €4 per dag voor internet op 1 toestel. € 30 voor de camperservice wanneer je minder dan 2 dagen blijft. Onpersoonlijke receptie. In de pizzeria heb ik de slechtste pizza ooit geproefd. ( Niet opgegeten) restaurant is beter als je de bediening buiten beschouwing laat. Een kelner laat 3 volle glazen wijn over iemand vallen en biedt niet eens excuses aan of hulp om de vlekken te verwijderen. De winkel is half leeg. Het fietspad naar het station is gevaarlijk. Op de gigacamping van 1200 plaatsen is maar een speeltuin. Zit je daar niet vlakbij, dan moet je zeker 10 minuten lopen om er te komen.

• 3Eetgelegenheden
  • 9Shaun25-09-2021

Heerlijke camping

Ruim 1,5 week op de camping gestaan. Na de reviews gelezen te hebben een beetje huiverig. Maar voor ons was het perfect. Een enorm grote camping, maar weinig gasten. Toch stond iedereen rondom het zwembad waardoor het niet storend was dat de camping zo leeg was. Juist de rust vonden wij wel fijn. Heerlijk goed verzorgd zwembad, fijne bedjes (waarvoor je niet hoeft te betalen, zoals bij eerdere reviews stond). Met de fiets ongeveer in 20 minuten in het stadje en bij het strand. Leuk stadje met lekkere eettentjes. Binnen no time met openbaar vervoer in hartje Rome. Restaurant op de camping is prima. Niet geweldig maar prima als je even geen zin hebt om zelf te koken of weg te gaan. Kleine supermarkt met alle benodigdheden, in de buurt grotere supermarkt snel te bereiken. Behulpzame werknemers bij de receptie. Sanitair is erg schoon en fijne douches. Hard geluid vd ambulances. Slecht internet

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 3Fam Van den Brink30-10-2019

Nooit meer

Hele grote camping waar voor de kinderen weinig te doen is wat je niet verwacht. De bezetting van de camping was erg laag zo'n 15% in het hoogseizoen. Bedjes bij zwembad moeten apart gehuurd worden (per dag). s'Avonds worden de lichten van het voetbal en tennisveld niet automatisch aangedaan. Diverse malen meegemaakt dat als je bij de receptie vraagt of ze de lichten aan willen doen, ze zeggen dat ze het gaan doen maar dan toch niet komen. Ook als er jongens aan het voetballen zijn dat ze zonder het te zeggen zomaar de lichten uit doen. Het meeste personeel bij de receptie vond ik ook niet behulpzaam of vriendelijk. Waterglijbanen waren niet klaar. Ligging van de camping is vlakbij een vliegveld er komen dan ook geregeld vliegtuigen over. Ook het restaurantspringt er niet uit. Eten is goed hoor maar als het een beetje druk is kunnen ze het niet aan en wordt je niet geholpen. Wij zijn een week eerder vertrokken naar een andere camping.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10MC09-09-2019

Fantastisch!!

Dit is een top camping! Sanitair nieuw en schoon, zwembaden super. Wij stonden met de camper achter het toiletgebouw van t zwembad. Aanrader is een fiets om broodjes te halen, is te voet heen 10 minuten. We hoorden wel regelmatig ambulance rijden, maar storend is het zeker niet!! Nadat we eerst in Sorrento waren geweest met veel drukte, hebben we hier 2 nachten heerlijk kunnen bijkomen en genieten van de rust!! Zeker een aanrader dus👍🏽👍🏽

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Christine04-08-2019

Tegenvaller!

We zaten hier van 20 t/m 27 juli in een mooie mobilehome dichtbij het zwembad. Camping heeft eigenlijk alle ingredienten voor een fantastische vakantie, maar alle voorzieningen liggen te ver van elkaar. Het is een mega grote camping, maar wat opvalt is dat er zelfs in het hoogseizoen bijna geen kampeerders zijn, de tenten van aanbieders er verlaten bij staan en het merendeel van de mobilehomes niet bezet zijn. De camping is hierdoor niet gezellig te krijgen en is erg onpersoonlijk. Bij de ingang van de camping is aanvang gemaakt voor de aanleg van een 2e zwembad waarvan de gedachten is dat deze nooit zal worden gerealiseerd en welke ook volstrekt overbodig is met het aantal bezoekers. Het is wellicht een beter plan om de camping te verkleinen met de voorzieningen bij elkaar en pas uit te breiden als de camping wat meer bekendheid heeft. Locatie ten opzichte van Rome en strand is goed.

Camping ligt aan een drukke weg en

• 4Eetgelegenheden
  • 8MAS20-07-2019

Typische Italiaanse Camping met veel entertainment

Dit is een hele grote camping. Standplaatsen in alle maten en mate van schaduw. Let wel op waar je gaat staan (als je de keus krijgt). Er is entertainment bij het zwembad en bij het restaurant. Dit betekent dat als je niet uitkijkt je vooral 's avonds stereo luid muziek te horen krijgt. Achter het sanitair van zwembad heb je minder last van alle luide muziek. Niet alleen campinggasten komen op de camping, maar ook gasten uit de omgeving komen van faciliteiten gebruik maken. Langs de hoofdweg wil je niet staan. Gillende ambulances komen de hele dag en nacht voorbij. Slechte weg om naar de camping te komen door de vele boomwortels. Ook veel gaten in de wegen om de camping heen. Sanitair is nieuw en schoon. Wel zelf wc papier meenemen. Douche, wastafel en wc in 1 hokje. Twee zeer fijne verwarmde zwembaden aanwezig en badmuts verplicht. Extra zwembad is in aanbouw. Restaurant is een beetje sfeerloos, maar eten is goed.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 4Henk13-07-2019

Rust: no go!!!

Zaten in mobile home in buurt zwembad. Mooie camping met veel groen en mooie voorzieningen. Grote ergenis was echter het entertainment dagelijks tussen 10.00 en 12.00 en 16.00 en 18.00. Het volume van de muziek staat dan zo hard dat je er echt last van hebt. Muziek staat gewoon keihard voor enkele mensen die graag vermaakt willen worden. Echt niet leuk en daarom niet aan te raden als je enige rust wilt hebben. Camping ligt wel lekker dicht bij de stad Rome, 25 minuten met de trein.

• 5Merit11-04-2019

Nooit meer

Megagrote onpersoonlijke camping

• 5Eetgelegenheden
  • 9Lotte23-10-2018

Super!

Hele mooie en rustige camping. Rustig omdat de camping nog nieuw is en nog niet enorm druk. Voor de toekomst veel belovend - alles is schoon, netjes en je bent van alle gemakken voorzien (restaurant, mini supermarkt en een grote supermarkt op korte afstand). Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Voor zowel gezinnen met kinderen als zonder kinderen is dit zeker een aanrader.

• 9Valerie van Heck22-10-2018

Mooie camping op toplocatie!

In juni hebben wij een luxe safaritent met sanitair gehuurd via touroperator op deze camping. De camping bevindt zich vlakbij de kust en op een half uurtje van Rome vandaan. Wij vonden dit dan ook een perfecte combinatie. Na een dagje Rome was het heerlijk ontspannen op de camping midden in de natuur. De camping is nog erg nieuw, waardoor deze nog in opkomst is. Er wordt veel geïnvesteerd in de camping en dit zie je ook terug in de faciliteiten. Vooral het zwembad met bijbehorende barretje zijn geweldig! Het is een grote camping en het winkeltje is vanaf de camping wel een stukje lopen, goed voor de beweging laten we maar zeggen. Aan te raden is om een auto te huren en lekker de omgeving te verkennen. De tent die wij huurde lag wat achterop de camping, maar op loopafstand van het zwembad. De tent was top, goed werkende douche, fijne bedden en een goede bbq. Zeker een aanrader dus!

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar